Godātie draugi !
Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".
Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).
Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."
(Bens Latkovskis)
Nu, ko! Paldies garīgi atpalikušajam krievmīlim šleseram, tādam pašam atsaldenim krištopanam, jaunajai Rīgas domei - ķirsim, pūcem, un visiem plānā galdiņa urbējiem, kas par šiem mudakiem balso!
nu reti labi autors parāda , ka vienīgā sāpe par ostas pārcelšanu ir viņam (t.i. raksta pasūtītājam), kurš nezin ne situāciju, ne to kas kādam traucē vai netraucē , un par mazu bet godīgu samaksu ir gatavs uzskribelēt ko vien paprasa.
Kurā Eiropas pilsētā vēl pa centru brauc pārkrauti baļķu vedēji, kur pārkraujot pilsētas centrā graudus, izraisot lokālo tuksneša vētru (putekļi anormālli) tas kādam netraucē......
Nesagrozi faktus! Ļoti labi atceros, ka tad kad radās Krievsalas (varbūt pārdēvēt par Ukraiņsalu🤔) projekts patiesi runa bija tikai un vienīgi par ogļu termināli, ne par kādiem kokmateriāliem un labību runā nebija. Interesanti, kā tagad baļķvedēji nokļūs Krievsalas terminālī, ja ne caur Rīgu? Diemžēl apvadceļa tur nav. Bet, ja nesaprati, tad raksts nebūt nav par to, ka šādu kravu pārkraušana centrā ir slikta, bet par to, ka jaunais terminālis nav atbilstošs nomnieku prasībām un tas gluži nav viens un tas pats. Bez tam, ir jāsaprot, ka ja osta kādreiz gribēs nopietni attīstīties mēs agrāk vai vēlāk nonāksim pie jautājuma: skaista pilsēta ar namiem pie Daugavas, jeb osta, jo kuģojama Daugava ir tik cik tā ir un tāpēc katram kv. m. tās krastos ir vērtība. Bez tam būtībā jaunais terminālis neko neatrisina, jo nav atbilstošu pievadceļu. Zinot kāda ir Daugavgrīvas iela pie Dzegužkalna/Iļģuciema, pudeles kakls, tad faktiski problēmas no vienas vietas tika pārceltas uz otru, bet ne atrisinātas.