Vairāki Latvijas politiķi, arī pozīcijas, pēdējo gadu laikā ir pateikuši, ka no Rīgas lidostas un pāri Daugavai nekāds “Rail Baltica” nebrauks. Kāda jēga turpināt celt tos “monstrus” un konstrukcijas? Kas šobrīd notiek ar dzelzceļu “Rail Baltica”, TV24 skaidroja Satiksmes ministrijas parlamentārais sekretārs Ģirts Dubkēvičs (“Progresīvie”).
Nacionālās aviokompānijas “airBaltic” kredītreitinga pazemināšana, kā pieklājīgi sauc bankrota vēstnesi, izraisa šaubas par Satiksmes ministrijas vadītāju atbildēm Saeimas Budžeta komisijas deputātiem, kad tie 14. oktobrī jautāja par “nozaru politiku turpmāko finansēšanu vidējā termiņā".
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents Ivo Ošenieks TV24 izteica bažas par iespējamo sabiedriskā transporta uzņēmumu, kas veic autobusu pārvadājumus Latvijas reģionos, bankrotu. Savukārt Satiksmes ministrijas (SM) parlamentārais sekretārs Ģirts Dubkēvičs (“Progresīvie”) pauda viedokli, ka par bankrotu neviens vēl nav paziņojis un te ir arī nedaudz tāds šantāžas elements, bet SM meklē risinājumus un ir gatava kompromisam.