Nu jau kāds apmēram 26. tendenciozais Kluiņa raksts par RB.
Cep pa trīs gabaliem dienā.
Kas tev liedz uzcept savu rakstu par to, kā Igaunijas, Latvijas un Lietuvas iedzīvotāji brauks ar vilcienu uz Berlīni, pa ceļam aizgrābti vērojot fantastiskās Polijas ainavas?
Arī par to, kā Latvijas iedzīvotāji, sajūsmināti vicinot sarkanbaltsarkanos karodziņus, stāvēs rindā, lai apmaksātu vairāk par desmitgadi valdošās kliķes izpriecas!
Nu ne jau 26 reizes!
Uzcep divus rakstus, ja nevari 26!
Varu, bet Kluinis jau 26 uzcepis, visu laiku maļot vienu un to pašu.
Varbūt NRA kāda automātika ieklemmējusies?
Voldiņ. Nu iedod naudiņu un būvē vesels. Neviens izņemot tevi šeit nefano par RB. Nez cik tev kā RB lobijam maksā. Vai un kur var pieteikties, es arī gribu.
Tev pietiks ar naudiņu par troļlošanu.
RB nebūveju nedz es, nedz tu, bet gan piecas valstis no ES.
Un arī Kluinis nē.
Lai ko būvētu vajag naudu, bet, ja tās naudas nav. Bet tev to nesaprast, nav tavs līmenis.
Tev, varbūt, naudas arī nav, bet citiem varbūt ir, lielo viszinīti
Bet tev jau to nesaprast.
Es tev saku, tas nav tava saprāta līmenis. Man tevis žēl, ka tu nesaproti, ka valstij šādas naudas nav! Protams, protams, pasaulē ir gana daudz miljardieru kuriem šādas un vēl lielākas naudas ir, tikai šaubos, vai viņi to dos. Bet varbūt ar vārdu "citiem" tu domāji sevi, esi slepenais Latvijas miljardieris kurš ļoti alkst un ir gatavs nosponsorēt šo projektu?
Tu laikam nesaproti, ka šeit tiek apspriesta liela starptautiska projekta tālaka virzība.
Ko tu vispār zini par naudu, lielais "finanču ekspert"?
Ko tad es te strīdēšos ar tādu finanšu gurū kā Vōldiņš. Naudas nav, bet, ja Vōldiņš teiks, tad būvēsim! Vōldiņš iedos naudu kuras valstij nav un viss notiks un tad Voldiņš ar koferiem rokās iekāptu pirmajā vilcienā un lepni pamājis ar nēzdodziņu dotos tālēs zilajās, ka pastaliņas cilājas, ar ātrumu 240 km/h, jo autobusa ātrums 100 km/h šo biedru neapmierina.
Tu kādreiz arī izlasi, ko citi raksta, vai tikai saceri savas paskvilas?
Vēlreiz jautājums. No kurienes tu zini, ka ES "nav naudas" RB projekta realizācijai.
Esmu par dzelzceļa būvi un ceļa celtniecības pabeigšanu . Vissteidzīgāk jāpabeidz Rīgas stacija un savienojums ar lidostu . Te nedrīkst iesaldēt jau uzbūvēto un atstāt Rīgas centrā pusratā ! Būve nav jāfinansē no budžeta. Ir jādarbojas kapitāla tirgū , plus jāizlaiž dzelzceļa 50 vai 70 gadu obligācijas kuras pret noteiktu procentu varētu iegādāties jebkurš Latvijas iedzīvotājs . Labprāt ,teiksim ,par paris tūkstošiem nopirktu šādas obligācijas un uzdāvinātu mazbērniem ! Lai pēc gadiem atcerētos vecvecākus . Pat no pensijas , gadu pa 50 eiro mēnesī ! Varianti kapitāla mobilizācijai ir ,ir tikai jādomā un jādarbojas . Komisijas uzdevums ir ieteikt kā sakārtot vadību un pārvaldību ,kā komunicēt ar publiku un investoriem . Un galvenais nevaimanāt ...
Pirms sākt celt, - nepieciešams ir projekts, kas ir saskaņots ar visām iestādēm un izsniegt būvatļauja, atbilstoši Būvniecības likumam !
