Komentāri: Dzimstības barometrs rāda uz Stambulas konvencijas ideālu īstenošanos

viesis

Mjā, šobrīd pasaulē valda nevis zināšanas, bet PĀRLIECĪBA. To ļoti labi parāda tas, ar kādu fanātismu tiek aizstāvētas dažādas apšaubāmas lietas, kā, piemēram, šī pati konvencija. No vienas puses šos cilvēciņus var saprast. Ikdienas dzīve ir vienmuļa un garlaicīga, tādēļ patīkamāk ir atrast kaut ko īpašu, par ko cīnīties, vienalga, vai tas ir derīgs vai kaitīgs, galvenais, ka ir. Ir taču daudz patīkamāk cīnīties par kaut kādu bezjēdzīgu konvenciju, nevis domāt kā novērst Latvijas atpalicību un nabadzību.... it sevišķi, ja cīnoties par konvenciju tu saņem uzslavas no ārzemju onkuļiem, bet novēršot Latvijas atpalicību labākajā gadījumā saņemsi tautas atzinību. Bet kas gan ir Latvijas tauta un kam viņa vajadzīga, salīdzinot ar ārzemju onkuļiem.......

18.jūl 2023 Atbildēt
Kalamburs

Es ceru, ka tie ļautiņi, kuri ar makaroniem apkārtām ausīm balso par noziedzīgu grupējumu paustajām "vērtībām", reiz atskārtīs ko paši sev nodarījuši. Kaut gan, ļoti iespējams, ka neatskārtīs, jo tam tomēr nepieciešamas smadzenes. Tie turpinās diet, virs galvas vicinot tiem atmesto, no Polijas atvesto desas lunķi.

18.jūl 2023 Atbildēt
Varis Akotiņš

Kā vienmēr,izcili precīzi,Viesi! Man patīk Jūsu komentāri!

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Aizmirsa pibilst ka šī SK atiecināma tikai uz baltajiem cilvēkiem, jo kaut kkā nav ievērots ka tas jebkādā veida skartu migrantu ģimenes Eiropā, vai piemēram melnīšus ASV. Tā apt kā nav dzirdēts ka SK tiktu izplatīta un nestu kādu juridisku spēku Āzijā vai Eirāzijā. Vinīgais kam nedrīkst būt ģimenes ir baltais vīriets, visās ekonomiski attīstītajās rietumu valstīs. Un ja viņam tāda ir, tad viņš tajā ir suņa mājdzīvnieka statusā. Kaut gan mājdzīvnieki Rietumu valstīs tiek labāk juridiski aizsargāti nekā vīrieši. Starp citu pašā Turcijā - Stambulā šo SK murgu atcēla un tam tur vairs nav juridiska spēka. Manuprāt Latvijas policijai vajadzetu ieslēgt pa maksimumu atbalstu tam sievietēm kas reāli cies no vīriešiem - maniakiem. Ja sievietes iesniedz sūdzību tad jābūt pretīm speciālistam kas prot izvertēt šīs sūdzības statusu. jo viena sieva var par vardarbību uzskatī vīra nevēlēšanos kaut ko darīt kas viņai ienāk prātā, un par to mēģināt visādi atriebties, bet otrai reāli nepieciešama aizsardzība pret psihisko un fizisko teroru no vīra puses. Protams arī ir vīriesi kas cies no sieviešu terora gan darba gan ģimenē. Tas iespējams ir retāk ja runājam par fizisko ietekmi, bet ja runājam par morāli tad sieviete prot iznest smadzenes, pakļaut un manipulēt lbāk un nežēlīgāk par jebkuru sliktāko vīrieti . vienkārsi viņas to dara viltīgāk, un visbiežāk slēpti, nodrošinot sev labu aizmuguri. Parasti tas notiek ja viņas ir vadošās darba ieta vai mājās juridiski un pēc sava sociālā statusa. Kā zināms sievietes mēdz būt daudz nezēlīgākas par vīriešiem. protams ne visas un tās kuras tādas nav cies gan no vīriešiem gan citām sievietēm. Tā teikt dzīvienku sabiedrība. Bet par laimi ir arī kristīgā sabiedrība, kur tādu problēmu tik pat kā nav(daudzi vienkārši maskējās aiz šī termina). Un no turienes pārejā sabiedrība daudz ko var mācīties.

