Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki un Jaunais gads. Mēs visi cenšamies rūpīgi un atbildīgi gatavoties tam, lai svētki būtu izdevušies, krāšņi un atmiņā paliekoši. Lai Ziemassvētki būtu skaisti un gaiši nosvinēti, kā arī godam sagaidīts Jaunais gads, pasākumu organizētāja Annele Rogozina iesaka apvienot klasiskās vērtības un inovatīvus un radošus risinājumus. Viņa pastāsta, kā pārsteigt cilvēkus svētkus un kā izvairīties no biežāk pieļautajām kļūdām.
Ziemassvētku pasākums ar rozīnīti!
Pasākumam noteikti jābūt ar kādu rozīnīti, odziņu, kas notikumu padara krāšņāku un paspilgtina! Tikai paēst, padzert un padejot vairs nevienam nav interesanti, tas ir nedaudz novecojis stils. Tāpēc ir jābūt rozīnītei - tas var būt kāds īpaši noteikts dresscode, izveidota meistarklase vai darbnīca, kur viesi var iesaistīties.
Ja agrāk visiem patika sēdēt un skatīties, ka viņus izklaidē, tad tagad cilvēki ir jāiesaista pasākuma norisē, jādod iespēja darīt, izpausties un radīt pašiem! Vel jo labāk, ja pēc pasākuma ir pašu izgatavota neliela lieta vai dāvaniņa, ko paņemt līdzi uz mājām vai uzņēmumu, priecējot sevi vai dāvinot kādam citam.
Plānojot jāliek lietā izdoma un iztēle, klasikās vērtības ir laba lieta, taču procesam jāpieiet arī radoši un inovatīvi. Atmosfēru pasākumā rada sajūtas, mūzika, smaržas, interjers - viss kopums, kas ir apkārt, spēj radīt lielisku harmoniju, tāpēc nozīmi jāpievērš visam, pat mazākajai detaļai.
Sava mode arī pasākumu rīkošanā
Mode nav tikai apģērbu un apavu pasaulē, bet arī pasākumu rīkošanā. Šajā nozarē mode arī ir cikliska, ik pēc kāda laika mēs atgriežamies pie pārbaudītām vērtībām.
Ja iepriekš aktuālas bija tēmas ar nereālām, pārdabiskām iezīmēm, tad tagad esam atgriezušies pie klasiskām, dabiskām un zināmām vērtībām. Ja tā ir mūzika, tad dzīvā mūzika, ja aktivitātes vai izpriecas, tad tas nebūs ekrānā dejojošs digitālais cilvēciņš, bet gan pašu rokām darinātas dāvaniņas, sajūtu radīšana.
Cilvēkiem tas patīk. Aktuāli ir paraudzīties nesenās vēstures lappusēs, atrodot ko tādu, kas šobrīd ir nedaudz piemirsts, varbūt daudziem pat nezināms. Varētu teikt, ka modē ir klasika - cilvēkiem patīk atgriezties pie pārbaudītām vērtībām.
Visi nekad nebūs apmierināti, tam nav jābūt pašmērķim, uz to nav jātiecas.
Pirmais pamatlikums, kuru arī pati sev esmu nospraudusi - jātiecas uz vairākumu, un ņemot vērā, ka tas ir bizness, tad jāstrādā tā, lai klients/pasūtītājs vienmēr būtu gandarīts. Tas iet roku rokā, ja viesi būs priecīgi, tad jau arī pasūtītājs uzskatīs pasākumu par izdevušos.