Komentāri: Vai varam atpirkties no "Rail Baltica" par 256 miljoniem eiro?

eironene

Uzskatu, ka no šī vājprātīgā projekta jāatsakās , kamēr vēl visa Rīga un Latvija nav izārdīta fiziski un tauta tiek iedzīta bankrotā . Nav naudas nekam- tikai deputātu un ministru nepelnītajām algām. Naudas nav pensijām, kas nozagtas tiem, kas strādāja iepriekš priekš tiem jefiņiem, kuri tagad rullē. Vispār vēmiens nāk , redzot, kā tagad spirinās visi iesaistītie Railā. Kur tā ragana, kas sāka? Kur ?

Tuvojas katastrofa .

21.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Pirms emocionāli izteikties paņemu kalkulatoru un mēģinu noskaidrot par ko ir runa 1 km trases izbūvē . Atklājas skaitliskas dīvainības . Šobrīd parasti raksta ,ka 870 km Baltijas trase un viss ap to izmaksāšot 23,8 miljardus eiro ! Latvijas daļa 265 km un 9,63 miljardi eiro ! Kalkulators rāda zilus brīnumus . 23,8 :870= 27353321 eiro/ km . 27,35 miljoni vidēji viens kilometrs . Latvijā 9,63: 265 = 36339622 eiro/km ??? 36 miljoni viens km ! Kāpēc Latvijā 1 km vidēji ir par 9 miljoniem eiro dārgāks nekā vidējā trases cena ? Mēģinu minēt un liekas ,ka viss grozās ap Rīgu . Stacija un 2,6 km ap to izmaksāšot 888 miljonus eiro, tātad 1 km - 341838461 eiro !!! 341 miljons eiro ! Patiesi varens iznāciens ir gabals no Lāčplēša ielas līdz Daugavas kreisajam krastam !!!Stacija ,tilts ,daudzie pārvadi ! Viss kas jau redzams rīdzinieku acīm un kā tilts, kas tikai tiks būvēts, maksās 888 miljonus , 341 miljons kilometrā ! Atliek tikai teikt ,to kas uzbūvēts vairs nenojauksi ,nāksies maksāt un nākotnē vērot vareno ,bet ļoti dārgo būvi !

25.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Kad runa par miljardiem un miljoniem dārgiem kilometriem ,jāmeklē salīdzinājumi . Ķekavas apvedceļa 1km ir izmaksājis 1,23 miljonus eiro/km , kopā 250 miljoni eiro ! Interesanti kāpēc 1km Rail Baltica trases ir 27,3 :1,23 = 22 REIZES dārgāks ? Saprastu , ka pat 4 reizes dārgāk ,bet 22 x ??? Kādas šķembas viņi tur liks zem sliedēm ? Vai arī sliedes nebūs no tērauda ,bet gan kādas dārgas kompozīcijas ? Ņemu palīgā MI meklētāju un pārlapojot krietnu simtu avotu ,noskaidroju ,ka Eiropā līdzenumos parasti 1 km izmaksā 4-6 miljonus eiro ,tiltu kvadrātmetra cena arī svārstās ap 4-7 tūkstošiem , 27 -35 miljonus kilometra parastos gadījumos maksā klinšaino kalnu tuneļu kilometrs. Kur Latvijā klinšaini tuneļi ,ja mūsu skaitlis 34 miljoni eiro/km ?

25.jun Atbildēt
eironene

Tuvojas katastrofa, lielāka par banku Baltija un visas citas kopā ņemtas. Projekts jāpārtrauc, kamēr nav viss izārdīts Rīgā un Latvijā kopumā. Bail domāt, kas notiks tālāk.

21.jun Atbildēt
ir tāds

Beidzot kādas normālas domas. Esmu par dzelzceļu, tikai par saprātīgu, ne katru cenu. Vienkārši ir pienācis brīdis kad ne tikai Latvija, bet visa Eiropa saprata, ka leiputrija ir beigusies. Sākotnējās idejas bija ļoti skaistas, taču tās izrādījās utopiskas. Ļoti jau gribētos, lai Paradīze būtu pasaules virsū, kad bagātais, tas kurš spēj nopelnīt vairāk atdod tam kuram mazāk un visi ir laimīgi. Šāda bija 90-to gadu ES ideja kuru mums centās iepotēt kad stājāmies ES. Skaidrs, ka šī ideja ir tāda pati utopija kā komunisms kurš tāpat nespēja realizēties. Kamēr ES bija lielo Eiropas valstu ekonomiska savienība kā pretstats PSRS viss bija ok. Brīdī, kad ES no ekonomiskas savienības pārtapa politiskā savienībā, liberāļu politiskajā bastionā tā sākās šīs savienības bojāeja kura jau ir neatgriezeniska. Tikai šķiet, ka šoreiz 90-to sākums šķitīs kā skaisti laiki.

21.jun Atbildēt
Valdis

Sāls slēpjas skaitlī, ka 85% no izmaksām finansē Eiropa.

Tas ir Eiropas, nevis Latvijas projekts, pie tam vairāk politisks, nekā ekonomisks.