Es saprotu, ka projekta nav un Parlamentārā ( kāpēc ne Saeimas) komisija ir izveidot, lai norakstītu izkrāpto naudu!
Vai ir kāds cits viedoklis?
Kā atmaksāsim izmaksāto naudu "biznesmeņiem"?
Par naudas saņemšanu taču saņēmējs parakstījās!
Vai tad šajā gadījumā ir savādāk?
Kur ir tas lodziņš, kur naudu dod, tāpēc ka tev vajag?
Ņ.S. Hruščeva solījumi sāk piepildīties: "NO KATRA PĒC SPEJĀM - KATRAM PĒC VAJADZĪBAS!"
Liekas, ka viss ir kārtībā. “Rail Baltica” darboņi jau dzīvo komunismā!
Vai "4. maija republikas" projekts jāaptur, lai neturpinātos šķērdēšana un ķēpāšana? Naivi cerēt, ka ierēdņu leģions neizdomās ko jaunu. Noder padomāt, kādu sociālo sistēmu valstī >30 gados esam uzbūvējuši, kā funkcionē "pašiznīcināšanās mehānisms" (B.Latkovskis). Informācija pārdomām - Vairas Vīķes-Freibergas runa Ņujorkā 1994.g.18. novembrī - "Tas, ko mēs Latvijā gribētu redzēt, būtu jauns, tieši Latvijai piemērots sabiedriskais modelis, kas sevī apvienotu to labāko, kas ir izmantojams, gan no sociālisma mantojuma, gan no kapitālistiskās sistēmas, no kurām ne viena ne otra nav simtprocentīgi ne melna, ne balta." "Tādi nu mēs esam,
un tur nekā nevar darīt" (Sk. visu runas tekstu - l/a Laiks, 19.11.1994.)
Eu jūs tur "projektu menedžeri", aizejat labāk kadu aliņu ieraut.
Laiks karsts, laikam galviņas pārkarsušas.
Ir pamatots iemesls ieraut Coke un uzkost Big Mac! Vai nav sācies jauns projekts, kura rezultātā "transformēs" LMT+tet īpašnieku? "2024. gada 25. jūlijā Vašingtonā, ASV, tika parakstīts Latvijas Ārlietu ministrijas un ASV Attīstības sadarbības aģentūras USAID (U.S. Agency for International Development) saprašanās memorands par digitālās transformācijas veicināšanu partnervalstīs." (Latvijas Reitingi)
Nu nevajag jau tik sarežģīti. Var ieraut vienkārši, kad ir karsts laiks.
Vai tad Citadeles bankas pārņemšana bija kas sarežģīts? There's no way like the American way! Narkoleglizācija notiks tikpat viegli, tāpēc drīzumā varēs aicināt "relaksēties".
Vēl Kristus augšāmcelsanos varēji pieminēt...
No Latvijas dzelzceļa vēstures === 1858. gadā tika apstiprināti akciju sabiedrības statūti un saņemta būvniecības atļauja. Tā paša gada 8. maijā Vidzemes ģenerālgubernators kņazs Suvorovs svinīgā ceremonijā atklāja Rīgas-Daugavpils dzelzceļa izbūves darbus. 10,5 miljonu rubļu vērtā angļu inženieru vadībā izbūvētā divceļu dzelzceļa līnijas oficiālā atklāšana norisinājās 1861. gada 12. septembrī.=== Re, kā, pirms 165 gadiem uzblieza 3,5 gadu laikā. Buldozeru vietā zirgu pajūgi, esksvatoru - lāpstas, lomi un kuvaldas.
Arī teksts no metodikas grāmatas. Parādās komentāros jau kadu desmito reizi.
Tev jau labāk zināt kas tavā pamācību rokasgrāmatā rakstīts.
Tev trolli neviens neko neprasa, bet, pēc olimpiādes atklāšanas, ja vēl būs noskaņojums, es šos tekstiņus varu atrast jūsu troļļojumos.
Voldiņ, labi, ka atdzīsti, ka esi trollītis un visi tavi raksti ir troļļojumi. Šķiet sāc ko saprast, tas ir labi.
Tu esi visizcilakais idiņš no jūsu troļlu kompānijas.
