Lauksaimnieku pakalpojumu piensaimnieku kooperatīvā sabiedrība "Piena Loģistika" noslēgusi aizvadīto gadu ar 17,7 miljonu euro apgrozījumu, kas veidojies iepērkot un realizējot 55 311 tonnas piena, dienā vidēji realizējot 150 tonnas.
Uzņēmums SIA Liepkalni, kas plašāk pazīstams ar zīmolu maiznīca Liepkalni, uzsācis bezglutēna produktu ražošanu. Lai nodrošinātu šo produktu atbilstību bezglutēna produktu prasībām, tie tiks ražoti atsevišķā ceptuvē.
2020.gada 4. ceturksnī, salīdzinot ar 2019.gada 4. ceturksni, vienas stundas darbaspēka izmaksas pieauga par 6,8% jeb 67 centiem, sasniedzot 10,43 eiro, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sezonāli un kalendāri nekoriģēti dati. Kalendāri koriģēta rādītāja pārmaiņas bija 7,1%.
Vismaz reizi dienā augļus lieto 35,3% Latvijas iedzīvotāju vecumā 15 un vairāk gadi, savukārt dārzeņus un salātus (izņemot kartupeļus) - 39,4%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes Eiropas iedzīvotāju veselības aptaujas (EIVA) dati.
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius veicis ikgadējo E-komercijas pētījumu par Latvijas interneta lietotāju iepirkšanās paradumiem tiešsaistē.
Latvijā vadošais degvielas tirgotājs "Neste" pirmo reizi uzstāda 1 kW vertikālās ass vēja elektrostaciju degvielas uzpildes stacijā Rīgā, Krasta ielā 68.
Nordecon AS un Viljandi Real Estate OÜ noslēguši līgumu par IKEA veikala būvniecību Kurnas ciemā, Rae pagastā, kas atrodas netālu no Tallinas. Ēka tiks iznomāta IKEA franšīzei Igaunijā Runikon Retail OÜ.
Kopš pandēmija izmainīja cilvēku ikdienu gandrīz visā pasaulē, Latvijas un abu pārējo Baltijas valstu lietoto automašīnu pircēju paradumus raksturojošās līknes attīstījušās pretējos virzienos. Kamēr Latvijā vidējā aizņēmuma summa spēkrata iegādei sarūk, Lietuvā un Igaunijā pircēji automašīnu iegādei atvēl aizvien vairāk naudas, liecina finanšu salīdzināšanas platformas Altero.lv apkopotie dati.
Šobrīd norit jau trešais mēnesis, kopš Latvijas tirdzniecības nozare ir “lokdaunā” un cilvēkiem nav saprātīgu iespēju apmierināt savas ikdienas iepirkšanās vajadzības. Turklāt pētījumā* atklāts, ka lielākā sabiedrības daļa jeb 85% neizprot, kāpēc limitētas ne-pārtikas preces var iegādāties klātienē, bet citas – tikai distancēti. Vienlaikus 82% iedzīvotāju pauduši vēlmi, ka ir pienācis laiks mīkstināt tirdzniecības ierobežojumus, ļaujot strādāt visiem veikaliem.
Cūkgaļas cena Latvijā šogad februārī bija vidēji par 36,5% mazāka nekā pirms gada attiecīgajā mēnesī, liecina Zemkopības ministrijas (ZM) Tirgus un tiešā atbalsta departamenta dati.
Latvijas banku sektors pagājušajā gadā strādāja ar peļņu 151,543 miljonu eiro apmērā, kas ir par 80,5% vairāk nekā 2019.gadā, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) publiskotie dati.
Svaigpiena iepirkuma cena šī gada janvārī Latvijā bija 291,7 eiro tonnā, kas ir par 1,3% mazāk nekā pērn decembrī, līdztekus iepirkuma cena samazinājusies par 3,4%, salīdzinot ar 2020.gada janvāri, liecina Zemkopības ministrijas (ZM) Tirgus un tiešā atbalsta departamenta jaunākie dati.
Lai atvieglotu darbinieku ikdienu un paaugstinātu ikdienas darba efektivitāti, “Maxima Latvija”, izmantojot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, pirmie Latvijā pilnībā aprīkojuši veikalu tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm. Kopumā investējot vairāk kā 100 000 eiro, “Maxima X” veikalā Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1-k1, uzstādītas teju 12 000 elektroniskās cenu zīmes, kas gada laikā sniegs iespēju atvieglot kolēģu ikdienu un ieekonomēt vairāk nekā 2000 darba stundu, kas līdz šim patērētas papīra cenu zīmju nomaiņai.
Puse jeb 46 % no visas pagājušajā gadā Latvijā saražotās elektroenerģijas ir zaļā enerģija no Latvenergo ražotnēm. Kopumā Latvijā 2020. gadā zaļā enerģija veido 59 % no visas saražotās elektroenerģijas. Lielākais izmantotais atjaunīgās enerģijas avots ir Latvijas dabiskais resurss – ūdens, kam seko biomasa.
Rīgā izrakstīto rēķinu summa par piegādāto siltumenerģiju februārī ir par 2,6% mazāka nekā janvārī. Rīdzinieki apkurei un karstā ūdens sagatavošanai patērējuši 514 tūkst. megavatstundas, kas ir par 2,6% mazāk nekā janvārī, kad siltumenerģijas patēriņš bija 528 tūkst. megavatstundas.
Vietējais Latvijas uzņēmumu apvienības mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” paplašina tirdzniecības vietu skaitu, atverot jaunu “CITRO” zīmola veikalu Jūrmalā, Slokā. “CITRO” zīmols ar 77 tirdzniecības vietām ir viens no lielākajiem vietējās izcelsmes mazumtirgotāju veikalu tīkliem Latvijā. Šogad zīmols plāno nostiprināt savas pozīcijas, paplašinot tirdzniecības vietu skaitu un attīstot e-komercijas piedāvājumu.
Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums "Food Union", vakar, 2021.gada 10.martā, ar Rīgas Apgabaltiesas spriedumu ir nosargājis savas tiesības uz zīmola "Kārums" biezpiena sieriņu iepakojuma oranžo krāsu, kas piešķir izņēmuma tiesības lietot šo krāsu biezpiena sieriņu iepakojumos.