Komentāri: Bijušais satiksmes ministrs: PVN jāceļ par 5%, citādi dzelzceļu neredzēt kā savas ausis

Artūrs Malta

Naudas nav, vainīgo nav, nekā nav...

Vajag meklēt. Ja skatāmies, tad "airBaltic" ir izmaksājis trīs reizes vai četras reizes mazāk mūsu valstij nekā šis projekts.

Tas atbilst dr. Kārļa Ulmaņa teiktajam: PRIEKŠNIEKU DAUDZ - KĀRTĪBA LIELA - NAV VAINĪGO!

Kāpēc ir vajadzīgs tik daudz priekšnieku?

Tas atbilst Ņ. Hruščeva teiktajam ČINOVŅIK - ETO OPORA I OPLOT SOVETSKOGO STROJA!

lAI DZĪVO PADOMJU LATVIJA!

16.jun Atbildēt
ir tāds

Cienītais Artūr Malta. Beidziet reiz te zosis dzīt! Jautājums nav par priekšnieku skaitu, bet par godaprātu. Ja visi strādātu par galveno mērķi izvirzot valsts un tautas intereses, problēmu nebūtu, bet nauda valda pasauli, ne ideāli. Tikai reāls skatījums uz lietām, nekā personīga. Nevajag idializēt to ko nevajag idializēt. Reiz jau tauta Daugavmalā kliedza: "pastalās, bet brīvi, kur problēma, brīvība ir, pastalas ir, bet nē, pastalas vairs neder, vajag tomēr kurpes. Bet toreiz taču likās, ka brīvība svarīgāka par visu un arī pastalām brīvībā nav vainas. Kur problēma?

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Jā atjaunotu Latvijas valsti, tad jāievēro Latvijas likumi un sabiedriskā iekārta!

16.jun Atbildēt
Andris

Būtu labi, ja šis bijušais, bet loģiski un pareizi domājošais arī pats kaut ko uzņemtos =vismaz šo putru izvārīt ēdamu=kaut vai bez garšvielām (ekstrām)=ja tas vispār ir iespējams bez lielu starptautisku būvprojektu vadības pārzinošu =ārvalstu kompāniju speciālistu piesaistes?

Un atkal izveidojas tā pati situācija, kura pirms gada izveidojās ar žoga uz austrumu robežas būvniecības projekta vadību, kuru sākumā vadīja neprofesionāļi?

Vai atkal nevajadzētu šo valstij nozīmīgākā projekta vadību uzticēt profesionāļiem=VNĪ, stiprinot tā kapacitāti ar ārzemju speciālistiem?

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Jā Latvija ir izpārdota un pastav padomju likumi un iekarta

Ko darīt, ja pastāv LPSR iekārta un likumi?

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Artūr Malta, ja jums cienītais visur rēgojas padomija ejiet pie psihiatra. Mēs dzīvojam liberālā kapitālismā un liberālā kapitālisma tēvs, tā pat kā komunisma tēvs ir Kārlis Markss, jo viņa spalvai pieder "Komunistiskās partijas manifests" kurš ir komunistu raksti un viņa spalvai pieder arī "Kapitāls" kas ir liberālo kapitālistu raksti. Tāpēc iesaku jums atšķirt komunistus no liberālajiem kapitālistiem un nejauciet visus vienā putrā. Te nav nekāds sakars ar komunistiem kuru rēgs jūs pavada priekšā pakaļā.

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta atbilde ir tāds

Ir tāds, kas visu putro tas ir boļševiks un tam psihiātrs nepalīdzēs! Tam tikai vajadzīga peļņa!

Kā zog ir komercnoslēpums!

Kā apzog Latviju ir Valsts noslēpums! Kas tur nav skaidrs?

Ar kādu biznesu nodarbojas Vācija reģistrētā firma "Latvijas Republikas Saeima"? Padomes priekšsēdētāja Ināra Mūrniece un izpilddirektore Solvita Āboliņa, firma reģistrēta:

D-U-N-S Nr. 681831796 Vācijā!

Ar Latvijas Republikas Ministru kabinetu ir tieši tas pats! Dibināta Vācijā. Atbildīgā persona ir Vaira Vīķe-Freiberga!

Firma LR Saeima pieņēma vienbalsīgi CETA ratifikācijas līgumu Latvijā (CETA corporate court agreement for TTIP), kas pavēŗa ceļu Latvijas nekustāmo īpašumu spekulācijai un dalībai finanšu tirgos, ar to pilnībā atmaskojot sevi, jo CETA nebijis līmenis kas nodod Latviju korporāciju tiesām, peļņas intereses kļūst oficiāli atzītas pārākas par nacionālo valsts interesēm.

