Saprotams, ka (Osinovska) tramvajbūves flagmaņa DLRR kremt, ka Rīgas satiksme šos izmetusi aiz borta kā vienu no pretendentiem.
Konteksts: 2023. gadā caur DLRR uz četriem Pragoimex. EVO 1 tramvajiem, kas tika piegādāti Daugavpils satiksmei, tika atmazgāti aptuveni 4 miljoni €, par katru tramvaja vagonu faktiski pārmaksājot miljonu euro (vagona cena 800.000 Čehijā, 1,8 mlj. - realizējot caur DLRR shēmu,m).
Jautājums: Rīgas satiksmei patiešām būtu da jebkādā veidā jāsadarbojas ar DLRR?
Komentāri: Citās Eiropas valstīs “Rīgas satiksmei” par konkursa noteikumiem sanāktu pamatīga ķeza
Saprotams, ka (Osinovska) tramvajbūves flagmaņa DLRR kremt, ka Rīgas satiksme šos izmetusi aiz borta kā vienu no pretendentiem.
Konteksts: 2023. gadā caur DLRR uz četriem Pragoimex. EVO 1 tramvajiem, kas tika piegādāti Daugavpils satiksmei, tika atmazgāti aptuveni 4 miljoni €, par katru tramvaja vagonu faktiski pārmaksājot miljonu euro (vagona cena 800.000 Čehijā, 1,8 mlj. - realizējot caur DLRR shēmu,m).
Jautājums: Rīgas satiksmei patiešām būtu da jebkādā veidā jāsadarbojas ar DLRR?
Komentēt