Komentāri: Latvija nebūvēs "Rail Baltica", jo spēj un grib uzbūvēt tikai tramvaja līniju

Līga B.B.

Melno PR rakstīt un lasīt, protams, ir latviešu nacionālais sporta veids, taču RB kontekstā uz to var arī paskatīties nedaudz citādi - ņemot vērā tā iespējamo lomu Latvijas aizsardzības un reaģēšanas spēju stiprināšanā, aktivitātes, kuras izskatās pēc projekta slīcināšanas, varētu tikt interpretētas kā kremļa spalvainā roka, jo tas nemaz nav ieinteresēts lielas kravnesības risinājumu parādīšanās Baltijā. Laika būtu jāpiemin, ka pa to var ne tikai vest dalībniekus uz Berlīnes praidu, bet arī dažādus priekšmetus, kas mazina vēlmi sarīkot Baltijas Krimu utml.

Jā ir problēma - projekta sadārdzinājums, kuru visas maku turošās puses centās nepamanīt, un kura radīšanā piedalījās arī pati ES ar kovidnaudas drukāšanu vagoniem. Būtu pārsteigums, ja pie inflācijas 20% _nekas_ nemainītos materiālu un darbaspēka izmaksās.

18.jun Atbildēt
Juris Seikovskis

Paldies par komentāru. Ļoti korekti un pamatoti. Arī par "spalvaino roku" no austrumiem. Tikai mūsu spēka struktūras, kā viņus tur visus sauc, guļ "uz lauriem". Jeb tur tie paši "šrēderīši" darbojas. Nevar taču būt, ka visi ar "mīkstu taisīti"!!?

18.jun Atbildēt
janisl

Latvijā pie varas esošo brīnumnūjiņa - pie visa vainīga Krievija. Joprojām labi darbojas.

18.jun Atbildēt
ir tāds

Labrīt no rīt! Vai pa dzelzceļu nevar aizbraukt no Rīgas līdz Berlīnei? Var! Šodien jautājums par sliežu platumu ir atrisināts, ir riteņi kuru asis spēj paplašināties un sašaurināties. tātad jautājums par sliežu platumu vairs nav aktuāls, tas ir risināms. Aizbrauciet uz Poliju tur pa tām pašām sliedēm aizbrauc ātrvilciens, tam seko parastais. Tātad tehnisku šķēršļu nav, kam tad ir vajadzīga jauna dzelzceļa līnija? Laikā no 1920-90-tajiem tika attīstīts dzelzceļš. Tad mūsu jaukā valdība nolēma, dzelzceļus nevajag, izmantosim tikai autoceļus. Šajā laikā dzelzceļš apzināti tika iznīcināts, nu mums vajag megadzelzceļu kura rentablitāte ir stipri apšaubāma. Un nevajag te murgot, ka krievi nāk un tāpēc mums to noteikti vajag. Dzelzceļa līnija atradīsies gana tuvu bubulim Krievijai un dzelzceļš kara gadījumā ir visvājākā vieta, jo nevajag pielikt lielu piepūli, lai apturētu dzelzceļa sastāvu. Sabojā sliedi un vari apšaudīt kravu. Bez tam, kamēr šo super dzelzceļu būvēs Krievija te desmitreiz atnāks un aizies, paskatīsies, ka dzelzceļa nav un ies mājās, bez super dzelzceļa mēs tiem neesam vajadzīgi. Jautājums ir, kāds būs reālais ieguvums, kāds zaudējums neviens nav aprēķinājis. Piedodiet, bet aprēķiniem kurus tiražē valdība es neticu, jo jeb kurus aprēķinus var veikt kā vajag, objektīvi, ņemot vērā visus par un pret un var arī rēķināt par un noklusēt pret. Nevajag muldēt par spalvainām rokām, bet nevajag kā dzērājiem mētāties no viena grāvja otrā. Cik dzelzceļa līnijas ir demontētas pēdējo trīsdesmit gadu laikā? Tagad Eiropa pasolīja naudu un dažiem acis iemirdzējās. Vienalga par kādu cenu, bet mums to vajag. Projekts ir jēls kā jēla ola, bet mēs būvēsim, kas sanāks to kristīsim. Diemžēl kā ir pierādījies vēsturē, tad Baltija spēj būt vienota tikai vārdos, kad aiziet līdz darbiem, tad viss ir pa galam. Tā bija ar sašķidrinātās gāzes termināli, tā bija ar AES būvniecību, viss palika skaistos vārdos. Neredzu pamata lielam optimismam.

18.jun Atbildēt
Sēņu Vecis atbilde ir tāds

Biedrīti nePēterzōniņ, nekropļo valodu un saliec komatus, zōwietiski akadēmiski izglītotais analfabēto.

