4 lietas, kas jāpievieno smūtijiem, lai zaudētu svaru

© unsplash.com

Variācijas, kā pagatavot smūtijus, ir neizsmeļamas, mainot dažādas sastāvdaļas, var iegūt arvien jaunas garšu buķetes. Smūtiji var būt barojoši, sātīgi un pat veicināt svara zudumu. Lai pagatavotu smūtiju, kas palīdzēs mazināt svaru, ieteicams sekot līdzi šiem četriem zemāk minētajiem ieteikumiem!

unsplash.com

1. Olbaltumvielas

Svarīgi, gatavojot smūtiju, ir padomāt, kādas olbaltumvielām bagātas sastāvdaļas tam pievienosiet. Neatkarīgi no tā, vai kokteilim pievienosiet, piemēram, proteīna pulveri, bezpiedevu jogurtu, kefīru, pienu vai riekstu sviestu, šīs sastāvdaļas padarīs smūtiju sātīgāku, kā rezultātā pazudīs izsalkums un samazināsies tieksme pēc našķiem. Olbaltumvielas arī palīdz veidot lieso muskuļu masu.

unsplash.com

2. Šķiedrvielas

Šķiedvielas, līdzīgi kā olbaltumvielas, arī palīdzēs mazināt izsalkumu un liks labāk strādāt gremošanas traktam. Tāpēc, gatavojot smūtiju, pievērsiet uzmanību tam, lai tajā būtu arī šķiedrvielām bagāti pārtikas produkti. Labs šķiedrvielu avots ir čia sēklas, linsēklas, dārzeņi vai augļi.

unsplash.com

3. Veselīgie tauki

Vārds "tauki" var šķist biedējošs, ja vēlaties zaudēt svaru. Svarīgi ir atcerēties, ka, lai organisms labi darbotos un mēs būtu pie labas veselības, ķermenim ir nepieciešami labie tauki jeb nepiesātinātās taukskābes. Lielisks šādu labo tauku avots būs avokado, dažādi rieksti un sēklas. Labos taukus nepieciešams pievienot smūtijiem, lai ātrāk iestātos sāta sajūta.

unsplash.com

4. Dabiski saldinātāji

Cukurs ir tukšās kalorijas. Tas nesniedz nekādu labumu mūsu veselībai, vien enerģiju, taču satur daudz kaloriju, kas veicina svara pieaugumu. Gatavojot smūtijus un domājot par svara zaudēšanu, ieteicams tiem nepievienot papildu cukuru vai salidinātājus. Pievienojiet savam dzērienam labāk dabiskos saldinātājus jeb saldos augļus!

Avots

*Raksti Lifehacks.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītības mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Uzturs

Pākšaugus ir vērtīgi lietot ne tikai pieaugušajiem, bet arī bērniem, ja tos termiski apstrādā un atbilstoši pagatavo. Lēcās un pupiņās ir augstāka dzelzs koncentrācija nekā citos augu valsts produktos, tāpēc mazuļa uzturā pākšaugus rekomendē ieviest samērā agri – jau no 6–8 mēnešu vecuma. "Rimi Bērniem" eksperte, sertificēta uztura speciāliste Olga Ļubina skaidro, kāpēc pākšaugi bērna uzturā ir ieteicami.