18.jūl 2023 Atbildēt
Guntis

Pieņemt deklarācijas ir ievērojami vieglāk nekā diendienā strādāt pie kaut vai iekšlietu sistēmas sakārtošanas. Jek katastrofālais darbinieku trūkums tiks kompensēts ar raganu (linča) tiesu?

18.jūl 2023 Atbildēt
lasītājs33

Nav vajadzīgs katram pie sāniem policists. Visam tomēr ir ekonomisks pamatojums, jāstimulē nopelnīt vairāk, jāceļ dzīves līmenis. Daļa no pašiem ekstrēmākajiem noziegumiem pazustu.

Piezīme - ja ģimene būs noplītējusi bērnu pabalstu un izcelsies kautiņš, kurš izdzēra pēdējo graķi, vecis defoltā būs varmāka.

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp atbilde lasītājs33

Piekrītu un nepiekrītu. Nauda cilvēka egocentrismu nekad nav padarījusi vājāku. Tieši otrādi, jo vairāk naudas, jo vairāk varas un visas no tā izrietošās sekas. Šeit arī vajadzētu iet runai par garīgo audzināšanu, jau no bērnības. Agrāk ar to labi tika galā kristīgās vērtības. Tās tagad tiek cirstas saknē bet ar ko aizstāt tās nav. Daudzi populāri aktieiri un politiķi mājās ir uzvedušies kā pēdejie despoti. Tajās vālstīs kur SK jau pieņemta un darbojas šādu noziegumu skaits tikai pieaug. Jo nograuta ģimenes institūcija un patērētāju sabiedrībā kur visi viens no otra kaut ko pieprasa, ātrāk vai vēlāk rodas konflikts un ieslēdzas dabas instinkti. pietam rietumos valda divas galējības, sievietes kas nevēlas dalīt dzīvi ar vīrieti ģimenē, tikai pēc saviem fantāziju noteikumiem. un vīrieši kas paliek agresīvi un saprot ka satrunāt nesanāks, vainu jāmaksā vai jāņem ar spēku. Tāpēc jau ģimenes institūciju grib sagraut, lai nav normālu attiecību starp vīrieti un sievieti. Un to labi paveic SK un LGBTQ+ ideoloģija. Protams alkoholisms degradē ka vīrieti ta sievieti un tas jau cits stāsts. Tur sievas arī bieži uzvedas neadekvāti.

18.jūl 2023 Atbildēt
Marcis Dzelme

Divas politiskas atejas NRA un LA.LV. ar saviem meliem un dezinformaciju un visur komente vieni un tie pasi neta idioti un Turcija nav demokratijas

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Saprotu, tevis lobētai ideoloģijai , tavā atējā citiem viedokļiem nav vietas.

18.jūl 2023 Atbildēt
Anna Lapsa

Laikam jums dzīvē nekad nav bijis jābaidās, ka vīrs/sieva nāks mājās un būs tik nikns, ka jums draud dzīvība. Vai tēvs/māte, kuri pārdzēruši jēgu un ir gatavi nosist visu, kas stāv ceļā. Varbūt Stambulas konvencija neatbilst konservatīvajām vērtībām, bet tā parāda valsts attieksmi cīnīties pret bailēm un vardarbību. Sievietes šeit tiek uzsvertas, jo Latvijā ir viens no visaugstākajiem sieviešu un naida noziegumu rādītājiem Eiropā. Ja jūs neesat gatavi pieņemt kaut ko šķietami nekaitīgu, bet jūsu vērtībām neatbilstošu lai cīnītos pret kaut ko tik postošu un iznīcinošu kā vardarbību, tad jums ir jāsāk pārakatīt jūsu pašu vērtības.

18.jūl 2023 Atbildēt
Madris

Neticu, ka Latvijā ir lielāks vardarbību skaits. Vienīgi mūsu sievietēm ir augstāks prasību slieksnis.

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Lapsa protams viltīga un tēlo naivo , bety visdi jau sen zina ka runa neiet par SK kā sieviesu aizstāvi, bet kā bedzimuma sabiedrības ģenerators un ģimenes instirūcijas bende. Tajās valstīs kur SK darbojas agresija ģimenēs ir tikai pieaugusi.