Būs brīvs brīdis, nocitēšu jūsu copy/paste citātus, no jūsu metodikas grāmatiņas.
Kur tu te redzi troļļu kompāniju, es nezinu. Šeit uzdarbojas viens trollis un tas kā pareizi saproti esi tu, vienīgi, ja tev personības daudzkāršošanās, tad gan, tad gan, tad tā var būt. Nu nu, nocitē šeit visiem par prieku ko no savas grāmatiņas. Kurš ir šīs tavas grāmatiņas autors? Jeb tu pats to esi sarakstījis?
Bij tāds rakstiņš, kas saucas: "Rail Baltica": Pamazām tuvojamies galastacijai. Tālāk strupceļš.
Tad lūk, tava kolēge baibiņa tur ievietojusi tieši to pašu komentāru, ko mēs pašlaik apspriežam. No grāmatiņas.
Nu arī tu neko jaunu šeit neesi pateicis
Valdis nav trollis, Valdis ir troļļu mednieks, ļoti agresīvs troļļu mednieks. Nav viņam būtiski trollis vai netrollis, bliež bez žēlastības pa visiem kas te kustas(komentē).
Klau kā tev ar saprašanu? Vai atšķir ko nozīmē vārds "rakstiņš" un ko "grāmatiņa"? Kur tev te loģika? Bet trollēns jau paliek trollēns, svarīgākais jau nav ko saka, galvenais ir noliegt visu ko saka citi un tur trollēnam argumentus nevajag.
Atbilde tam, kas izliekas par muļķi:
Atrodi NRA arhīvā rakstu ar manis pieminēto virsrakstu un salidzini baibiņas komentārus tur un šinī rakstā.
Un pasaki jūsu priekšniekam, ka turpmāk ar copy/paste nevarēs, vajadzēs pieiet radoši.
Ziemeļindijas patrioti varētu atvērt ziedojumus un savākt visus miljardus. Es esmu pārliecināts ka jūs būsiet daudz un savāktie līdzekļi būs miljardos. Vai tomēr patriotisms kaut kur beidzas?
Tu laikam no Ziemeļindijas?
Vai tu no Jaunās zemes?
Es,atškirībā no tevis, nekādas zemes nepieminu.
Vienkarši, ja nav nekas sakarīgs bilstams, labāk paklusē.
Voldiņ, vai Ziemeļindija tagad ir okeāns, jeb tomēr vēl kontinenta daļa?
Vēlreiz tev atgādinu, nemaisies pa vidu, ja mēs diskutējam ar Rambo Cobra. Viņš droši vien ir no Ziemeļindijas, viņš arī to palīdzību organizēs. Tavi pārcēlumi no krievu valodas šeit ir pilnīgi nevietā
Nu labi, teiksim orģinālā, tu esi no Novaja zemļā, no kur reiz bija dienējis Brežņevs.
Idiņ, es teicu, lai nemaisies, kad veči ko apspriež...
principā jau projekts ļoti labs, bet par to šmuci, kas sanāca, gribētu gan redzēt kādu sēžam būrī.
pie ši""projekta Lv pidaras valdība turas ar vienu vienīgu merķi--iedzīvoties .Tagad viena stacija izmaksā kosmodroma vērtībā..Un N .Ušakovs pareizi Briselē pieporasa veikt Euroauditu par šo projektu latvijā. Šim dzelzceļam nav nekādas vērtības.Holandi interesē ..sory ,interesēja tikai no Igaunijas ,caur Poliju un Roterdamu..par tādu LV pat pašā sākuma nebija īstas runas.viss šis feiks ir lai zagtu..Un kur nu vēl superdoma izmanīt ceļu caur Rīgas ostu))) Leiši jau sen nomierinājušies un sapratuši ,ka nekas nespīd,taču LV pidargrupējums joprojām veic ažiotāžu..
Un pašam dzelzecļam pasažieru nebūs daudz--izņemot tos ,kuri brauks par valsts naudu.Kā tagad ceļo ar lidmašīnām privātās vajadzībās.kravu pārvadājumi??? Ko un uz kurieni??
Ar so dz.c..ir tieši tāda pat situācija ,ka VIENMĒR ar visiem Latvijas ceļiem..
