Komentāri: Ļaudis migrē projām no Rīgas uz Pierīgu. Kas notiek?

Pēteris Leiškalns

Rīgas pašvaldība pēdējos gados dara visu iespējamo, lai centrā stāvvietu skaits samazinās. Sāka ar nesamērīgu prasību izvirzīšanu nelielajām privātajām stāvvietām un tagad turpina, veidojot velojoslas nevis velosipēdistu ērtībām, bet, lai ieriebtu citiem transporta veidiem, tostarp arī sabiedriskajam transportam. Turklāt, atsevišķās vietās jaunveidotās velojoslas ir velosipēdistiem bīstamas. Uzskatāmākais piemērs ir Asara ielā, kur pat es neuzdrīkstos braukt pa velojoslu, bet izmantoju blakus esošo plato un maznoslogoto trotuāru. Vēl viena mode ir apkraut trotuārus ar pārvietošanos un redzamību ierobežojošiem krāmiem, kas reāli palielina CSNG riskus.

14.mar Atbildēt
Lora

Var tikai piekrist un papildināt:

- netīra un tumšas ielas (to Drulli sen laiks patriek);

- koruptīva vide, kāda tā bija pie Ušakova un Amerika, tāda tā pie Ķirša un Kosoviča. Daži salīdzināšanas piemēri. Luksoforu bizness pret ceļa zīmju biznesu (30km zīmes un radari visos stūros)vai integrācijas projekti pret apzaļumošanas biznesu;

- it kā remontē ielas, bet ielas vienās bedrēs.

Varētu uzskaitīt daudz ko, bet tas nemaina pašu galveno - viņi visi tērē manu naudu, bet ne savu vai savu ģimeņu naudu. Visi karteli paliek turīgāki, bet mēs nabagāki.

Par ko balsot nav ne jausmas. Burovs vai Šlesers tas pats, kas Ušakovs ar Ameriku. Progresīvie ar Vienotību atkal stādīs kokus, raks stabiņus, turpinās uzturēt malkas un gāzes apkuri Rīgā.

14.mar Atbildēt
Juris

Vairāk munipicālo policistu ! Vairāk sodu! Vairāk regulējumu! Vēl vairāk palielināt kadastrālo vērtību - tā , lai cilvēki savas mājas ik pēc desmit gadiem nopērk par jaunu!

14.mar Atbildēt
Irēna12

Es arī esmu pārcēlusies no Rīgas, kurā esmu dzimusi un nodzīvojusi 40 gadus. Rīga ir kļuvusi "dīvaina" (piemēram, ar savām Rīgai tradicionāli neraksturīgajām trotuāru puķkastu instalācijām) un ārkārtīgi nedraudzīga autobraucējiem, un tas tiek darīts ar neslēptu nolūku. Vienlaikus - Rīgā ir draņķīgs sabiedriskais transports. Uz darbu no viena rajona uz otru var būt jābrauc vairāk kā stunda ar trim nesavienotiem transportiem, neraugoties uz speciālajām sabiedriskā transporta joslām, kuras aizņem būtisku ielu platību un sastrēgumus nevis mazina, bet rada. Rīgas dome nerēķinās ar iedzīvotāju vairuma vēlmēm, piemēram, par slaveno Čaka ielas velojoslu. Rīga it kā atsaucas uz citu Eiropas galvaspilsētu paraugu, ignorējot faktu, ka tām citām pilsētām ir normāli apvedceļi. Rīgā ir nenormāli paaugstināts NĪN, ja kāda tur "komisija" uzskata, ka tev jākrāso māja (esmu to izjutusi un nesen arī lasīju, kā šis paplielina pilsētas budžetu). Tas viss padara šo pilsētu par svešu un nedraudzīgu pat paaudzēs dzīvojošiem rīdziniekiem.

Lai tomēr pateiktu kaut ko labu - ļoti novērtēju to, ka Rīgas dome nu ir pati uzņēmusies atbildību par savu ietvju uzkopšanu un tas vairs nav jādara namu īpašniekiem.

14.mar Atbildēt
Lora

Rīgas divi puķu podi projekti.

Vecrīga virs 600 000 eiro.

Tallinas iela virs 210 000 eiro.

Ķirša partijas biedra Kampara dēla tirgus novietņu vietas virs 300 000 eiro.

Tas vēl uz kopējā fona, ka mēs vēl no savām kabatām uzturam partijas. A partijas turpina strādāt ar korupcijas jaudu, jo cita viedokļa nevar būt. Vai nu vienkārši viņi ir idioti.

Vismaz KNAB pēc tāda izskatās. Pirms vēlēšanām aizturēja Ādažos, vēl kāds būs, bet tā viss ir godīgi.

14.mar Atbildēt
Juris Seikovskis

Neapskaužu rīdziniekus. Tur vajag īpašu intelektu, lai dabūtu gatavu stabiņu epopeju, arī Čaka ielas veloceliņus. Bet Rīgas ielas!!! Tas ir īpašs stāsts!!!!!!

Vēl viena problēma. Autostāvvietas dzīvojamajos rajonos. Nu nevar mūsdienās cilvēka ģimene, pat "tīri" rīdzinieki, iztikt bez auto. Tā auto nīdēšanas politika nav tālredzīga. Lai cilvēki gribētu dzīvot Rīgā, tiem tur jājūtas komfortabli.

Tad pasktieties, kā tie a/m īpašnieki vakaros meklē vietiņu, kur noparkoties uz nakti!!! Visas ielas un maliņas pilnas, bet zaļajā zonā aug nezāles un visādi krūmi. Tā ir daudzviet. Laikam Rīga arī cīnās par bioloģisko daudzveidību!

Bet risinājums a/m stāvvietām daudzviet varētu būt relatīvi lēts un arī zaļumam nesāpīgs. Vienkārši paplašināt iekšpagalma ielas par pāris metriem uz zaļās zonas rēķina, lai a/m var novietot nevis paralēli ietvei, bet perpendikulāri. Tik vienkārši. Un sakārtot arī zaļo zonu. Tas milzu naudu nemaksātu, bet ļauži visi būtu pateicīgi. Tikai Rīgas deputātui dzīvo Pierīgā un tos mazs satrauc vienkāršo rīdzinieku problēmas.

P.S. Ja nav sniega, tad vēl nekas. Bet kā tie šoferīši mikrorajonos mokās sniegiem bagātās ziemās!!! Žēl noskatīties.

14.mar Atbildēt
Lora

Precīzi!

14.mar Atbildēt
Juris

Tu patiesībā uzskaiti daudzas "zaļās ideoloģijas" sekas. Jo ekofašisti par + vienu kvadrātmetru asfalta var uztaisīt tādu skandālu, kuru negribēs piedzīvot ne politiķi , ne ierēdņi. Bet cilvēkiem "zaļisms" patīk. Tāpat, kā patīk komunisms un "sociālā vienlīdzība". Turpinām teātri!

14.mar Atbildēt
Bruno Bruno

jau gadiem nebraucu uz Rīgas centru. riebjas ka visur sab transporta joslas un pilns ar kamerām kas soda par katru sīkumu. visu var nopirkt lielveikalos ārpus Rīgas centra

14.mar Atbildēt
Juris

Rīgas centrs ir jāatbrīvo no aborigēniem, lai ir vieta imigrantiem. Arī Parīzē taču ir līdzīgi... .

14.mar Atbildēt
Valdis

Pat pamīzt parkā nav iespējams!

14.mar Atbildēt
Tinto

Piecu gadu laikā "Hipsterdome" Rīgu nolaidusi podā...Bieži izskan ka Tallina un Viļņa ar lielu atrāvienu apsteigušas Rīgu...un nu jau var teikt, Rīgai garām droša sprintā skrien Cēsis, Ogre, Sigulda, Salaspils, Ādaži, Mārupe.Jautā jaunam, vecam, ģimenei vai biznesam.Atbildes tās pašas: nejēdzīgie stabiņi, puķpodi, velojoslas, stāvvietu likvidācijas, netīrība, bedrainās ielas, tumšie skatlogi...Ne lielas, ne globālas problēmas, bet sīki kašķi, stulbi risinājumi, aplami lēmumi. Lielisks bija Timrota sižets par Miera ielas republiku, kur paši Hipsteri atzinās, ka lieliskā ideja par īašo vietu izplēnēja gaisā, pašlikvidējās apkaimes biedrība un nu jau paši jaunpienācēji sāk domār par pārcelšanos uz Mārupi.

14.mar Atbildēt
Tinto

Migrācijas iemesli:

Podi Čakielā - aizmirsa laistīt...pareizāk sakot neiedomājās pirms tam noskaidrot vai pie +50(uzsilst asvalts vasaras dienvidū) šaurā podā iesprostots koks var izdzīvot?

