Cik atceros, gandrīz visās pašvaldību un Saeimas vēlēšanās tiek solīts būvēt autostāvietas pie iebraukšanas Rīgā.
Cik ir uzbūvētas?
Mēģinājumi iegūt lielāku autobraucēju labvēlību izskatās diezgan liekulīgi, jo principā taču pilsētvidi cenšas padarīt autobraucējiem maksimāli atbaidošu.
Ko tas pulks tur žvadz, neesmu centrā bijis gadus 20, iebraucējam tur nav ko meklēt. Gugl ielas skatā tur ir palikuši biroji un ēstuves, kur viņiem pusdienot, kāda grāmatnīca un frizētava. Es braukšu uz centru tad, kad pie Spices varēšu nolikt auto un pēc 10 minūtēm jau pie Operas.
Vislabākais priekšlikums būtu atļaut visiem visur braukt un tad lai paši rezidenti savā starpā izkaujas. Vajag atļaut pašvaldību referendumus.
1. Negribi, nebrauc.
2. Gribi kauties, kaujies, neaicini citus.
3. Pašvaldību referendumi ir atļauti.
Man šķiet, ka vispareizāk ir izvēlēties nedzīvot Rīgā. Vērojot daudzos ciematus, kas izveidojušies ap šo monstru, es secinu, ka daudzi domā tieši tāpat.
Taisni otrādi, vislabāk ir dzīvot tieši Rīgā! Viss pa rokai, skaista arhitektūra.Tikai satiksmes "mierinātāji" te bojā atmosfēru, kropļojot ielas (ar trajektoriju mākslīgu izliekšanu un stabiņiem) un izvietojot daudzas nevajadzīgas 30 km/h zīmes. Sevišķi šinī ziņā cietis ir Vesetas ielas rajons.
Pirmais, ko nespēju saprast - kāpēc 9 no 10 latvju velosipēdistiem tērpjas gaiši melnās, vai tumši pelēkās drēbēs? Karstajā saulē tas taču piesaista trīsreiz vairāk siltuma. Saskatīt šos melnos šoseju spokus - tā ir fatāla problēma. Es varētu saprast tos velosipēdistus, kuri spēj atļauties tikai vecu velosipēdu un vecu pufaiku, bet lielākā daļa melno velosipēdistu brauc ar dārgiem velosipēdiem un neizskatās pēc garīgi atpalikušiem ... !
Kā jums šķiet?
Man škiet, ka tev vajadzētu aiziet pie acu ārsta.
Tu apliecini to, ka neesi autovadītājs. Tas nozīmē, ka Tu neesi kompetents spriest par šo tēmu. Es vakar uz 400 kilometriem saskaitīju 32 velosipēdistus ... tikai divi bija ģērbušies spilgti un bija labi pamanāmi uz šosejas.
Actiņas tomēr pārbaudi.