Izskatās, ka drīz vairs nebūs nevienas lietas, ko nebūtu sacūkojusi daudzskaitlīgā un labi atalgotā ierēdņu armija
Patiesi derētu visu ritināt no sākuma, lai Šlesera loma būtu skaidri redzama. Pie reizes arī viņa ielikteņa Freivalda izpildīgums
Visdrīzāk galvenā problēma ir šī modernā domāšana, ka vadībā jābūt menedžeriem, nevis profesionāļiem. Ir nācies saskarties, kā tas ir, kad pretī sēž cilvēks, kurš kā jau "labs menedžeris", uzskata, ka zina labāk, kas nepieciešams darbam, kurā viņš nav pavadījis ne minūti. Kamēr vadībā būs cilvēki, kuri nekā nesajēdz no tā, ko viņi vada, tikmēr tādas ķibeles arī turpināsies visās jomās.
Vadībā jābūt lielākajam idiotam, lai pats nezina ko dara, jo atbildība netiek prasīta, kur nu vēl sodīti.
Divdesmit gadus ņēmās pērās beigās nopērk kaut kādus vagonka mēslus un neviens neparko neatbildēs. Idioti
Ap 5 miljoniem eiro kukuļos saņēma mūsu politiķi un ierēdņi Mersedes autobusu lietā, tas ir ar tiesu pieradīts fakts,. Vai kādu cietumā iebāza? Nevienu.
Jāsāk ir ar pamatiem.
Vispirms visiem lieāka un mazāka kalibra biznesmeņiem, efektīvajiem menedžeriem un žurnālistiem ir jāatvainojass par katru reizi, kad kilovatstundu vietā lietojuši kilovatus.
Nolaidība visaugstākajos apmēros.
Arī savā darba vietā šādas lietas redzu un zinu vienu - cilvēki, kas tādas lietas atļaujas, nekad nemainās.
Šoreiz viss ir daudz vienkāršāk nekā Zolitūdes gadījumā. Visi vainīgie ir kopbildē vilcienu atklāšanā, kad jau durvis nedarbojās kā nākas!
HA HA HA HA HA
Tipiski "veiksmes stāstam".
Kaut kā viss ir acīmredzams, bet kā jau ierasts - rezultēsies ar to, ka tie, kas salst uz peroniem, par to visu samaksās. Savukārt tie, kuriem par to būtu jāsēž cietumā, tie turpinās saņemt "konkurentspējīgu atalgojumu" un gatavos nākamos "veiksmes stāstus".
Bardaks padomju stilā.
Kas visskaļāk kliedz "Ķeriet zagli"?
Atbildīgos meklējot būtu jāsāk ar bijušajiem Satiksmes ministriem, kas slēdzot dzelzceļa satiksmes līnijas bija iecerējuši pasažieru satiksmi tikai ar autobusiem un privāto transportu, dzelzceļu izmantot tikai tranzītam. Rezultātā acīmredzama atpalicība no Lietuvas un Igaunijas.
Nākamie jāmeklē ierēdņi un amatpersonas, kas saoduši labumu no "Eiropoas naudas", iepirkuma specifikācijas rakstot domāja vairāk, lai uzvarētu pareizais pretendents, nekā par atbilstību Latvijas apstākļiem un vajadzībām. Rezultātā divi izgāztie iepirkumi un beigās "labs i Jezups skripkaunīks", kam atklājās atkarība no Krievijas kara Ukrainā.
Vai bus vainigie ,kuri izskerdejusi valsts lidzeklus un nav svarigi -apzinati ,neapzinati vai kada cita iemesla del -iegadati vilcieni par valsts naudu ,nederigi ,nocenoti vai letaki?-tatad neatbilstosas personas ,kuras iesaistitas sajos pirkumos ir atbildigi par so ,ieskaitot satiksmes ministru.
Vagonkas it kā esot piegādātāju valstī daudz lētāki. Kurā pusē ir palikusi pārmaksātā nauda un vēl par nederīgu preci? Vai nevar atdot vilcienus atpakaļ un naudu saņemt atpakaļ? Tad redzētu, cik tad patiesi par vagonkām samaksāts.
Pie visa vainīgi "šoferu" dēli, kuriem viss ir pie kājas, ka tik nauda nāk, kas saņem attiecīgas algas par rebēm visās nozarēs, kur tik pagriezies, - kļūdas, neprasme, noziegumi - kas tagad tiek saukti par komunikācijas kļūdām. Ne tā pateica, ne tā zināja. ne tā saprata. Bet mūsu naudiņa ripo miljonu miljonos un miljardos, nekam nepietiek, bet šamējiem pietiek algām, kompensācijām, prēmijām un slimības lapām jebkurā gadījumā. Tauta grimst nabadzībā, pa virsu peldošie, - bagātībā.