5 populāras higiēnas kļūdas, kuras pieļauj teju ikkatrs

© unsplash.com

Var šķist, ka mēs visu darām pareizi un piekopjam labu higiēnas praksti. Tomēr ne vienmēr tā var būt. Lasiet tālāk rakstu un uzziniet, kādas ir populārākās higiēnas kļūdas, kuras pieļaujam paši pat nezinot.

unsplash.com

1. Neregulāra biksīšu ieliktnīšus, pakešu un piltuvju mainīšana

Ginekologi neiesaka visu dienu valkāt vienu biksīšu ieliktnīti. Tas ir jāmaina ik pēc trīs līdz piecām stundām. Higiēniskās paketes ieteicams mainīt ik pēc četrām stundām, ja menstruācija ir ļoti stipra, tad ik pēc divām stundām. Savukārt menstruālās piltuves ieteicams izņemt un iztīrīt ik pēc četrām līdz sešām stundām.

pexels.com

2. Ādas pīlings katru dienu

Eksperti iesaka neaizrauties ar pārāk biežu pīlnga veikšanu. To noteikti nevajag darīt katru vakaru. Speciālisti norāda, ka āda atjaunojas ik pēc sešām nedēļām. Līdz ar to aktīva skrubēšana, pīlinga veikšana var veicināt tikai nepatīkamas izjūtas, āda var kļūt sausa un sakairināta.

pexels.com

3. Apavu zolīšu maiņa

Apavos liekamās zolītes ieteicams mainīt ik pēc sešiem līdz 12 mēnešiem. Tam ir divi iemesli. Viens no tiem ir tas, ka tās novalkāsies un vairs nesniegs nepieciešamo atbalstu pēdām, otrkārt - baktēriju dēļ tās var sākt nelabi ost.

unsplash.com

4. Nemazgājiet seju ar ziepēm

Eksperti iesaka izvairīties no sejas mazgāšanas ar antibakteriālām ziepēm. Āda var kļūt sausa!

pexels.com

5. Zobu tīrīšana ar "spēku"

Pētījumā ir pierādīts, ja tīrat zobus ar "spēku", tie var kļūt tikai netīrāki. Kā tas var notikt? Uz zobiem no zobu birstes var nokļūt baktērijas, ja tā iepriekš nav tikusi kārtīgi izmazgāta. Turklāt šāda "spēcīga" zobu mazgāšana var veicināt dažādas mutes problēmas, labāk zobus tīriet maigām kustībām.



Avots

*Raksti Lifehacks.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītības mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Dzīvo gudri!

Bagātīgi klāti svētku galdi, grila sezonas gardumi un pikniki pie dabas - vasarā roka tā vien sniedzas pēc papildporcijas vai kāda neveselīga našķa, pat tad, ja iepriekš jau apēsts gana daudz. Kārdinājumu pārpilnība mēdz novest pie pārēšanās, kā rezultātā ilgi gaidīto atpūtu sabojā gremošanas traucējumi un slikta pašsajūta. Kas jāņem vērā, lai tā nenotiktu, un kā rīkoties tad, ja tomēr gadījies apēst par daudz, stāsta farmaceite Ivanda Krastiņa.

Svarīgākais