Komentāri: Skandāls stumj bezdibenī "Latvijas dzelzceļu" un mēģina diskreditēt Latvijas Valsts prezidentu

viesis

Attiecībā uz to, ka Rinkēvičam vajadzēja Eiropā aizstāvēt LDZ, jāatceras divas lietas. Pirmkārt, Kariņš kā valdības vadītājs skaidri un gaiši definēja, ka Latvijai tranzīta nozare nav vajadzīga, līdz ar to ir muļķīgi gaidīt, ka Rinkēvičs kā šīs pašas valdības ministrs censtos šo nozari glābt. Otrkārt, Latvijas politiķi kopumā ir orientēti uz pasaules problēmu risināšanu, nevis Latvijas. Atcerēsimies kā šis pats Rinkēvičs dižojās par Ukrainai sniegtās palīdzības apmēru, un tajā pašā laikā ir pilnīgi vienaldzīgs par, piemēram, nabadzīgo veselības un sociālo aprūpi, kur Latvija ir pēdējās vietās Eiropā.......

20.jūl 2023 Atbildēt
Kalamburs

Latvija daudzās lietās ir pēdējā Eiropā, līderos tā ir tikai iztapībā ārzemju kungiem, zara uz kura paši sēž zāģēšanā, skriešanā vilcienam pa priekšu un, piedodiet, pakaļas laizīšanā Briseles varenajiem.

20.jūl 2023 Atbildēt
Varis Akotiņš

Precīzi,Viesi!

20.jūl 2023 Atbildēt
Anita Bruzuka

Cik pazīstams scenārijs. Nolaist uzņēmumu uz 0 un tad paņemt par 0. Nez, kurš būs jaunais miljonārs?

20.jūl 2023 Atbildēt
janis

visprecīzāk strādā NA Indriksone - nupat viņa bija Korejā, lai piespiestu Koreju vest savas kravas garām Londonai, Roterdamai, Hamburgai, Lībekai, pāris zviedru ostām, lai tā no latviešu ostām tās vestu tālāk uz Europu , jo latviešu valsts ir patiesās durvis (D)Korejai uz Europu. Ļoti gudri, - izveicīgs meitēns, pa velti maizi neēd. .

20.jūl 2023 Atbildēt

Komentēt