Komentāri: Ko darīs ar Daugavā iedzīto “Rail Baltica” pāli? Skaidro amatpersona

Darbi notiek!

Vai var zināt sekojšo:

1, Kas ir projektējis šo projektu?

2. Kas ir projekta galvenais inženieris?

3.kas ir apstiprimājs šo projektu?

10:14 Atbildēt

Vajag uzlikt virsū trīs konjaka zvaigznes un pasludināt par mūsu nacionālā idiotisma pieminekli..!

10:22 Atbildēt

Jā, un “Rail Baltica” projekta vadītājiem Latvijā piešķirt, kā apbalvojumu zelta WC!

10:57 Atbildēt

Ārprāts, kāda tā man šķiet nesaimnieciska rīcība un ideju trūkums no Progresīvo ministra puses. Vai ir problēma noorganizēt ārvalstu prāmju tūristiem maksas ekskursijas līdz šim 2,2 miljardus izmaksājušā RailBaltic Daugavas tilta balsta apskatei? Nevajag iekonservēt, vajag nokrāsot zelta krāsā! Naktī progresīvā Švinkas konserva ideju vajag nevis slēpt, bet izgaismot ar lampiņām. Bet vasarās tūristi ar kuģīšiem un laivām to varēs apskatīt arī no visām pusēm. Tūristi tos miljardus varēs paši aptaustīt. Arī gidiem būs darbs progresīvo ideju slavināšanā. Tā Rīga ātri kļūs par visu pasaules progresīvo ideju vadošo pilsētu, kurā ir uzbūvēts miljardus vērts viens tilta balsts neesošam dzelzceļam. Ārzemju tūristi vēl desmitiem gadu bariem brauks skatīties uz Rīgu, kā izskatās pats dārgākais tilta balsts pasaulē. Tūrisms veicinātu tautsaimniecību, Švinkas k-gs. Jums jau gan to vajadzēja zināt, vai ne?

10:24 Atbildēt

Pirmkārt Atis vēl nebija ministrs, kad to balstu uzbūvēja, otrkārt pamattrasi sačakarēja tas, ka katra pašvaldība gribēja pabīdīt sliedes šurpu-turpu, kā pašiem ērtāk, un ka tika pieplānoti papildus objekti klāt (autoceļi, tilti, stacijas, multimodālie termināli utt.).

Katrā ziņā sliedes pa taisno līdz Igaunijai ir jāuzbūvē. 2 tilti agri vai vēlāk pār Daugavu ir jāuzbūvē.

Rīgas loks ir jāuzbūvē vēlāk

22:10 Atbildēt

Un sliedes uz Igauniju mēs nedrīkstam nebūvēt, lai nebūtu ES nauda jāatdod un pret LV netiktu vērstas sankcijas

22:11 Atbildēt

Ir labi un būs vēl labāk!

10:34 Atbildēt

Gunča, lūdzu, noprecizē kuri ir tie, kuriem ir labi un būs vēl labāk! Kaut kas man klusiņām saka priekšā, ka uz t. s. reņģēdājiem tas neattiecas!

13:16 Atbildēt

Bet kas ar stacījas ēku? Vai tās sienas, kāds ir aprēķinājis? Vai nebūs otra Zolitūde?

10:58 Atbildēt

/Ja finansējuma nav, mēs darbus nevaram veikt. Ļoti vienkārša matemātika,” sacīja Ģ. Dubkēvičs. /

Finansējuma, lai uzbūvētu tiltu, nebija jau tad, kad sāka to pāli "dzīt", bet bija jāapgūst tas mazumiņš kas bija pieejams. Līdz ar to - tas pālis nav nekas cits kā piemineklis bezkaunībai, alkatībai, arogancei un neizmērojamam stulbumam - lietām kas raksturo valsts pārvaldi un tāsaucamo politisko vidi.

14:10 Atbildēt

Komentēt

atbilde atcelt