Kur vajag un kur nevajag sasprauda stabiņus, kuri nobružāti, aplauzti un suņu apčurāti tagad rēgojas uz katra stūra, lai gan Ķirsim bij' svēts solijums tos kopt un mazgāt.

Ceļa zīmes un barjeras - Ģertrūdes iela visa veida liegumu, barjeru, stabiņu, puķpodu, zīmju expo!

Pieturvietas - Bija daudzgadīgs līgums ar uzņemēju - par savu naudu izgatavot, uzstādīt, apdrošināt, tīrīt sniegu, lapas, putekļus un miskastes. Pirmais ko uzdeva Ķirsis jaunajā amatā: -Vai uzņēmējs dalās ar izvietotās reklāmas peļņu? Nedalās-Novākt! Tagad par 100tks pašvaldība haotiski iepērk jaunas pieturvietas un pati tās apkalpos...mhm, par 100tks varētu nosiltināt divas mājas!

Velojoslas un stavvietas - superhīti, Lācplēša iela un Bruņinieku iela, te noteikti ir vēl virkne Ķiršodziņu.Timrota sižets par elektro auto kapsētu Vecrīgā, Blaumaņielā, Dzirnavielā lieliski parāda pieņemto lēmumu absurdu. Nemaz nerunājot par to to, ka katra likvidētā stavvieta ir zaudējums Rīgas budžetā jā arī iedzīvotāja izvēle pamest centru. Bet kā jau mainoties varai minēja Dagnijs Staķis -"Es panākšu ka Rīgas centrā automašīnu nebūs"...Ha, teica cilvēks kura īpašumā ir dzīvoklis ar garantētu stāvvietu slēgtā pagalmā. Bet nu viņam tas vairs nav aktuāli viņš tagad uz stāvdrāža vizinās pa Briseles ielām. Tas pats attiecināms uz gandrīz visa centra ātruma samazinājumu 30km/h un palešu terasēm ielas malās. Diena vai vakars sastrēgums.

Centralizācija un apvienošana - Nampārvalžu likvidācija, klientu centru slēgšana novedusi pie totāla haosa.Sazināties var tikai digitāli, ja kādreiz pārvaldnieks vai sētnieks zināja kur? kas? kad? Tagad raksti e-pastā un 14 darba dienu laikā atbildēs, bet ko darīt ja nav viedtālruņa vai datora? Nu var jau vērsties pie apkaimes "biedrībiņas", jā tāda ir? Tur gan visticamāk bārdaini īsbikši Tevi nozākās no galvas līdz kājām.Pajautā Gettiņam viņi Tev pastāstīs. Pazuduši arī sētnieki, toties ik nakti, tarkšķoša mašiņa ārdās pilsētas centrā un imitējot tīrīsanu aiz sevis veido smilšu aizsegu. Superizdomājums zāli pļaut tikai 1m no ceļa veidojot kkādas mistiskas pilsētpļavas. Par tukšo Saktas tirgu, Matīs-tirgus rēgu, jau no 2020 un līdz 2027(ja sāksies parbūve) nestrādājošo Kongresnamu un vēl daudzām citām apvienošas, centralizācijas lielajām pārmaiņām nemaz nerunāsim.

Un visbeizot pilsētvide - notikumi, noformējums, plakāti, afišas, svētku rotājums...kas kādreiz bija interesants, gaumīgs un daudzveidīgs.Tagad afiša atgādina Humpalu veikalu vai izbalējušas jaunībdienu pastkartes - Lielisks piemērs jaunie krēmbailti/jēli dzeltenie tirdzniecibas kioskiņi.

Kur Tu esi mana Rīga, mana "Mazā Parīze" ar mīlīgām kafejnīcām, laternām, mazām bodītēm, gaumīgi tērptiem ļaudīm... Rīga kas 5 gados pārvērtusies, par netīriem stabiņiem ieskautu, paletēm apkrautu tumsnēju kebabnīcu, kkur eiropas nomalē.

14.mar Atbildēt
lasītājs33

Visus guļamrajonus atpakaļ pie vienotas Rīgas. Noteikti ieekonomēs kādus 100 mio gadā un 10 gados varēs kardināli pārbūvēt sabiedrisko transportu. Paralēli sākt būvēt normālus ziemeļu-dienvidu apvedceļus. P&R 3 virzienos. Tad būs laime rīdzeniekiem un to viesiem. Šobrīd, ja gribu apbraukt pilsētu un tikt līdz Cēsīm, iebraucu pilsētā, stundu atkal braucu laukā no viņas un tad kautkad nokļūstu aiz Rīgas. Caur centru, ar visiem iespējamajiem sastrēgumiem, man sanāk 2x ātrāk.

