Seksualitāte un maigums, caurspīdīgs un gaisīgs audums, volāni un mežģīnes. Vēsajā sezonā ir kārdinoši ko tādu kombinēt ar smagnējām ādas jakām, zamšādas kostīmiem vai vīrišķīgi piegrieztiem uzvalkiem.
Mazāk nekā puse jeb 47% Latvijas iedzīvotāju savu nākotni saista ar Latviju, liecina pēc Valsts kancelejas pasūtījuma SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja.
Prieks rodas daloties un sadarbojoties, domājams, ka tas strādā ne tikai viegli romantizētajos ikdienas laimes un piepildījuma meklējumu zelta likumos, bet arī biznesā, šajā gadījumā modes. Protams, neatņemama ražošanas panākumu veiksmes atslēga slēpjas arī zīmolu atpazīstamībā, “patīk” skaitļos, pirkumu apmēros un influenceru reklāmā, kā arī pieaicināto radošo direktoru lomā.
Jaunām meitenēm Japānā ir jauna tradīcija. Tur gūst popularitāti “vientuļās” kāzas, kurās līgavas pašas “precas”, vēsta Tengri Life, atsaucoties uz South China Morning Post.
Ģērbšanās ir mūsu ikdienas pamatvajadzība. Pamatfunkciju piramīdas viens no trim vaļiem. Apģērbs silda vai pretēji pasargā no saules, tomēr tam ir jāizskatās atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Coperni ir jauns zīmols, kas pēdējo pāris sezonu laikā ir šokējis modes pasauli. Ņemot vērā netradicionālās modes skates, inovatīvos dizainus, jaunākās tehnoloģijas un ārkārtīgi talantīgos un radošos dizainerus, modes pasaulē to nav viegli izdarīt.
Modes pasaulē valda stingra hierarhija. Ir modes namu īpašnieki, to direktori un vadošie dizaineri. LVMH, pasaulē lielākajā luksusa zīmolu konglomerātā, tikai Dior un Gucci sievietes ir radošās direktores, savukārt Stella McCartney un Fēbe Filo modes namus vada pašas dizaineres.
Kas ir balaklava un kur meklējami tās pirmsākumi? Formāli balaklava ir galvassega, ko izgudrojuši britu armijas zaldāti 1854. -1855. gada ziemā Krimas kara laikā pie Balaklavas pilsētas.
Sniegotās kupenas un draudīgās lāstekas nosaka mūsu ikdienas ģērbšanās stilu. Slidenas ietves gandrīz vai piespiež kājas apaut masīvos visurgājējos. Un zem biezajām dūnu jakām kā sīpolam 100 kārtās savīstīties.
Kad mēs ieejam karnevāla tērpu veikalā, varam apskatīt tērpus no astoņdesmitajiem, deviņdesmitajiem un arī no divtūkstošajiem. Nākotnē, kad jaunā paaudze gribēs saģērbties kā 2023. gadā, kā viņi izskatīsies? Kādi ir šā gada raksturojošākie modes elementi?
Mētelis ir kā otrā āda, tāpēc tam ir ne tikai jāsilda, bet arī labi jāizskatās. Un šosezon savu uzvaras gājienu piesaka visu gammu brūnie toņi. Pasaulē populārie modes žurnāli šo rudens mēteļu toni nodēvējuši kā latte.
Rudens un aukstais gada periods ir klāt, neļaujot aizmirst, ka jāmaina apģērbs no viegli gaisīgā atvaļinājumu un atpūtas stila uz aktīvam, aizņemtākam un steidzīgākam ikdienas dzīvesveidam piemērotu.
Mūsdienīga un pārdomāta tehnoloģiju arhitektūra, digitālie dvīņi, darbinieki kā tehnologi, attālinātais darbs, kā arī tehnoloģiju loma sadarbībā ar citiem ekosistēmas dalībniekiem, – tādas ir piecas aktuālākās informācijas tehnoloģiju (IT) tendences pasaulē.
Vispasaules pandēmija, ko izraisīja Covid-19 vīrusa uzliesmojums, ir ievērojami mainījis teju ikvienu nozari. Transporta nozare ir viena no tām, kas visvairāk ir cietusi un kurai sniega bumbas efektā ir ietekme uz valsts ekonomisko attīstību kopumā. Vienlaikus - jau tagad ir iezīmējušās tendences virzieniem, kuros doties transporta nozarei un tās spēlētājiem, norāda "Neste Latvija" valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.
Telpaugi ir viens no izplatītākajiem interjera elementiem, kam piemīt daudz lielisku īpašību: tie izdaiļo un padara mājīgāku jebkuru telpu, priecē acis ar košām krāsām, un daži arī uzlabo gaisa kvalitāti. Kā neapjukt milzīgajā sortimentā un izvēlēties aktuālus, mūsdienīgus augus saviem privātajiem džungļiem un kāda ir augu mode šogad, stāsta “K Senukai OZOLS” augu speciāliste Līna Spure.