Komentāri: Izskan satraucošas vēstis par vilcienu ķibeļu patiesajiem iemesliem

Diana Mikelsons

Vai bus vainigie ,kuri izskerdejusi valsts lidzeklus un nav svarigi -apzinati ,neapzinati vai kada cita iemesla del -iegadati vilcieni par valsts naudu ,nederigi ,nocenoti vai letaki?-tatad neatbilstosas personas ,kuras iesaistitas sajos pirkumos ir atbildigi par so ,ieskaitot satiksmes ministru.

26.jan Atbildēt
Anita Bruzuka

Vagonkas it kā esot piegādātāju valstī daudz lētāki. Kurā pusē ir palikusi pārmaksātā nauda un vēl par nederīgu preci? Vai nevar atdot vilcienus atpakaļ un naudu saņemt atpakaļ? Tad redzētu, cik tad patiesi par vagonkām samaksāts.

26.jan Atbildēt
Broņislava Dzene

Pie visa vainīgi "šoferu" dēli, kuriem viss ir pie kājas, ka tik nauda nāk, kas saņem attiecīgas algas par rebēm visās nozarēs, kur tik pagriezies, - kļūdas, neprasme, noziegumi - kas tagad tiek saukti par komunikācijas kļūdām. Ne tā pateica, ne tā zināja. ne tā saprata. Bet mūsu naudiņa ripo miljonu miljonos un miljardos, nekam nepietiek, bet šamējiem pietiek algām, kompensācijām, prēmijām un slimības lapām jebkurā gadījumā. Tauta grimst nabadzībā, pa virsu peldošie, - bagātībā.

26.jan Atbildēt
Lauma

Izskatās, ka drīz vairs nebūs nevienas lietas, ko nebūtu sacūkojusi daudzskaitlīgā un labi atalgotā ierēdņu armija

26.jan Atbildēt
Edzus Zvejnieks

Ierēdņi ir politiķu kājslauķi, ko liks to darīs, ar ļoti retiem izņēmumiem.

26.jan Atbildēt
janis

hehe - pastalas izmet ierēdņu un priekšniecības uzturēšanai miljardus, lai tie viņus par vēl lielāku summu apčakarētu - izdevusies valsts.

27.jan Atbildēt
Deglava Iela

Patiesi derētu visu ritināt no sākuma, lai Šlesera loma būtu skaidri redzama. Pie reizes arī viņa ielikteņa Freivalda izpildīgums

26.jan Atbildēt
Pārdaugavs

Man tā ideja par galvu patika.

26.jan Atbildēt
viesis

Hm, Šlesers aizliedza norādīt pareizos parametrus un sūtīt darbiniekus apmācībai? Tad jau gan, viņam tiešām jāsēž :))))))))

26.jan Atbildēt
viesis

Visdrīzāk galvenā problēma ir šī modernā domāšana, ka vadībā jābūt menedžeriem, nevis profesionāļiem. Ir nācies saskarties, kā tas ir, kad pretī sēž cilvēks, kurš kā jau "labs menedžeris", uzskata, ka zina labāk, kas nepieciešams darbam, kurā viņš nav pavadījis ne minūti. Kamēr vadībā būs cilvēki, kuri nekā nesajēdz no tā, ko viņi vada, tikmēr tādas ķibeles arī turpināsies visās jomās.

26.jan Atbildēt
Broņislava Dzene

Vadībā jābūt lielākajam idiotam, lai pats nezina ko dara, jo atbildība netiek prasīta, kur nu vēl sodīti.

26.jan Atbildēt
Roberts Cipulis

Divdesmit gadus ņēmās pērās beigās nopērk kaut kādus vagonka mēslus un neviens neparko neatbildēs. Idioti

26.jan Atbildēt
Edzus Zvejnieks

Ap 5 miljoniem eiro kukuļos saņēma mūsu politiķi un ierēdņi Mersedes autobusu lietā, tas ir ar tiesu pieradīts fakts,. Vai kādu cietumā iebāza? Nevienu.

26.jan Atbildēt
Raimonds Meikša

Jāsāk ir ar pamatiem.

Vispirms visiem lieāka un mazāka kalibra biznesmeņiem, efektīvajiem menedžeriem un žurnālistiem ir jāatvainojass par katru reizi, kad kilovatstundu vietā lietojuši kilovatus.

26.jan Atbildēt
123

Nolaidība visaugstākajos apmēros.

Arī savā darba vietā šādas lietas redzu un zinu vienu - cilvēki, kas tādas lietas atļaujas, nekad nemainās.

26.jan Atbildēt
Jahnis Kalninysh

Šoreiz viss ir daudz vienkāršāk nekā Zolitūdes gadījumā. Visi vainīgie ir kopbildē vilcienu atklāšanā, kad jau durvis nedarbojās kā nākas!

26.jan Atbildēt
Kalamburs

HA HA HA HA HA

Tipiski "veiksmes stāstam".

Kaut kā viss ir acīmredzams, bet kā jau ierasts - rezultēsies ar to, ka tie, kas salst uz peroniem, par to visu samaksās. Savukārt tie, kuriem par to būtu jāsēž cietumā, tie turpinās saņemt "konkurentspējīgu atalgojumu" un gatavos nākamos "veiksmes stāstus".

26.jan Atbildēt
Andrejs Liecis

Bardaks padomju stilā.

26.jan Atbildēt
Lauma

Neidealizēju padomju laikus, tomēr neatceros, ka kādreiz nepienāktu stacijā paredzētais vilciens

27.jan Atbildēt
Diana Mikelsons

Ne,tas nav "bardaks padomju stila',padomju laika -tie ,kuri piedalijas saja iepirkuma-darbs zaudets un cietums,varbut jeb apkilata manta,

29.jan Atbildēt
Andrejs Krumins

Kas visskaļāk kliedz "Ķeriet zagli"?

Atbildīgos meklējot būtu jāsāk ar bijušajiem Satiksmes ministriem, kas slēdzot dzelzceļa satiksmes līnijas bija iecerējuši pasažieru satiksmi tikai ar autobusiem un privāto transportu, dzelzceļu izmantot tikai tranzītam. Rezultātā acīmredzama atpalicība no Lietuvas un Igaunijas.

Nākamie jāmeklē ierēdņi un amatpersonas, kas saoduši labumu no "Eiropoas naudas", iepirkuma specifikācijas rakstot domāja vairāk, lai uzvarētu pareizais pretendents, nekā par atbilstību Latvijas apstākļiem un vajadzībām. Rezultātā divi izgāztie iepirkumi un beigās "labs i Jezups skripkaunīks", kam atklājās atkarība no Krievijas kara Ukrainā.

27.jan Atbildēt

Komentēt