Komentāri: Birokrātijas asinsdarbi kravu pārvadājumu nozarē

Inocents

🤗 Un tas ir -

Latvijas VEIKSMES STĀSTS!!!

Urrā!...

🤣

16.jan Atbildēt
Andis Vaičulis

Paskat, autors nesniedza nekādus pierādījumus, kas netraucē Jums izdarīt Jums vajadzīgos secinājumus. Kā redzu Jūsu pārliecināšanai nevajag nekādus faktus un pierādījumus. Pietiek ar vienkāršu stāstu, ka Lietuvā pieaug autovadītāju skaits, bet nav skaidrs kāpēc tā notiek. Varbūt tāpēc, ka Ukraiņu tālbraucējiem ir atļauts tur stādāt.

16.jan Atbildēt
Varis Akotiņš

Un kantora žurkas tik pelna!

16.jan Atbildēt
Edza

Kas uz Eiropu strādā var tikai eksistēt un tos drāž vid

A kas uz Krieviju brauc un velk pāri saļaru un cīgas tie ar x6 vizinās un dalās ar vid

16.jan Atbildēt
Koļa

Sen visi ir lt un ee

16.jan Atbildēt
Andis Vaičulis

Bezsakarīgs raksts, kurā vienkārši uzskaita visas prasības un nav īsti skaidrs, kuras no tām ir nevajadzīgas un atceļamas. Vadītāja tiesības nav vajadzīgas? Ir vajadzīgas. Nevajag apdrošināšanu? Vajag. Nevajag maksāt nodokļus? Vajag.

Tas, ka, lai sāktu strādāt kādā nozarē ir nepieciešams dažāds sākotnējais kapitāls tas nav nekas pārsteidzošs.

Tas, ka Lietuvā ir vairāk kravas autopārvadātāju neko neizsaka, jo tam var būt daudz un dažādu iemeslu, kurus protams raksta autors neanalizē. Vienkārši izdara pieņēmumu, ka Lietuvā ir labāk, bet tam nesniedz nekādus pierādījumus. Vai Lietuvā nav šādu pašu prasību un izmaksu? Vai arī autors vēlas iestāstīt, ka Latviešu šoferi brauc iegūt vadītāja tiesības uz Lietuvu, jo tur lētāk? Apdrošinātāji tur lētāki? Un tā var turpināt par katru pozīciju.

Tā ka, ja autors vēlas salīdzināt, tad varēja norādīt katrā pozīcijā, cik tas maksā Latvijā un cik Lietuvā. Tad varētu arī saprast vai ir atšķirības un kādas.

16.jan Atbildēt
Koļa

Jā visu vajag. Nodokļus vajag, bet cik daudz, cik lielus?

Nodevas vajag, bet cik daudz, cik lielas?

Licnences vajag, bet cik ? Vienu , divas, piecas? Katrai mašīnai piecas?

Tur jau tas joks, ka vienīgi no nozares ļoti tāls cilvēks nezin, ka lv firmas pārreģistrē mašīnas uz kaimiņvalstīm. Tāpēc palikušajiem jāpieliek vēl bišķiņ nodoklis, lai kādam ierēdnim sanāk uz privātā reisa biļeti lidojumam uz klimata konferenci.

Te ir acīmredzams, kas no tām pozīcijām ir liekas un absurdas. Jautājums tikai par sajēgu. Kuram tā ir, tas redz un saprot. kuram prātiņš šķidrāks tam jau tā ir kā ir.. un tad tik vien gudrības pietiek kā nodirst katru, kurš kaut ko saka.

23.jan Atbildēt
Andis Vaičulis

Vispār autors varētu vēl uzrakstīt kādu rakstu šādā veidā, piemēram, varētu uzskaitīt lauksaimnieku izmaksas, kas audzē graudus. Beigās protams izdarīt dziļdomīgu salīdzinājumu, ka Lietuvā graudaugu kopraža ir lielāka nekā Latvijā. Interesanti, kāpēc tā notiek?

16.jan Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Andi Vaičuli, neesi nu tik skarbs, labi, ka ir kaut šāds raksts par visām izmaksām Latvijā! Labs raksts!

17.jan Atbildēt
Koļa

Šaubos, ka tu no tā kaut ko sajēgtu

23.jan Atbildēt
IMIK

Jautājums tomēr paliek, vai šitais te tiešām ir birokrātijas asinsdarbs. Daudz kas te manuprāt vienkārši ir dzīves dārdzība, bet birokrātija kas dzen dzīves dārdzību uz augšu perinās tomēr citur.

18.jan Atbildēt

Komentēt