100 aktieri neiedziļinājās, tikai saņēma bonusus! Latvijas Republika ir izveidota par "Korporācijas" valsti. Pārtiek tikai no nodokļiem un ņemtiem kredītiem! Neviens nekustina ne ausi,

Mēs, Tauta esam priekš valsts -valdības! Vai valdība ir priekš Tautas?

MK un Saeima ir uzurpējuši varu!

Un mēs ar saviem nodoklīšiem nodrošinām viņiem algojumu!

Ja viņi slikti strādā, mums ir pilnas tiesības viņus atlaist no darba Saeimā un Valdībā.

Un kur ir skatījušies Latvijas JURISTI?

Juristi speciāli jauc jēdzienus Valsts un valdība!!!

Latvijas Valsts esam mēs tauta un tās teritorija un saucās nemainīgi LATVIJA!

Valdība ir valsts vadīšanai ierēdņi un tā saucās vadītāja vārdā un tie ir mainīgi un tagad ir Vācijā reģistrēto uzņēmumu akcionāri vai paju īpašnieki!!!

Lūk tas ir bizness un lielas iespējas nodarboties ar Latvijas teritorijā nekustāmiem īpašumiem!!!

Vēl ir pēdējais laiks prihvatizēt Latvijas mežus, lai firmām Vācijā būtu ar ko tirgoties.

Jā turpinās darboties līdzšinējā Saeimas, tad pēc jaunas Saeima nebūs vajadzības!!!

Kam pieder zeme, tam pieder Latvija!!!

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta atbilde ir tāds

Vai IR TĀDS ir lasījis K. Marksa "Kapitālu"?

Pēc komentāra nopratu, ka nav pat šķirstījis!

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Cienītais Artūr Malta, jūs esat labs stāstnieks un tukšu salmu kūlējs! Es nesaku, ka jums nav taisnība. Viss ko esat uzrakstījis ir pareizi, tikai man ir jautājums: Un? Kas tālāk? Latvijā ir lielisks portāls: "Mana balss" caur kuru virzīt likumprojektus no tautas uz saeimu. Cik likumprojektu priekšlikumus un kādus tajā esat iesniedzis jūs un jūsu pārstāvētā LLS? Atvainojiet neesmu dzirdējis ne par vienu. Ja es kļūdos, labprāt jūs uzklausīšu! Vienkārši nedzirdu no jums neviena konstruktīva piedāvājuma tāpat kā neredzu nekādu praktisku darbību ko jūsu pārstāvētā LLK būtu veikusi. Idejas jums protams ir un ne sliktākās, tikai ar to, ka jūs domājat vien ir par maz. Ja jūs gribat iet politikā un to, ka jūs gribat liecina fakts, ka esat balotējies ne vienās vien vēlēšanās, tad jums kā nevienam būtu jāzina, ka ja netiekat pa durvīm, lienat pa logu, galu galā skursteni. Reāli darāt ko, uzrakstiet likumprojektu prezentējiet to, vāciet parakstus portālā mana balss un es noteikti balsošu par jums. Patreiz atvainojiet cienītais, jūs ne par mata tiesu neatšķiraties no tiem kurus pats kritizējat. Tāda pat tukša, nekonkrēta muldēšana, atvainojiet, nekā vairāk.

16.jun Atbildēt
Sēņu Vecis atbilde Artūrs Malta

Biedri Malta, vai drīkst redzēt " Vācija reģistrētā firma "Latvijas Republikas Saeima " dokumenta oriģinālu vācu valodā ?

19.jun Atbildēt
Kalamburs

Kā zaķim stopsignāls, tieši tik ļoti ir vajadzīgs šis dzelzceļš!

Cik gadus peronus pārbūvēja, lai vilcienā varētu tikt iekšā?

Nez` ir pabeigti?

Latvijā jāaizliedz jebko būvēt par valsts vai ES naudu, jo tie daži budžeta pumpji, kas nopirkuši pusi valsts aparāta, tikai slauc piķi!

Lai tas beigtos, jāpāriet uz veikala principu - pircējs atnāk, apskatās, patīk - pērku.

Ak tad nekas netiks būvēts? Nu i lai!

