Klaipēda-Kauņa nav izcils, bet var droši braukt, jo neviens neizleks priekšā. Kad Rīgu tranzītā varēs izbraukt kā Varšavu, tad varēsim parunāt
Galīgi aplam. Neskaitāamas reizes ir braukts no Lielbritānijas uz Latviju un atpakaļ. Kamēr vēl Polijā ceļš līdz Suvalkiem nebija pārbūvēts, smagākā braukšana bija tieši tur. Bet, kopš ceļš Varšava -Suvalki ir kārtībā, smagākā brauksana ir tieši Latvijā. Asfaltēto ceļu ir maz. Viens otrs ceļš vispār beidzas mežā. Grants ceļi netie kopti. Bieži jāapstājas putekļu makoņu dēļ.
Bērziņš acīmredzot nedzīvo Latvijā, ja to nezin.
Lietuvā ceļi pārsvarā ir labi. Ja nu vienīgi kāds speciāli sameklē kādu nomaļu, kuru reti kurš lieto. Katrā ziņā neizdarība ceļu remonta jomā nebūtu jāslēpj, bet jālabo. Galu galā visi transporta līdzeļu īpašnieki maksā ceļu nodokli un tā nauda ir jānovirza kvalitātes uzlabošanai, ne kungu algu paaugstināšanai.
Izskatās, ka tas Andris ir ;cetras reizes pabraukājies pa jauno Ķekavas apvedceļu, trīsreiz bijis Jūrmalā, pa reizītei aizbraucis uz Ventspili un Liepāju, divreiz bijis Līgatnē.