Korporatīvie pasākumi Drifta Hallē – pasākumi kolektīviem, konferenču un semināru telpas

© Publicitātes foto

Oriģinālas konferenču un semināru telpas Rīgā, kā arī aizraujošas izklaides un atpūtas iespējas kolektīviem ne vienmēr ir viegli atrodamas. Taču Rīgas aizraujošākais izklaides komplekss Drifta Halle jūsu kolektīvam piedāvā tieši to – modernas un multifunkcionālas korporatīvo pasākumu, konferenču un semināru telpas, kā arī aizraujošu izklaidi ar Latvijā ražotiem drifta tricikliem. Drifta Halles piedāvātas izklaides un atpūtas iespējas uzņēmumiem ir neierobežotas – uzziniet, kā jūs varat izmantot šo multifunkcionālo izklaides kompleksu sava uzņēmuma korporatīvo pasākumu rīkošanai.

Korporatīvie pasākumi uzņēmumiem - atpūtas un izklaides pasākumi kolektīviem

Korporatīvie pasākumi neapšaubāmi ir nozīmīgi kolektīva saliedēšanai un labvēlīgas darba vides veidošanai. Vienlīdz svarīga ir arī korporatīvo pasākumu rīkošana sadarbības partneriem. Kas ir galvenais, lai korporatīvais pasākums būtu izdevies? Populārākās atbildes varētu būt lieliska izlaide, atpūta un pozitīvas emocijas, un tieši to jūsu kolektīvs piedzīvos Drifta Hallē!

3000km2 lielā Drifta Halles iekštelpu trase, kurā vienlaicīgi var sacensties līdz pat 10 braucējiem, un Liepājā ražotie WOLFTRIKE® drifta tricikli sniegs jūsu kolektīvam un sadarbības partneriem neaizmirstamu piedzīvojumu.
Turklāt, ja vēlaties sava kolektīva saliedēšanas pasākumā īpaši izcelt sacensību elementu, piedāvājam sarīkot īpašas drifta sacensības ar īstiem drifta tiesnešiem! Atpūtai ārpus drifta trases izklaides komplekss piedāvā plāšu galda spēļu klāstu un citas bezmaksas aktivitātes, piemēram, galda tenisu, Xbox spēles un āra terasi ar grila vietām. Vēlaties sarīkot grandiozas svinības, lai atzīmētu kādu uzņēmumam īpašu notikumu vai sasniegumu? Drifta Halles multifunkcionālās telpas ir piemērotas visdažādākajiem pasākumiem - pat koncertu rīkošanai!

Konferenču, meistarklašu un semināru telpas Rīgā

Konferenču, semināru un produktu prezentācijas pasākumu organizēšanai būtiska ir norises vieta un atmosfēra. Drifta Halles atpūtas komplekss piedāvā modernu un azartisku atmosfēru, kas jūsu uzņēmuma rīkoto korporatīvo pasākumu padarīs īpašu, atšķirot to no citu uzņēmumu rīkotajām konferencēm vai produktu prezentācijām. Korporatīvo pasākumu rīkošanai Drifta Halle var uzņemt līdz pat 300 personām vasaras sezonā un līdz 150 personām ziemas sezonā, savukārt konferencēm, semināriem un meistarklasēm piedāvā sēdvietas līdz 100 cilvēkiem. Atkarībā no jūsu iecerētā pasākuma formāta, uzņēmumiem tiek piedāvā iespēja iznomāt visu izklaides kompleksu slēgta pasākuma organizēšanai, vai arī veikt daļēju telpu rezervāciju. Tāpat iespējams arī rīkot pasākumu ārpus noteiktā Drifta Halles darba laika. Korporatīvo pasākumu organizēšanai pieejama visa nepieciešamā tehnika, tai skaitā projektors un mūzikas apskaņošanas iekārta. Vai vēlaties sarīkot oriģinālu korporatīvo pasākumu? Apciemojiet mūs, apskatiet telpas un ļaujiet vaļu iztēlei!

Korporatīvo pasākumu organizēšana Drifta Hallē

Drifta Halles izklaides komplekss piedāvā virkni priekšrocību korporatīvo pasākumu rīkošanai - lieliska atrašanās vieta Rīgas centrā, multifunkcionālas atpūtas un izklaides telpas, kā arī dažādus bezmaksas piedāvājumus. Tāpat, lai uzņēmuma korporatīvo pasākuma organizēšanu padarītu vienkāršāku, izklaides komplekss sniedz arī atbalstu gan kolektīva saliedēšanas pasākumu organizēšanai, gan telpu iekārtošanai konferencēm, semināriem un produktu prezentācijām. Papildus tam, Drifta Halle piedāvā vienkāršu un ērtu ēdināšanas pakalpojumu pasūtīšanu, lai uzņēmumi visu nepieciešamo korporatīvajam pasākumam varētu saņemt vienuviet!

Ja arī jūsu uzņēmumam ir korporatīvā pasākuma vai kolektīva saliedēšanas pasākuma ideja, ko vēlaties īstenot Drifta Hallē, tad uzziniet vairāk par piedāvātajām iespējām mājaslapā vai apciemojiet mūs Rīgā, Mūkusalas ielā 49 k-6!

Dzīvo gudri!

Lai gan daudziem cilvēkiem Ziemassvētki šķiet gada skaistākais laiks, kas pārpildīts ar viesu uzņemšanu un viesos došanos, tomēr daudzi izjūt stresu, rīkojot viesības. Lai šo uzdevumu padarītu vieglāku, ir atklāta jauna formula, kas sakņojas datos un ir izstrādāta, lai palīdzētu izveidot izcilu Ziemassvētku balli, raksta “Daily Mail”.

Svarīgākais