Komentāri: Olafs Pulks: Būs skumji, ja Rīga paliks ārpus "Rail Baltica" pamattrases

ir tāds

Kārtējā tukšu salmu kulšana. Pateica daudz, bet nepateica neko jaunu un būtisku, protams neaizmirsa uzlielīt sevi un savu valdošo kliķi. Var redzēt, ka Olafam vairs nav ko teikt. Varētu iet pastrādāt kādu sabiedriski lietderīgu darbu, piemēram par sētnieku kādā no Rīgas mikrorajoniem, teiksim Maskavas forštatē jeb Bolderājā.

6.sep Atbildēt
Juris Seikovskis

uz ir tāds

Nu tad par ko balsosiet Jūs ir tāds nākmajās vēlēšanās? Ušakova nav, Ameriks arī laikaam nebūs? Paliek Šlesera kungs ar Rosļakovu!!!

Ja par augstāk minnētajiem, tad pa Rīgas ielām ar džipu var nepietikt, būs jau vajdzīgs kāpurnieks.

P.S. Nu nepatīk man Vienotība un tās kloni, nepatīk. Bet tie pārejie vēl vairāk nepatīk. Rīgas ielas pasaka par ko balsot. Desmit gados sačakarēto pa vienu vai pāris gadiem neizlabosi. Un ""buldozers" neko nekad nelabo, sačakarēt gan var.

P.S.S. Ja par ""Rail Baltica" , tad tā būtība ir ātrrvilciens, cik es saprotu. Kravas tam projektam ir tikai sekundāras. Ja ātrvilciens, tad jo mazāk staciju, jo labāk, jo taisnāka trase, jo labāk. Tātad ideāli Tallina, Salaspils, Kauņa, Varšava. To murgu par Rīgas lidostu varēja pielikt tikai ekonomiskie diversanti. Un izdevās.

6.sep Atbildēt
Valdis

Godātie draugi!

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

6.sep Atbildēt
Kalamburs

Olaf, sāc veidot mutautiņu krājumus - noderēs skumju asaru slaucīšanā.

6.sep Atbildēt
baiba baibiņa

Godātie draugi!

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā Valdis.

6.sep Atbildēt
Valdis

Nu nevajag aizstāvēt savu kolēgi, jo nacists paliek nacists.

6.sep Atbildēt
Andris Avots

'RailBaltic' Rīgā pa tiešo absolūti nav vajadzīgs. Lai kā modernizētu Rīgas staciju, ātrvilciens kādu pusstundu būs spiests vilkties ar minimālo ātrumu, kamēr tiks cauri Rīgai. Salaspilī pavisam cita lieta - īsa pietura, pasžieri iekāpj izkāpj un parsezas uy 'shuttle'vilcieniem, RailBaltic uzņem kursēšanas ātrumu. Bet galvenais pozitīvais moments attīstības iespējas ārpus Rīgas. Un paskatieties kartē kāds ir attālums no Rīgas līdz Salaspilij - tai jau sen bija jābūt vienai lielai aglomerācijai. Galvenā problēma Latvijā - šeit vajadzētu būt vismaz reizes 10 vairāk iedzīvotāju (es, protams, dotu priekšroku Latviešiem) un reizes 30 vairāk rūpniecībai.

7.sep Atbildēt

Komentēt