Ar "Plus punktu" ir cauri. Drošāk presi abonēt

© F64 Photo Agency

Zaudējis sadarbības partneru uzticību un ieslīdzis parādos, sīkbodīšu uzņēmums Plus punkts ir slēdzis gandrīz visas savas tirdzniecības vietas. Tas īpaši lielas neērtības rada mazpilsētu iedzīvotājiem.

Kaut kādu iemeslu dēļ esošie un bijušie īpašnieki koncentrējas uz savstarpēju tiesvedību, nevis vasarā solīto tirdzniecības tīkla izaugsmi. Ja arī kāds Plus punkta kiosks vēl strādā, tad tikai tāpēc, ka darbinieki nezina, kā rīkoties, un turpina nākt uz darbu, cerībā, ka mēneša beigās saņems atalgojumu, taču ticība šādam iznākumam ir maza. Preču, ko tirgot, viņiem nav. Jau mēnešiem uzņēmumam netiek piegādāti preses izdevumi un arī etalona tirdzniecība pārtraukta. Nule arī uzņēmums Itella information, kas piedāvā iedzīvotājiem rēķinu apmaksas pakalpojumus, paziņojis, ka pārtraucis sadarbību ar šo sīkbodīšu ķēdi un «kategoriski aicina neveikt saņemto rēķinu apmaksu atlikušajās SIA Plus punkts tirdzniecības vietās». Pret uzņēmumu esot ierosināta maksātnespējas lieta, tomēr atsevišķas Plus punkta tirdzniecības vietas pretlikumīgi turpinājušas pieņemt rēķinu samaksu. Itella information brīdina, ka iedzīvotāji, turpinot norēķināties Plus punktā (piemēram, par telefonu vai kabeļtelevīziju), var zaudēt samaksātos līdzekļus un vienlaikus riskē nokļūt parādnieku statusā.

Situāciju sarežģī fakts, ka uzņēmuma vadība no kontaktiem izvairās – neatbild nedz uz darbinieku, nedz sadarbības partneru zvaniem. Kā pārliecinājās Neatkarīgā, pat fiksētā tālruņa līnija ir slēgta.

Iespējams, vissmagāk šobrīd iegrābusies ir SEB banka, kas izsniegusi ilgtermiņa finansējumu mazumtirdzniecības ķēdes jaunajam īpašniekam SIA Plus Punkts Holding Ltd – pirkšanas darījumam un apgrozāmajam kapitālam. «Esam gandarīti par iespēju atbalstīt un kopīgi veidot biznesu ar investoriem, kas nāk ar skaidri definētu stratēģiju uzņēmuma attīstībai,» vasarā norādīja SEB bankas Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Kristaps Strazds. Tagad nekādus komentārus par savu problemātisko klientu kredītiestāde vairs nesniedz. Tātad visa stratēģija kaķim zem astes.

Tikmēr personas, kas apgalvo, ka ir kiosku ķēdes īpašnieces, apmainījušās ar apsūdzībām ļaunprātīgā uzņēmuma novešanā līdz maksātnespējai un, kā noprotams, vērsušās arī ar attiecīgiem iesniegumiem policijā.

Plus punkta valdes locekle Tatjana Takčidi apgalvo, ka cietējs ir ķēdes pārdevējs Ibofa Establishment, kuru apkrāpis dāņu investors – naudu solījis, bet tā arī nav samaksājis. Ko pilnīgi pretēju apgalvo šā investora pārstāvis Filips Ļeonovs – jaunajiem īpašniekiem ticis iesmērēts kaķis maisā. Uzņēmums esot ļaunprātīgi iztukšots. Tagad tas atkal pārreģistrēts uz Ibofa Establishment vārda.

Turpinoties abu pušu karam, ir pilnīgi skaidrs, ka Plus punkta kioskiem labāk iet apkārt ar līkumu, pat tad, ja kādam no tiem durvis ir vaļā. Avīzes tagad jādodas pirkt uz citu nosaukumu kioskiem, veikaliem vai degvielas stacijām, bet visdrošāk, ērtāk un lētāk ir tās abonēt. Un Neatkarīgā jau rakstīja, ka izdevīgākais ir mūsu gada piedāvājums, kas bez pielikumiem jums izmaksās Ls 4,99 mēnesī. Turklāt visi gada abonenti saņems dāvanā Latvijas pilsētu kalendāru 2014. gadam, kā arī Ineses Ziņģītes un Anatolija Danilāna dižpārdokli Speķītim nav ne vainas.

***

Tiem, kas vēlas saņemt Neatkarīgo savā pastkastītē, ir šādas iespējas abonēt:

1. SIA Mediju nams:

- Cēsu ielā 31/2, abonēšanas daļā darba dienās no pulksten 9 līdz 17,

- pa bezmaksas abonēšanas tālruni 80201333 vai 67886714,

- interneta vietnē www.nra.lv/abon.

2. Latvijas pastā:

- mājaslapā www.abone.pasts.lv,

- pa informatīvo tālruni 67008001 vai 27008001,

- pasta nodaļās,

- pie pastnieka.

3. Abonēšanas centrā Diena:

- interneta vietnē www.abone.lv,

- pa tālruni 67770101.

4. Abonēšanas centrā

Kurzemes Vārds:

- Liepājā, Zivju ielā 5,

- interneta vietnē www.aboneliepaja.lv.

(Nodrošina piegādi tikai Liepājas un Grobiņas iedzīvotājiem)