Asas diskusijas sabiedrībā un arī Saeimā raisījis priekšlikums iekļaut OCTA aprēķināšanā arī datus no fotoradariem. Apdrošinātāju skatījumā tiem, kas pārkāpj ātruma ierobežojumus, arī par OCTA būtu jāmaksā dārgāk, vēsta TV kanāla 360 raidījums “360 ZIŅneši”.
Latvijā šogad desmit mēnešos uzlikto sodu summa par ātruma pārkāpumiem, kas konstatēti ar mērierīcēm, neapturot transportlīdzekli, ir 15 929 825 eiro, liecina Valsts policijas apkopotā informācija.
Sākotnējā divu mēnešu statistika par vidējā ātruma kontroles posmu darbību liecina, ka posmos ievērojami samazinās ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) skaits, vēl straujāk samazinājies CSNg ar cietušajiem vai ievainotajiem skaits, informē "Latvijas valsts ceļi".
Šoferis Jānis bija ārkārtīgi izbrīnīts, izpētot saņemto protokolu par ātruma pārsniegšanu Nīcā, kas fiksēta ar stacionāro fotoradaru, vēsta liepajniekiem.lv.
Firmai Vitronic Baltica, kas ar valsti noslēgusi līgumu par foto radaru uzstādīšanu, izdevīgāk ir maksāt soda procentus, nekā pildīt līgumu. Šāds secinājums izriet no noslēgtā līguma, ziņo TV3 raidījums Nekā Personīga.
Ātruma pārkāpumus uz Latvijas ceļiem kontrolē 15 jauni fotoradari, informē Valsts policijas (VP) pārstāve Lita Juberte. Pēc jauno radaru uzstādīšanas patlaban kopumā darbojas jau 34 radari.
Dobeles ceļu policijas jau turpat divus mēnešus ātruma pārkāpējus ķēruši ar radaru, kam nebija veikta ikgadējā tehniskā apskate. Tas nozīmē – ar šādu radaru uzliktie sodi nav likumīgi un šoferi var atprasīt valstij samaksāto. Kopumā ar nepārbaudīto radaru divu mēnešu laikā noķerti 96 šoferi, ziņo Nekā Personīga.
Sagaidām, ka neskatoties uz līdzšinējo kavēšanos, fotoradari drīzumā pildīs iecerēto prevencijas funkciju. To Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija pauda, tiekoties ar atbildīgajām Valsts policijas amatpersonām.