Komentāri: Rīgas Centrālās stacijas dzelzbetons izbrāķēts jau Straujumas laikā

Arturs Ozols

Izlasīju ,pārlasīju ! Tā arī nesaprotu ko Kluiņa kungs vēlas teikt konstatējot ,ka visu valdību vadītāji kopš Straujumas laikiem par jauno trasi nav domājuši vai pat neinteresējās kas īsteni tur notiek . No šodienas skatu punkta dīvainību tur daudz ,bet pamatproblēma ir tā ,ka Latvijas jaunveidojusies elite nekad nav sapratusi kādā pasaulē tā dzīvo un darbojas . Ne jau saukļi par "vērtībām" ir noteicošie . Rietumu kārtības centrs ir kapitāls ,ASV dolārs un tā investīcijas . Šī ir absolūta naudas pasaule , jo pie pasaules pērnā gada 105 triljonu IKP , naudas apgrozījums ir sasniedzis turpat 3,5 kvadriljonus dolāru !!!( 10 ar 15 nullēm) . Katru ( katru) darba dienu naudas tirgus vidēji apgroza 6,6 triljonus . ( 10 ar 12 nullēm) . Un lūk, Latvijā ir sākusies panika par tēmu , kur ņemt 9.54 miljardus eiro ( 10 ar 9 nullē) 265 km dzelzceļa savienojuma ar Rietumeiropu (1435 mm) ,šeit Krievijas sliedes (1520mm) ! Principa tie ir 5157 eiro no katra iedzīvotāja ,vai apmēram pa 11000 eiro katra nodarbinātā iespējamā devumā .Atzīmēsim ,ka šogad Latvijā cer , ka nodarbinātie vidēji saņemšot gadā bruto ap 18000 eiro ! Tātad Latvijā nezina kur ņemt būvei nepieciešamos finanšu resursus ! Interesanti kur tos domā ņemt Lietuva, kas agrāk plānotos 392 km vēlas papildināt ar Rīgas ostu apejošu dzelzceļu 219 km garumā no Kauņas uz Klaipēdu ? Budžets nevar būt šādu investīciju avots ,atliek FINANŠU tirgi ! Jāizlaiž ,teiksim, 70 gadu obligācijas par 10 miljardiem eiro un maksājot gadā pa 145 miljoniem + % ,var teikt , bez sāpēm ,būs Dzelzceļš ,stacijas un nāksies pildīt tikai nodomus par eksportu !

9.jūl Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Mani izbrīna kas cits, kā ES var piešķirt naudu neizprojektētam projektam? Ņemiet naudu, projektējiet kā katra valsts gribiet...dariet, kas ienāk prātā????

9.jūl Atbildēt

Komentēt