Komentāri: Patiesais iemesls, kāpēc valsts noraksta 571 miljonu airBaltic ieguldīto eiro

Arturs Ozols

Vai virsrakstā izteiktā doma atspoguļo mūsdienu , finanšu ekonomikas pasaules , var arī teikt ,naudas pasaules , domāšanas stilu ? Citos tekstos lasu ,ka 29 gados ieguldīti esot 526 miljoni eiro ,nodokļos atmaksāti 400 miljoni . Bet nosauktajās "atmaksās" nav darbinieku atalgojuma nodokļi ,nav to maksāto PVN summas un citi maksājumi .Tā vai citādi , šis valstiskais bizness nav gluži negatīvs ,jo Latvijas vārdu tas pasaulē ir nesis un nes. Pērnā gada apgrozījuma 664,285 miljonu summa un 33 miljonu peļņa arī liecina ,ka firma darbojas gluži ciešami ,ja ne pat labi . Lasāmajos tekstos ir vismaz divas mulsumu izraisošas norādes. Ko valdībai un tas lēmumiem var kā ieganstu sistēmiskajām izmaiņām dot ,piemēram ,vārdi " blogeru un viedokļu līderu vērtējumi " (???), vai neskaidrība ,kas labāks , "pilnas lidmašīnas ar lētu biļešu ceļotājiem ,vai pustukšas lidmašīnas ar dārgu biļešu pasažieriem " ? Vai šie izteikumi vispār ir valdības līmeņa problemātika. Norakstīt mistiski uzkrātus grāmatvediski veidotus parādus , realizēt 72% nesaprotamu vērtību akcijas atstājot valstij 25% +1 akcija ( par kādu šīs akcijas cenu ?) , ir bezkaunīgi slēpta tirgošanās pazīstama ,bet slepena, investora interesēs . Nu kāpēc jāpārdod tikai šis "Baltic" , pārdodam "Latvijas mežus" ,Latvenergo un visu ko citu . Latvija absolūti dominēs ārzemju kapitāls ,kas tad domās ,vismaz tā liekas, par valsts drošību un būdami svešinieku pakalpiņi , latvieši dedzinās ugunskurus ,ja atļaus ,un priecīgi apdziedās notiekošo . Tikai tādu redzu šī brīža koalīcijas tautsaimnieciskas attīstības un šejieniešu labklājības izaugsmes domas nodrošinājuma ceļu.

4.sep Atbildēt
Madris

Jūs pārāk skaļi izteicāties. To nedrīkstēja teikt.

4.sep Atbildēt
Vilnis Ansevics atbilde Madris

Kā tad vajadzēja darīt tavu prāt ? Kārtējo reizi paklusēt , lai lielie tautas varoņi turpina izsaimniekot Latviju ?

5.sep Atbildēt
Andris Briedis

Un pēc pusgada visi šie nocenotāji būs kādā no jaunā īpašnieka uzņēmuma valdē par "mazu bet taisnīgu naudiņu".

Nesaprotu, kāpēc cilvēki pamet šo valsti? Nekas nav skaidrs.

4.sep Atbildēt
Uldis

Nevajag meklēt sakarības tur,kur viņas nav.Politiķi,vienkārši melo,tāda ir viņu daba LV.

4.sep Atbildēt
Garry

Ko var gribēt no kompānijas, kurā ir klaji neprofesionāla personāla politika, jo sevišķi pašā vadības līmenī. Personāls ir tas, kas veido rezultātu, bet ko jūs gribiet no visādiem negausīgiem gausiem un plakanām evām, kas vada kompānijas naudas pusi bez sajēgas, kāda ir rezultatīva pārvaldības prakse. Kādu kvalitāti var gribēt no izmaksu vadītāja ar tikai Turības izglītību un 30 gadu pieredzi vienā (airBaltic) kompānijā? Kā Putins turas vienā vietā, jo nekur citur šo neviens neņems. Tantei ar tik šauru pieredzi nav pat sajēgas, kā strādā citur, jo ir redzēts tikai gausa paraugs. Gauss, malacis, joprojām tēlo muļķi un acīs skatoties fleitē, ka viss notiek baigi labi un glupie bāleliņi, kas nav daļā, tam visam tic. Nevar jau pameklēt info, kāpēc gausis ir izlidojis no iepriekšējā darba, kur visu nolaida pa burbuli un tad veiksmīgi atrada kompāniju Latvijā, kuras menedžeri ar Turības diplomiem neko nejēdz no mūsdienīga menedžmenta, tāpēc jau 30 gadus skatās negausim mutē un to apbrīno. Tanti var saprast - silta vieta, jāprot lietot tikai kalkulators un jādara tā, kā liek gausis. Algā 20 štukas mēnesī un nekādas atbildības, a kam nepatīk nauda par nekā nedarīšanu? Var aizslēpties aiz fin direktoriņa, kurš tur vispār neko nenosaka, toties tam alga 30 štukas mēnesī. Visus vienā lidmašīnā un tad izlaist riepām gaisu.

4.sep Atbildēt

Komentēt