14.mar Atbildēt
Mazais

1. Gandrīz, katrā ģimenē ir auto. Taču Rīga ir absolūti nedraudzīga autovadītājiem. Mākslīgi radīti sastrēgumi, neadekvāti ātruma ierobežojumi, slikti ceļi, stāvvietu trūkums. Diemžēl, velo nav risinājums, jo tas ir vairāk izklaides līdzeklis nevis transporta līdzeklis, Rīgā kur 9mēneši gadā ir slapjš un auksts.

2. Sabiedriskais ir par maz., lai ĒRTI un ĀTRI varētu pārvietoties. Netiek attīstīta tramvaju satiksme, par metro vai tamlīdzīgiem risinājumiem vispār netiek runāts. 3 gadus esošās sliedes Slokas ielā 2km garumā remontēja....

3. Privātmāju īpašniekiem nesamērīgs NĪ nodoklis ģimenes mājai. Tikai par to, ka kļūudas pēc māja ir RĪgā.

4. Netīrība netiek pat domāts, kā apkarot vandāļus un grafiti ķēpātājus. Pašvaldības policijai nav ne laika, ne reusrsu ar to nodarboties...

5. Nav saimnieciska redzējuma kopumā, ne tagad ne nākotnē...

14.mar Atbildēt
Lora

Tagad to plāno labot Ušakovs, Burovs, Ķirsis un Kosocičs ar stabiņiem.

Vēl jau R(s)osļikovs ar orku fanātiem un Ratnieks ar sievas smaidu.

14.mar Atbildēt
Juris

Ne-draudzīgums pret auto īpašniekiem ir mantojums no boļševiku laikiem, prāta aptumsumā pareizināts ar ekofašistu murgiem.

15.mar Atbildēt
Juris

VEF Vasarnīcā šovasar, 12. jūlijā, uzstāsies leģendārā protesta apvienība “Pussy Riot” (Pī-du dumpis, ja tulkot latviski).

14.mar Atbildēt
Arvids

Tad jau gan jāpošas skatīties. Diez, to saldēto vistu soliste sev atkal vienā vietā bāzīs? Citādi tīri vai garlaicīgi paliek - vientuļš Brekte tikai pa bŗīdim pa Rīgu ērmojas.

14.mar Atbildēt
Valdis

Par šo tematu NRA raksta regulāri.

Pateicīgs temats.

Tad nu visi tik komentē, kam puķu dobes, kam stabiņi nepatīk.

Ne jau tur ir problēma. Ja pabrauc mazliet nostāk no centra, jūties kā vienā lielā krievu "dzerevņā".

Logiski, ka ikviens, kas to var atļauties, cenšas pārcelties prom no šīs krievu miskastes.

15.mar Atbildēt
Juris

Problēma , Valdi, ir tā, ka latvju tauta gan pāris reizes gadā svinīgi noblēj "Dievs svētī Latviju" , bet nesaprot, ka Viņš svētī tikai tos, kuri Viņu uztver patiešām nopietni un pilda Viņa pavēles. Piemēram: "Vairojieties, piepildiet zemi!". (pat kompis vārdiņu "svētī" uzskata par gramatisku kļūdu!)

Bet Tev nebūs ilgi jācieš ... nepaies ilgs laiks un tajās pat vietās Tu jutīsies kā "kišlakā" un būs iespēja salīdzināt.

15.mar Atbildēt
Arvids atbilde Juris

Intereses pēc iesaku pavērt vaļā tepat fotogalerijā ievietotās bildītes ar nosaukumu: Karjeras diena 2025. Tad arī kļūs skaidrs, kāda turpmākajos gados izskatīsies Rīga un kas to apdzīvos.

15.mar Atbildēt
Valdis atbilde Juris

Juri, beidz muldēt, es zinu, kas tu esi par fruktu, man vienkārši riebjas ar tevi diskutēt.

15.mar Atbildēt
Juris atbilde Valdis

Es arī par Tevi daudz zinu, bet tieši tas man patīk. man Tevī patīk viss!

15.mar Atbildēt

Komentēt