6 padomi, kā tikt vaļā no "alus vēderiņa"

© unsplash.com

Mēdz teikt, ka mielojoties ar alu var izaugt "alus vēderiņš". Nav nekāds pārsteigums, ka vasaras laikā alus patēriņš būtiski pieaug un daudzi karstajās dienās slāpes veldzē ar šo vēso dzērienu. Lai laiskajās vasaras dienās alus neietekmētu jūs figūru, ievērojiet šos uztura speciālistu Tamijas un Lisijas Lakatosas padomus.

unsplash.com

1. Ierobežojiet ogļhidrātu patēriņu

Uztura specālistes iesaka, ja vēlaties atbrīvoties no liekā svara vēdera rajonā, ieteicams samazināt cieti saturošo ogļhidrātu daudzumu. Viņas norāda, ka šādi produkti, kas satur rafinētos ogļhidrātus, kā, piemēram, dažādi mīklas izstrādājumi, satur arī lielu cukura daudzumu, kas veicina svara pieaugumu. Izslēdzot no uztura šādus produktus, jūs ievērojami samazināsiet uzņemto kaloriju daudzumu, kā rezultātā būs vieglāk zaudēt lieko svaru jeb paātrināt svara zaudēšanas procesu.

unsplash.com

2. Augsas intensitātes intervāla treniņi

Kā zināms, tad, lai zaudētu lieko ķermeņu svaru, nepieciešams ne tikai ēst veselīgi, bet arī sportot. Speciālistes iesaka savu fizisko aktivitāšu klāstā iekļaut arī augstas intensitātes intervāla treniņus. Šāda tipa treniņi palīdzēs efektīvi samazināt zemādas tauku daudzumu, kā arī tauku daudzumu vēdera zonā.

unsplash.com

3. Olbaltumvielas - galvenā maltītes uzturviela

Uztura speciālistes iesaka katrā ēdienreizē iekļaut vismaz 25 līdz 30 gramus olbaltumvielu. Kāpēc? Olbaltumvielām jeb proteīnam piemīt daudz labu īpašību. Ēdot olbaltumvielām bagātus ēdienus, jūs ātrāk izjutīsiet sāta sajūtu, stabilizēsiet cukura līmeni asinīs, samazināsiet pēkšņu un nepārvaramu tieksmi pēc našķiem. Kā arī olbaltumvielas palīdz veidoties muskuļiem!

unsplash.com

4. Ierobežojiet alkohola patēriņu

Alkoholiskie dzērieni ir kalorijām bagāti, tie veicina ēstgribu un slāpes, kā rezultātā jūs turpinat lietot šādus dzērienus. Ja esat nolēmis, ka vēlaties atbrīvoties no liekā svara, uztura speciālistes iesaka samazināt alkohola patēriņu līdz minimumam un izvēlēties bezalkoholiskus dzērienus, kas nesatur cukuru.

unsplash.com

5. Dzeriet ūdeni

Uztura speciālistes atgādina, ka svara zaudēšanas procesā un ne tikai tā laikā, svarīgi ir dzert ūdeni. Reizēm smadzenes cenšas mūs "apmānīt" un rada signālus, ka gribam ēst, bet patiesībā esam vien izslāpuši. Tieši šī iemesla dēļ viņas iesaka regulāri dzert ūdeni. Ūdens palīdzēs piepildīt kuņģi un samazināt izsalkumu, novērst pārēšanās iespējamību. Kā arī regulāra ūdens lietošana palīdzēs uzlabot vielmaiņas ātrumu.

unsplash.com

6. Ogļhidrāti - ēdinreizes beigās

Vēl viens padoms, lai zaudētu "alus vēderiņu", ir ēst ogļhidrātus maltītes beigās. Tādējādi netiešā veidā samazināsiet apēsto ogļhidrātu daudzumu. Uztura speciālistes atzīst, ja maltītes sākumā mielosieties ar olbaltumievielām bagātiem produktiem, dārzeņiem, tad brīva vieta vēderā priekš ogļhidrātiem paliks arvien mazāka.

Avots

*Raksti Lifehacks.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītības mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Dzīvo gudri!

Bagātīgi klāti svētku galdi, grila sezonas gardumi un pikniki pie dabas - vasarā roka tā vien sniedzas pēc papildporcijas vai kāda neveselīga našķa, pat tad, ja iepriekš jau apēsts gana daudz. Kārdinājumu pārpilnība mēdz novest pie pārēšanās, kā rezultātā ilgi gaidīto atpūtu sabojā gremošanas traucējumi un slikta pašsajūta. Kas jāņem vērā, lai tā nenotiktu, un kā rīkoties tad, ja tomēr gadījies apēst par daudz, stāsta farmaceite Ivanda Krastiņa.

Svarīgākais