18.jun Atbildēt
Juris Seikovskis atbilde ir tāds

Laikā no 1920-90-tajiem tika attīstīts dzelzceļš.

Tā bija.

Tad mūsu jaukā valdība nolēma, patiesībā mūsu tranzīta oligarhiņi, ka vietējos kravu pārvadājumus pa dzelzceļu nevajag. Liela ķēpa un "maza vilna". Vajag tikai tranzītu. Lokomotīvi pie robežas piekabina sastāvam un ostā atkabina. Un nauda "ripo". Nav īpaši liela nauda, bet stabils ienākums. Tāpēc jau mūsu visas valdības šos 30 gadus līda austrumu kaimiņam tur, kur "saule neiespīd". Prečiniekiem nevajag lielu ātrumu, tiem nav īpaši jāsteidzas. Atšķirībā no pasažieriem. Tāpēc jau LDz ir palicis 90-to līmenī. Bet tranzīta pups izsusēja. Vietējo kravu nav. Cilvēki brauc ar a/m un autobusiem, jo dzelzceļš lēns.

Vai jūs uz Eiropu gribat tāpat braukt, kā kādreiz no Kijevas uz Kremenčugu sovjetijā, kad bānis čučināja visu nakti!!!

Austrumu kaimiņam tas jaunais dzelzceļš neiet pie sirds tāpēc, ka pa to ērti būtu atvest Abramsus un lādiņus haubicēm. Tāpēc jau "šrēderīši" ir arī padarbojušies.

Viennozīmīgi.

19.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Juris Seikovskis

Vispirms nevajag rakstīt kā nav. Latvijā vilciens, tur kur tas vēl ir, daudzās vietās ir ātrāks par autobusu. Tev netīk sadarbība ar Krieviju? Labi, piedāvā kādus citus variantus. tranzīts ir atkarīgs no ģeogrāfijas un ģeogrāfiskais novietojums ir tāds kāds tas ir, tad atliek sadarboties ar ko tu vari, kam esi vajadzīgs nevis ar ko tu gribi. Mums ir robeža ar Igauniju, Krieviju, Baltkrieviju, Lietuvu. Ja no tranzīta izslēdz Krieviju un Baltkrieviju, tad paliek divas Baltijas valstis kurām ir jūra.

Eiropā es nokļūstu kā vēlos, ātri, bet dārgi, varu izmantot lidmašīnu, gribu lēti, braucu ar autobusu. Šodien tas viss ir veiksmīgi aizstājis dzelzceļu un esam tam adoptējušies. Neredzu lielu vajadzību pēc šāda dzelzceļa. Viena lieta kogribu, otra, ko varu atļauties. Vai būsiet gatavi pārdot pēdējo, strādāt 16 h. diennaktī, lai tikai brauktu ar visdārgāko auto? Kas attiecas uz šī dzelzceļa militāro nozīmi, tad tie kuri vēlas karot, tie lai arī apmaksā šo dzelzceļu. Ja skolā esat mācījies fiziku, tad zināt, ka sašaurinot sliežu platumu nekādi nevar panākt lielgabarīta kravu pārvadāšanas ātrumu.

20.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Vācijas apvienojās un pārgāja uz sabiedrisko tirgus saimniecības modeli! Tāds modelis tika radīts Latvijā, kad bija pie varas dr. Kārļa Ulmaņa valdība!

Kāpēc Latvijā saglabājām LPSR iekārtu?

18.jun Atbildēt
janisl

Kurā vietā Jums rādās LPSR iekārta ? Grūti atzīt kapitālistisko realitāti ?

18.jun Atbildēt
ir tāds atbilde janisl

Ja atdzīs, ka nekādas padomijas nav tad Artūram Maltam vairs nebūs ar ko/pret ko cīnīties un visas viņa afēras ar LLK būs jāizbeidz un jāsāk dzīvot no pensijas vien un politikā nevienam viņš nebūs vajadzīgs. Tāpēc jāuztur mīts par LPSR, kaut vai sev un tiem dažiem pamuļķiem kurus šim kungam izdodas apmuļķot.

21.jun Atbildēt
Kalamburs

Vietējie troļļi arī šeit uzdarbojas. Jā, jā, Kremlis pie visa vainīgs!! un paldies par komentāru, Juri Seikovski.......

19.jun Atbildēt
Valdis

Nu, vismaz trīs, labi zināmus kremļa troļļus šeit var redzēt.

19.jun Atbildēt
Harijs

...spēj un grib... spriežot pēc Slokas ielas,- nespēj un negrib. Pārāk ilgi čamājas!

20.jun Atbildēt

Komentēt