Komentāri: Likvidēt "Latvijas dzelzceļu" vai "airBaltic", ja uzņēmumu zaudējumi līdzīgi?

Lora

Visu likvidēt!

Bez cukurfabrikām, piekrastes zvejniekiem un laukiem dzīvojam, dzīvojam joprojām.

7.mar Atbildēt
Juris

Protams , ka likvidēt! Sliedes nojaukt un pārdot, kā to sekmīgi darījām 90-tajos!

7.mar Atbildēt
ir tāds

Labs salīdzinājums, dzelzceļš kurš veic iekšzemes pārvadājumus un airBaltic kurš plivinās tikai uz ārzemēm. Dzelzceļš ir daudz izdevīgāks, ātrāks un komfortablāks pārvietošanās līdzeklis par autobusu. Bet mūsu valsts gudrie izdomāja, ka jalobē privātie autopārvadātaji dodot valsts dotācijas tiem un lai tad dzelzceļš vadā kravas no Austrumiem uz mūsu ostām. Beigās izlēma, ka arī to nevajag un nu ir kā ir. Derētu veikt vienkāršu salīdzinājumu, cik Latvijas iedzīvotāju, uzsvēru Latvijas, gadā pārvadā LDz un cik airBaltic un tad būtu skaidrs kurš ir jādotē un jāuztur no nodokļu maksātāju naudas kurš nē.

7.mar Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

7.mar Atbildēt
Juris Seikovskis

LDz pats vainīgs, jeb pareizāk, vainīgi mūsu tranzīta oligarhiņi.

Vietējie kravu pārvadājumi tika "likvidēti kā šķira". Priekš kam ņemtis pa daudzajām stacijām ar dažiem vai dažiem desmitiem vagonu, ja pie robežas piekabini lokomotīvi un ostā atkabini!!! Un nauda nāk. Neliela, bet neko nevajag darīt. Pat akmens škembas Latvijā nu neved pa dzelzceļu. Visas kravas ir pārorientējušās uz a/m. Dzelzceļš vietējām kravām "izgrieza rokas", ka visi "kratījās" no tā tālak. Nu nav un nebūs vairs dzelzceļam vietējo kravu.

Mūsu tranzīta oligarhiņi noignorēja Putina kunga deklarēto, ka savas kravas kraus caur savām ostām. Bet Putina kungs rīkojas konsekventi. Nu krauj caur Lugu un Pēterburgu.

Tagad karš. Vispār viss apstājies. Neviens nezina, kā būs nākotnē.

Manis pēc tās sliedes var nodot metāllūšņos. Tāpat no tranzīta man tik labuma, kā troksnis aiz loga. Tranzīts nodokļus maksāja tik cig gribēja, cik negribēja nemaksāja. Ir taču izgudroti ofšori. Nu ļaužus no Daugavpils, Rēzeknes un Valmieras lieliski vizina autobusi. Laika ziņā praktiski tas pats. Mūsu dzelzceļš bija domāts kravām, nevis ļaužu vizināšanai.

7.mar Atbildēt

Komentēt