Ja jau Latvija varētu tik viegli atteikties, tad jau sen būtu atteikusies.

Tāpēc jau, tiko padzird, kaut ko tādu, kā Kluiņa rakstā, tā patstāvīgie kremļa troļļi klāt.

21.jun Atbildēt
ir tāds

Izlasi rakstu un tad nebūs apzināti jānoklusē faktus. 85% no 1,97 miljardiem, kaut tagad projekta izmaksas sastāda jau 9,59 miljardus pagājušā gada cenās un nākotnē kamēr projekts tiks, ja tiks īstenots cenas augs, tad nav grūti parēķināt, ka tie būs mazāk par 10% Eiropas finansējuma un tas nebūs nekāds Eiropas , bet >90% Latvijas projekts. Kāpēc tu apzināti sagrozi faktus? Trollis esi tu, jo tieši tu apzināti sagrozi faktus, jo saproti , ka pakaļā esi un tad lai stipri nesmirdētu nekaunies citus saukt par kremļa troļļiem. Šeit runa ir par Latvijas naudu kuru maksās mani bērni, mazbērni un mazmazbērni pirms pensijas, ja tāda vēl būs beigs to maksāt. Varbūt. Bet tev kā kolaburantam un valsts ienaidniekam par to nospļauties, tu tikai to vien alksti, lai latvieši atkal būtu dzimtcilvēki. Žēl, ka tu atkritum nezini, ka latviešus reiz dzimtbūšanā iedzina tieši parādi, negausīga, neapdomīga aizņemšanās. Un tu vēlies tieši to pašu Tad kas tu esi, ja ne kolaburants un atkritums.

21.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Beidz te rakstīt kārtējās dumības. Un neaizmirsti kārtīgi maksāt nodokļus.

21.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Izlasi rakstu un neraksti muļķības lūdzu tu. Es vados no rakstā teiktā, muļķības raksti tu. Tu apgalvo, ka Latvija nevar atteikties citādi sen būtu atteikusies. Tās nav dumības kā tev tīk. Izlasi rakstu, tad zināsi, ka runa ir par 256. miljoniem Eiropas naudas kura būtu jāatdod un jāizbeidz šis bezjēdzīgais projekts. Par mani draudziņ nebēdā, es savus nodokļus maksāju, tu skaties par sevi, lai būtu nomaksāti par pēdējo centu un vēl 10% pa virsu RB būvniecībai. Tev taču to ļoti gribas!

21.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Ak Kluinis tev pastāstīja par tiem 256 miljoniem?

Nu, nu!

Ja tu tiešām maksā visus nodokļus (krieviem gan tas nav raksturīgi), tad tu patiešām esi malacis. Nauda Latvijai būs mepieciešama, gan RailBaltic, gsn manai pensijai, gan Kluinim honorāram.

21.jun Atbildēt
Pārdaugavs

Var atteikties un vajag atteikties. Tapat kā no eiropas savienības un tādas valdības.

21.jun Atbildēt
Valdis

Vari troļlot cik gribi, neviens no projekta neatteiksies, no miskastes ir jānorobežojas, tas arī viss.

21.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Es tieši par to pašu, no tādas miskastes kā tu sen ir laiks norobežoties.

21.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tad norobežojies, un nekomentē te.

21.jun Atbildēt
eironene

Dzīres mēra laikā. Ja nebūs maizes, ēdīsim kūkas, bet valdība līksmos uz mūsu kauliem.

Vēlos lēti nopirkt čemodānu un doties prom, pirms te viss sagāžas.

21.jun Atbildēt
ir tāds

Pagaidi. Uzbūvēs RB un tas aizvedīs Kauņa- Varšava- Berlīne, tālāk kur gribi.

21.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Nē, nē, sai ceļa pa vecā platuma sliedēm.

21.jun Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Gan jau kaut kā to visu nomuļļās!

21.jun Atbildēt
Kurpe

It kā jau skaistais kovida laiks, kad naudas bija vairāk kā saprašanas, vai!, piedodiet - vairāk kā jebkad, ir pagājis, bet joprojām atrodas trollēni, kuri katru, kurš uzdrošinās paust siles rukšiem nepatīkamu viedokli, steidz to nodēvēt par kremlinu.

Smieklīgi, ja nebūtu skumji, ir tas, ka ar šādu rīcību tie uzreiz nodod sevi.

Klauni.

21.jun Atbildēt
Valdis

Nu tev tas laiks ir pagājis, jo visu naudu notrallināji.

Bet kremļa troļli ir jāsauc īstajā vārdā. Un tici man, RailBaltic uzcels un jums neviens neprasīs.

21.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Trollēna vārds tāpat zināms, Valdis viņu sauc. Redzi trollēn, neesi tik pašpārliecināts. Ja tu par savu naudu uzcelsi, ok, nekādu iebildumu, bet, ja tā ir valsts nauda, tad tautai kura maksā nodokļus ir tiesības noteikt kur paliek nauda un vai šāds dzelzceļš ir vai nav vajadzīgs.

23.jun Atbildēt

Komentēt