16.jun Atbildēt
Andris

Bet =vai nebūtu laiks mūsu valdībai iedarbināt arī mūsu pašu visaugatākās raudzes profesionālus=Latvijas būvniecības padomi, kura izveidota vēl Straujumas un V.Dombrovska EM vadīšanas laikā?

Bet arī tur nekas nenotiek, jo šīs padomes pēdējās sēdes protokols EM mājas lapā datēts ar 2022. gada septembri?

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Bet vai nav laiks atjaunot Celtniecības komiteju, ka bija Latvijas valsts laika?

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Artūr Malta, Latvijas laiks bija un ir aizgājis. Beidziet dzīvot pagātnē un sapņot par to. Vienā upē divreiz nevar iekāpt. Var un vajag mācīties no pagātnes bet nevajag pagātni kopēt. Mēģinot atgriezties pagātnē mēs jau redzējām ar ko tas beidzās. Proti es domāju denacionalizāciju un privatizāciju- latvieši kuri pārsvarā dzīvoja pirmskara mājās palika bez ne kā, daudzi uz ielas kamēr daudzi kuri paši vai kuru senči šeit bija iebraukuši pēc kara tika pie dzīvokļiem. Atjaunojām vēsturisko taisnīgumu kā jums tas ļoti tīk! Ļoti jauki! Un jūs vēlaties šādas muļķības turpināt!

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta atbilde ir tāds

Tik tiešam, nezināju, ka Oma likums ir atkarīgs no karoga krasas! Paldies IR TĀDAM!

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Cienītais Artūr Malta, nebrīnīšos, ka jums var būt arī tā. Jūsu augstajam gara lidojumam man līdzi netikt.

16.jun Atbildēt
Rolands

Vari celt kaut par 100%, ja zinām, ka nav tādas naudas, ko nevarētu nopļundurēt, uz to mēs esam gatavi un protam darīt.

16.jun Atbildēt
eironene

Nu normāls kēkss- pacelt nodokļus par to , ka noziedznieki SM un afēristi rbrbrbrbrbr nopelnīja kāpostu, sataisīja bardaku Rīgā un vēlas notīties?

Nu nē, šitos mēslus vajag sastumt cietumā.

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

eironene.

Kas to darīs?

Vai istreboki, kas dibināti, ka zemesssargi 1940.gada 10.jūlijā?

16.jun Atbildēt
Juris Seikovskis

Un kas šos shēmotājus un žuļikus liks uz rūtotu saulīti skatīties!!? Vai Jūs? Vai nebūs par īsu???

17.jun Atbildēt
Juris Seikovskis

Varbūt ko varētu līdzēt melu detektors! Visiem valsts pārveldē un iestādēs. No deputātiem, tiesnešiem, prokuroriem, ministriem un līdz ierindas policistiem! Ar ASV vai Singapūras operatoriem!!! Attiecībā uz sadarbību ar austrumu kaimiņu. Mūsu oligarhiņi bija gatavi uz visu, lai tikai tranzīta pups neizsusētu.

Ir mums protams daudz "noderīgo idiotu", sevišķi pie "zaļajiem". Bet nenovērtēsim par zemu mūsu lielā kaimiņa vēlmes un centienus, lai šeit būtu "jo trakāk, jo labāk". Tā pati Ignalinas AES slēgšana, kas bija spoža gazproma uzvara. Arī deputāts ar iesauku "Haizivs", kurš vairākus sasaukumus Saeimā "sekmēja" laikam jau ne Latvijas izaugsmi. Cik tādi "haizivis" vēl ir mūsu Saeimā un ne tikai tur!!?

17.jun Atbildēt
ir tāds

Ir tikai viens labs risinājums, sakārtot to bardaku kurš ir radīts Rīgas centrā, tā, lai puslīdz izskatās un beigt šo ākstīšanos ar RB. Ir jāpasaka, mēs šobrīd nevaram to atļauties, ja kādam ļoti gribas, lūdzu, par jūsu naudu jeb ko. Ja brāļiem estiem vai leišiem vajag tā, ka acīs cērtas, lūdzu dodiet naudu un būvēsim. Kāpēc man ir jādotē projekts kuram neredzu nekādu jēgu. Cik zinu, nav jau tā, ka šodien nevar no Tallinas aizbraukt uz Varšavu. Var. Ir avio un ir autobusu satiksme, kur ir problēma? Projektam ir jātiek nekavējoši apturētam nevis jāturpinās, jāsaved kārtībā kas sačakarēts un jāiesaldē līdz labākiem laikiem. Re dzelzceļa pievads no Rīgas stacijas uz gaļas pāviljonu un dzelzceļa līnija Tukums- Kuldīga vēl no 1938. gada iesākti gaida turpinājumu un nekas gaida, varbūt kādreiz nezināmā tālē arī kas būs. Kas traucē iesaldēt RB projektu? Gribam glābt Ukrainu, stiprināt robežu, vēl dzelzceļu būvēt. Vai nav par daudz mazai valstiņai?

