2.lapa
“Izvēloties pareizos produktus, katrs cilvēks, vai tas ēd daudz vai maz, var nodrošināt sev nepieciešamo vitamīnu daudzumu tikai ar uzturu.” Zigurds Zariņš atbalstīja farmakologa I. Purviņa pieeju, ka vitamīnu apgāde nodrošināma ar pareizu diētu, jo “plašā vitamīnu reklāma novirza finanšu resursus nevajadzīgu vitamīnu, nevis nepieciešamo pārtikas produktu iegādei”. I. Purviņš: “Vairāk nekā 75% no apmēram 1000 vitamīnu preparātu nav ieteicami lietošanai.”
Zigurds Zariņš: “Multivitamīnu tabletes ir vērtīgas galvenokārt to ražotājiem…Vitamīnu preparātu reklāmas ir vērtējamas ļoti kritiski. Jāatceras, ka reklāmu galvenais mērķis ir peļņa!” (“Uztura mācība”, 46. lpp.)