18.jūl 2023 Atbildēt
Anna Lapsa

Laikam jums dzīvē nekad nav bijis jābaidās, ka vīrs/sieva nāks mājās un būs tik nikns, ka jums draud dzīvība. Vai tēvs/māte, kuri pārdzēruši jēgu un ir gatavi nosist visu, kas stāv ceļā. Varbūt Stambulas konvencija neatbilst konservatīvajām vērtībām, bet tā parāda valsts attieksmi cīnīties pret bailēm un vardarbību. Sievietes šeit tiek uzsvertas, jo Latvijā ir viens no visaugstākajiem sieviešu un naida noziegumu rādītājiem Eiropā. Ja jūs neesat gatavi pieņemt kaut ko šķietami nekaitīgu, bet jūsu vērtībām neatbilstošu lai cīnītos pret kaut ko tik postošu un iznīcinošu kā vardarbību, tad jums ir jāsāk pārakatīt jūsu pašu vērtības.

18.jūl 2023 Atbildēt
viesis

Pirmkārt, runājot par vardarbības novēršanu, Latvijā šobrīd ir ieviesti VISI nepieciešamie līdzekli, lai tiesiskā veidā cīnītos ar vardarbību ģimenē. Civilprocesā, piemēram, pagaidu aizsardzības regulējumā vīrietis vispār ir padarīts juridiski beztiesīgs, taču, neadekvātus cilvēkus tas nespēj atturēt no nozieguma izdarīšanas, un arī Stambulas konvencija šajā ziņā neko nemainīs. Otrkārt, atslēgas vārds ir "šķietami nekaitīga". Normāls cilvēks nevar pieņemt nākotni, kurā skolā bērniem mācīs, ka ir vienalga, vai tu skūpsties ar jānīti vai anniņu, nemaz nerunājot par to, ka bērniem māca, ka viņš pats var kļūt par anniņu vai jānīti, kā sagribas....... kas būs tālāk- s@ksa ar zīdaiņiem legalizēšana "vardarbības pret sievietēm" izskaušanas vārdā?...... tā, ka varbūt padomājiet labāk par savu izglītību un vērtībām........

18.jūl 2023 Atbildēt
Marcis Dzelme atbilde viesis

Aizej pie psihiatra un Stambulas konvekcija ar taviem murgiem nav nekada sakara.

18.jūl 2023 Atbildēt
Anna Lapsa atbilde viesis

Cienījamo Viesi! Piekrītu, ka ir populistiski politiķi, kas ar šo konvenciju cenšas celt savu reitingu, tomēr sausais atlikums ir tāds, ka ne jau valsts sākas no skolas, bet no ģimenes. Skolā, īpaši pamskolas pēdējos gados bieži pedagogi manipulē ar faktiem vai vienaudži mobingo vienaudzi. Tomēr katra šāda gadījuma saknes meklējamas ģimenē. Un, ja pavisam godīgi - kur Latvija savā mentālajā un ekonomiskajā attīstībā ir šobrīd? 90os??

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Mans draugs reiz sūdzejās ka baidas iet uz darbu jo tur jau kārtējo intrigu un psiholoģisko varmācību sagatavojusi velns prada brunčos, sieviete. Interesanti kur un kam lai viņš sūdzās. SK sievietes neaizstāvēs, bet vīriesus padarīs par melnzemi, vai ļoti agresīviem subjektiem. Labāk ir audzināt garī bērnus iemācot kas ir ģimene atbildība utt. Bet arī to jau cenšas demontēt. SK to demontēs pilnībā. To jau visu redzam vairākās paaudzēs rietumos.

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp atbilde Anna Lapsa

Tu tiešām esi naiva, SK ģimeni cērt saknē kā institūciju.