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Latvijas Valsts likumā par pašvaldībām bija aizliegts pašvaldībai nodarboties ar uzņēmējdarbību. Tā tas tagad ir arī Vācijā.

Ciema padomes izpildkomitejas plānoja un tērēja budžeta naudu ... Vai IR TĀDS nesaskata līdzību?

Viļānu pagastā bija 3 darbinieki un 1642 zemnieku saimniecības. mana vectēva pienotava "Krāces" ražoja diennaktī 3,4 tonnas sviesta eksportam! Cik tagad?

Tagad ir 31 darbinieks un divas supper saimniecības! Bet mana vectēva pienotava "Krāces" savāc pienu priekš Lietuvas.

Urra! ir mums TADI IR!!!

KAS CENŠS SAGLĀT LPSR.

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Artūr Malta, šobrīd ir 2024. gada vasara nevis 1940. gads. Šķiet jūs esat iesprūdis 1940 gadā un ārā no turienes netiekat. Kāds mehanizācijas līmenis bija toreiz, kāds tas ir šobrīd, skaidrs, ka daudz kas ir mainījies. Tikai nesaprotu kāds manis teiktajam par RB valsts finansējumu būtu sakars ar pašvaldībām un vēl vairāk, ar jūsu vectēva pienotavu "Krāces"? Kur un kāds te sakars? Ja jūsu vectēva pienotava "Krāces" tagad vāc pienu un ved uz Lietuvu, tad kāds te sakars ar RB? Varbūt Jūs gribat ar RB to vest uz igauņiem, jeb uzreiz uz Varšavu vai Berlīni? Nelieniet ar savu vectēva pienotavu "Krāces" visur kur vajag un kur nē. Šeit runa ir par dzelzceļa RB būvniecību, ne jūsu vectēva pienotavu "Krāces". Kad būs raksts par jūsu vectēva pienotavu "Krāces", labprāt ar jums to apspriedīšu. Visu cieņu, cienītais!

16.jun Atbildēt
inara

kada jega komentet,viss ir izpizdzits tie kas tika pie siles dzivo uz nebedu,roka roku mazga.

16.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Ināriņ,

vai parakstījies par Saeimas atsaukšanu?

Mainīsies tikai tad, kad tiksim vaļā no boļševiku jūga!

16.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Artūr Malta, vienreiz saeimu atsauca, kas mainījās? Un ar savu boļševiku rēgu lūdzu apmeklējiet psihiatru. Es saprotu, cienījams vecums, 85. gadi, tas nav maz, tikai nevajag redzēt visur to kā tur nav un ja rādās, tad tomēr jāmeklē palīdzība.

16.jun Atbildēt
daiko

Deputātiem ,ministriem ,prezidentiem un citiem eurodeputātriem un birokrātiem ..galējos ienākumus noteikt minimālās algas apmērā.

Tas sūda dzelzceļs nevienam ,izņemot budžeta izzadzējiem ,nav vajadzīgs.

Tāpat ,ka tautas interesēs nav pidarasu gājieni Latvijā.

16.jun Atbildēt
daiko

artur malta --tev ar galvu nav kārtībā..tu sūda propogandists .

PSRS jau sen ka vairs nav..bet tādiem kropļiem ka tev joprojām gribas vainot ko citu ,izņemot pašus sevi

16.jun Atbildēt
eironene

Uzskatu, ka iesāktā stacija jāpabeidz un viss-nav jāceļ sapņu pilis nabagmājā. Un izplakarēto naudu lai atdod.

16.jun Atbildēt
Guntis

Trases daļu var izmantot A7 būvei, apejot Bausku un Iecavu, bet dzelzsceļš nav vajadzīgs. Nebūs nu kravu, ne braucēju.

17.jun Atbildēt
Valdis

Varētu padomāt, ka Matīsam kāds ko prasa.

Ja jau prasīt, tad tikai atbildību par mēsliem, ko pats savārijis, būdams ministra amatā.

17.jun Atbildēt

Komentēt