Iedomājieties--Liepājas centra esot pats īstākais zemes ceļš ))) Un kā saka aculieciniki ,jaunais super pārprojektētais un nekam nederīgais ielas projekts sabrucis vēl pirms nodošanas ekspluatacijā . Tāpēc ,ka latvieši zog...kā kalpu tauta un vergi ,kuriem asinīs ka čigāniem --zagt un zagt.Un atbildību ne no viena nevar prasīt--jo parlamentāra pārvaldes formā neviens ne par ko neatbild---.
PSRS nezaga un nelaupījā tā ,kā to dara šodien..Šodien zagšana lielos apmēros ir padarīta par likumīgu un neaizskaramu procesu,
Beidz te muldēt, ne tu ko zini par latviešiem, nedz arī to vai PSRS zaga vai nezaga.
Tāpat tevi te neviens neklausās, ja nu vienīgi tavi priekšnieki pieliks ķeksīti, ka esi komentējis.
/Tāpēc ,ka latvieši zog...kā kalpu tauta un vergi ,kuriem asinīs ka čigāniem --zagt un zagt/
Šo tu pats izdomāji, vai kāds priekšā uzrakstīja?
Ko nu gari rakstīt, ja Eiropas Savienības projekts buksē... Vecajos laikos nebija ideāli, tomēr šo to paveica. Noder atcerēties, jo "..1974. gadā Baikāla-Amūras maģistrālei pasludināja par vissavienības triecienceltni.
• BAM ir pats dārgākais infrastruktūras projekts visā PSRS pastāvēšanas laikā - tam iztērēja vairāk nekā 17 miljardus rubļu. Kā jau tik vērienīgos projektos gadās, sākotnējā tāme bija četras reizes mazāka.
• Baikāla-Amūras maģistrāles garums ir 4287 kilometri. Ceturtā daļa sliežu ceļa atrodas mūžīgā sasaluma joslā.
• Maģistrālei nācās ne tikai izbūvēt sliežu ceļus, bet arī 4200 tiltu. Vēl vajadzēja uzbūvēt 21 tuneli, no kuriem lielākais ir vairāk nekā 15 kilometrus garš.
• Maģistrāles celtniecībā piedalījās 108 tautību pārstāvji. (Būvēsim BAM! / Žurnals.lv)
Pastāsti, ko es tev esmu nozadzis?
Un ko čigāni?
Ja tagad pasviež ēsmu ,ka izdos akcijas ,kuras varēs iegādāties par tik un tik % par Baltic raill--tā teikt --parvēršot to nacionālajā ""vērtībā"" ,,tad tikai pilnīgi trulie un sazombētie tās pirks un sajūsmā spiegs))
anekdote :
Lukašenko reiz pajautāja :
-- Cik daudz gadu tam vajadzētu ,lai Krievija ieviestu kārtību?
--Trīs dienas.Pirmajā dienā apšautu visu politbiroju un otrajā visus tos ,kuri ieradušies uz bērēm.
Un kuri būs tie "kārtības" ieviesēji?
Rakņās un būvēs uz tā 40 metru purva, kamēr iegrims un būs purvs. Inženieru vairs nav . Ir tik darboņi, kas tiek pie krēsliem ar zelta kājām no viena kantora uz otru visu mūžu un neatbild ne par ko un bez darba negodīgi iegūto neatdod valstij.
Pasvied sunim kaulu, viņš sāks riet.
Kāds sakars Rīgas stacijai ar purvu, pat, ja tas tur ir?
Nu uzbūvēs krutāku ēku. Nu uzbūvēs otras sliedes.
Kas tur jaunos krievu tankus pārvadās, ja vis iegrims?
Aizej kadreiz uz staciju un uzmanīgi apskaties, pirms raksti. Un mazāk klausies to idiņu Kluini.
Ja tu daudz maz esi lasījis citus viņa rakstus, tad, droši vien zini, kādus murgainus secinājumus viņš izdara, parasti ne no kā.
Zagļi
Vai Saeimas komisija var nosaukt projektēšanas iestādi?
Kas ir projekta galvenais inženieris?
Kas izšķērdēja naudu?