Šodien, 1.jūnijā, degvielas uzpildes staciju tīkls Neste sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD) uzsāk sociālo kampaņu Neraksti pie stūres!. Kampaņas mērķis ir mazināt mobilo telefonu lietošanu, vadot automašīnu. CSDD aptaujā 75% respondentu apstiprinājuši, ka pie auto stūres gan runā pa mobilo telefonu, gan arī saņem, sūta īsziņas un sērfo internetā. Turklāt piektā daļa atzina, ka mobilo telefonu lieto bieži.
Sociālo kampaņu bēgļu atbalstam tās autoriem, visticamāk, nāksies pārskatīt. Ārlietu ministrija atsaukusies Aizsardzības ministrijas lūgumam un sola vērsties ANO Bēgļu aģentūrā.
ANO Bēgļu aģentūras (UNHCR) darbinieka Didža Melnbikša iniciētā kampaņa Mēs darītu tāpat! izraisījusi lielu neapmierinātību, jo aicina uz amorālu rīcību – pamest savu valsti briesmās. Arī Aizsardzības ministrija paudusi nosodījumu šādam kampaņas saturam.
Visas Latvijas valsts institūcijas, tai skaitā Aizsardzības ministrija (AM), laipni lūgtas nepieciešamības gadījumā vērsties ANO Bēgļu aģentūras (UNHCR) reģionālajā birojā un saņemt atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem, tostarp par sākto kampaņu "Mēs darītu tāpat!".
Ar Latvijas valstij nedraudzīgu filozofiju un neticami viesmīlīgiem socioloģijas rādītājiem organizācija ANO Bēgļu aģentūra sadarbībā ar vietējiem velkamistiem sākusi kampaņu Mēs darītu tāpat!. Ja Latvija nonāktu nepatikšanās, viņi pamestu valsti, un tagad māca to darīt arī citus.
Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) šogad pirmo reizi izvērsīs plaša mēroga informatīvo kampaņu, kuras mērķis ir informēt sabiedrību par HIV, šodien atklājot kampaņu, sacīja SPKC Veselības veicināšanas departamenta direktore Ilze Straume.
Ar kampaņu SPKC vēlas mainīt sabiedrības attieksmi pret HIV kā pret neārstējamu slimību.
Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA) līdz 9. septembrim īsteno sociāli izglītojošo kampaņu Atmet BEZdarbību! Tās mērķis ir motivēt jauniešus, kuri nestrādā un nemācās, izmantot projekta Jauniešu garantija priekšrocības – īsā laikā bez maksas apgūt kādu perspektīvu profesiju, tā ievērojami palielinot savas iespējas atrast darbu.
Nolūkā samazināt negadījumu skaitu uz sliežu ceļiem un pievērst sabiedrības uzmanību drošības jautājumiem VAS "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) no šodienas līdz 14. jūnijam rīko sociālo kampaņu par drošu dzelzceļa šķērsošanu, kuras laikā norisināsies dažādi izglītojoši un informatīvi pasākumi, informēja uzņēmumā.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) speciālu kampaņu, kas informētu iedzīvotājus par drošību uz ūdens ar mērķi atturēt cilvēkus no pārgalvīgas rīcības un samazināt noslīkušo skaitu, rīkot neplāno, pastāstīja VUGD Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Inga Vetere.
Veselības ministrija (VM) tuvāko nedēļu laikā plāno prasīt valdībai aptuveni 100 000 eiro, lai īstenotu vērienīgu informatīvo kampaņu pret narkotikām, aģentūra LETA uzzināja ministrijā.
Partija LPP/LC iesniegusi apelācijas sūdzību par Administratīvās rajona tiesas spriedumu, ar kuru atstāts spēkā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) 2008.gada 13.novembra lēmums uzdots partijai Valsts kasē atmaksāt pretlikumīgi saņemtos 9.Saeimas vēlēšanu kampaņā izlietotos finanšu līdzekļus 528 870 latu apmērā.
Politisko partiju apvienība "Par labu Latviju!" (PLL) priekšvēlēšanu laikā kopumā iztērējusi 1,03 miljonus latu, no tiem 0,54 miljoni latu bijuši izdevumi, uz kuriem attiecas likumā noteiktie ierobežojumi, liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā iesniegtā PLL vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarācija.
Nākamnedēļ, 19.oktobrī, Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļa un vortāls "7 Guru" rīkos publisko diskusiju "Digitālās politikas akušērija: 10.Saeimas vēlēšanu kampaņu analīze".
Oficiāli priekšvēlēšanu aģitācijas laiks sācies jau sestdien, 5.jūnijā partijas jau gatavojas pamatīgiem tēriņiem priekšvēlēšanu reklāmai, domājot sasniegt atļautos izdevumu griestus - 571 tūkstoti latu, bet kopējā tāme var būt pat lielāka, šodien vēsta Latvijas televīzijas raidījums "De facto".