"Plus punkts" ievieš piecu santīmu apkalpošanas maksu par katru iegādāto preci

Preses un sīkpreču tirgotājs "Plus punkts" ieviesis apkalpošanas maksu piecu santīmu apmērā par katru iegādāto preci, liecina informācija uzņēmuma mājaslapā.

Tā vēstī, ka turpmāk, iegādājoties jebkuru preses izdevumu, Latvijas loteriju organizētāja "Latvijas Loto", norēķinu sistēmas "Mobilly", priekšapmaksu karšu "Wallie Card" vai telekomunikāciju operatora "Bite Latvija" produktu, pirkumam tiks piemērota apkalpošanas maksa piecu santīmu apmērā par katru attiecīgo preci.

Tas nozīmē, ka, piemēram, iegādājoties 20 loterijas biļetes, par pirkumu būs jāmaksā vienu latu dārgāk.

"Plus punkts" dibināts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,573 miljoni latu. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Lihtenšteinā reģistrētais "Ibofa Establishment". 2009.gadā "Plus punkts" strādāja ar 22,082 miljonu latu apgrozījumu un 5402 latu peļņu. Uzņēmums vēl nav iesniedzis finanšu pārskatu par 2010.gadu.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais