Komentāri: Valsts kancelejas direktors: Šausmas, kā ierēdņi atbild uz cilvēku iesniegumiem

baiba baibiņa

Kā būtu, ja Valsts kancelejas direktors vienkārši sākumā liktu ierēdņiem pildīt likuma prasības? Valsts pārvaldes iekārtas likums

I nodaļa 2.pants. Likuma mērķis

Šā likuma mērķis ir nodrošināt demokrātisku, tiesisku, efektīvu, atklātu un sabiedrībai pieejamu valsts pārvaldi. 10.pants. Valsts pārvaldes principi. (6) Valsts pārvalde savā darbībā pastāvīgi pārbauda un uzlabo sabiedrībai sniegto pakalpojumu kvalitāti. Tās pienākums ir vienkāršot un uzlabot procedūras privātpersonas labā. (8) Valsts pārvaldi organizē pēc iespējas ērti un pieejami privātpersonai. Ja informācija, kura nepieciešama pārvaldes lēmuma pieņemšanai, kas regulē publiski tiesiskās attiecības ar privātpersonu, ir citas institūcijas rīcībā, iestāde to iegūst pati, nevis pieprasa no privātpersonas. === Nav manīts, ka (8) tiktu baigi ievērots. Ziniet savas tiesības, tikai cīņā tu iegūsi tiesības savas..

27.sep Atbildēt
Pēteris Lazda

Jā, tās ir šausmas KĀ uz iesniegumiem atrakstās , lai tikai kaut ko neatļautu un lai nepanāktos pretī cilvēkam! Tikai aizliegt! Jo par neatļaušanu nesoda, vienīgi var sodīt par atļaušanu. Un vieglāk arī – atrakstīties un miers! ( I.Braunfelde, M.Papsujevičs, V.Liepa…). Paldies NRA par šo interviju! Kā viens no Latvijas neatkarības atjaunotājiem saku sevišķu paldies Cilvēkiem Latvijai – Abu Meri, Raivim Kronbergam, cerīgi arī Evikai Siliņai, Edgaram Rinkēvičam, Jurim Jansonam…

27.sep Atbildēt
janis

ierēdņi atbild perferkti - vai kā nelieši vai kā nejēgas.

27.sep Atbildēt

Komentēt