VAKARA ZIŅAS: Maija Doveika šokā, satiekot māsīcu Dziesmu

No kreisās – māsīca Dziesma, Maijas Doveikas vecāki Indra un Andrejs, kā arī pati pirmizrādes zvaigzne. Dziesma pēc 17 gadu pārtraukuma sastapa savus radiniekus © Ingrīda Punka

Pirmo reizi dzīvē savu māsīcu aktrisi Maiju Doveiku uz Nacionālā teātra skatuves iestudējuma «Mežapīle» pirmizrādē redzēja arī Losandželosā dzīvojošā Dziesma. Viņa bija sajūsmā par māsīcas aktrises talantu.

Dziesma 1997. gadā, mīlestības jūtu vadīta, pārcēlās no Latvijas uz dzīvi Losandželosā, kur otrpus okeānam aktīvi darbojas latviešu sabiedrībā un ir atzīta juriste. Sarunā ar »Vakara Ziņām« viņa pastāstīja, ka ļoti lepojas ar savu māsīcu - vienu no Nacionālā teātra pieprasītākajām aktrisēm Maiju Doveiku: «Esmu ļoti pagodināta, ka manai asinsradiniecei ir tāds talants. Uz Rīgu esmu atlidojusi uz pavisam mazu brītiņu, bet skaidri zināju, ka šajā īsajā laika posmā gribu redzēt izrādi, kurā Maija spēlē.»

Dziesma pastāstīja, ka šajā pirmizrādē beidzot sastapusi arī savus radiniekus - Maijas Doveikas vecākus Indru un Andreju, ko klātienē nebija satikusi 17 gadus. «Es pati pēdējo reizi Latvijā biju pirms pāris gadiem, kad biju uz dziesmu svētkiem atvedusi savu tautas deju grupu,» piebilst Dziesma.

Ar māsīcu Maiju viņa uztur virtuālu kontaktu un komunicē sociālajos tīklos. «Maijai ir sava dzīve, un viņa ir talantīga aktrise, tādēļ nav laika vienai pie otras ciemoties. Taču es no Amerikas visu laiku sekoju līdzi Maijas aktrises gaitām, skatījos pat visas «UgunsGrēka» sērijas, kurās Maija spēlēja. Es lasu visu pieejamo informāciju par māsīcu un izvaicāju savu mammu, arī tantes un onkuļus, kas kaut ko vairāk zina par Maiju. Esmu lielā sajūsmā par Maiju, kas ir tik gaišs un pozitīvs cilvēks. Kaut vairāk Latvijā būtu tādu cilvēku kā Maija,» savu radinieci nebeidz vien slavēt Dziesma.

Savukārt Maija atklāja, ka viņai bijis liels šoks pēc pirmizrādes, kad pēkšķi viņas priekšā nostājusies māsīca.



Izklaide

Latvju “repa krusttēvs” Ozols izdevis jaunu dziesmu ar nosaukumu “Pilsētas garša”. Tā ir kā retrospektīvs atskats uz tiem laikiem, par kuriem pašreizējā hiphopa paaudze ir dzirdējusi tikai nostāstos.