18.jūl 2023 Atbildēt
Janis Zarins

Autors šajā rakstā labi pamurgojis, parādīdams, ka cilvēku valodā teikto var viegli pagriezt otrādi. Aizsargāt netradicionālas ģimenes nozīmējot iznīcināt tradicionālās. Pārapdzīvotības samazināšanās nozīmējot izmiršanu. Viņš pareizi atzīmējis, ka 8 miljardi ir par traku, bet problēmas novēršanu redz tikai lieko nomērdēšanā (cilvēku bezdarbības gadījumā to paveiks daba), nevis dzimstības vispārējā un būtiskā samazināšanā. Konvencijā prasītajā vardarbības novēršanā viņš saskatījis tikai iespējamos negatīvos momentus. Atliek cerēt, ka ne visi domā kā Arnis. Protams, Konvencijas ratificēšana nav brīnumlīdzeklis vardarbības novēršanai, tomēr ir labs pamats un rīcības vēlmes apliecinājums

18.jūl 2023 Atbildēt
Guntis

Pirms komenta der izlasīt pilnu tekst, arī par migrāciju. Pēc tam izpētīt Latvijas likumdošanu un atrast neaizliegtas vardarbības formas, kuras novērsīs šī konvencija. Lieti noderētu izpēte, kā nodrošināt adekvātu tiezībsargājošās sistēmas darbu.

18.jūl 2023 Atbildēt
viesis

Starp citu, vardarbību var mazināt, mācot skolās empātiju un bruņnieciskumu, nevis to, ka ir vienalga kāda dzimuma ir tavs partneris. Tikai problēma ir tā, ka mūsdienu liberāļiem, kuri tik aktīvi iestājas pret vardarbību, pašiem empātija un bruņnieciskums ir sveši. tādēļ arī tā cīņa pret vardarbību viņu izpildījumā sanāk tāda samocīta un atbaidoša, pat ja viņu nodomi būtu labi.

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Skolās tagad māca to, ka tu neesi tas par ko tevi uzskata mamma un tētis. Kā arī skolās nevar iemācīt to ko iemācās ģimenē. Bet rietumos ģimenei vairs nav tiesības audzināt bērns savādak kā ir noteikts skolās ar SK, LGBTQ+ ideoloģiju un zaļo domāšanu, kas nevis rūpējas par pasaules ekoloģisko tīrību bet tavu tiesību ierobežošanu ar to nesaistītās sfērās .

18.jūl 2023 Atbildēt
viesis

Vēl maza piebilde. Mežonīgais kapitālisms kopā ar nabadzību, kā tas pastāv Latvijā, veicina sabiedrībā egoismu, agresiju, naidu pret apkārtējiem un neiecietību. Šajos apstākļos sievietes un bērni cieš no vardarbības nevis tādēļ, ka viņi ir sievietes un bērni, bet tādēļ, ka ir vājākie sabiedrības locekļi un tādēļ izdevīgs vardarbības objekts. Stambulas konvencija nav spējīga šo kapitālisma blakusefektu mazināt, tādēļ tā ir absolūti bezjēdzīga no vardarbības mazināšanas viedokļa.

18.jūl 2023 Atbildēt
deserttramp

Toties viņa ir spējīga sačakarēt normālas ģimenes, kur nav vardarbības. Precīzāk viņas ēnā tās nemaz nespēj normāli pastāvēt un tapt.

18.jūl 2023 Atbildēt
viesis

Tur jau ir tā lieta, ka problēmu ir daudz, valstī, sabiedrībā. Āķis jau ir tur, ka konvencija nerisina absolūti neko. Tieši otrādi, pirmkārt, valdošie politiķi ar konvencijas bīdīšanu ir radījuši mākslīgu problēmu, kas novērš gan viņu pašu gan sabiedrības uzmanību no reālajām problēmām, kā arī viņi tērē enerģiju lieki, nevis risinot reālas problēmas; otrkārt, notiek sabiedrības šķelšana, ja premjers var atļauties paziņot, ka konvencijas pretinieki ir gandrīz vai Putina aģenti, tas nevar palikt bez negatīvām sekām; treškārt, vienkārši padomājiet par nākotni- vai Jūs gribat dzīvot pasaulē, kur Jūsu bērniem vai mazbērniem skolā māca, ka viņi var gulēt vienalga ar ko, un arī paši būt vienalga kas, zēns, meitene vai bezdzimuma būtne......

18.jūl 2023 Atbildēt
viesis

Bija domāts kā atbilde Annai.

18.jūl 2023 Atbildēt

Komentēt