14.apr 2021
70 tūkstoši eiro kampaņai “2 miljoni iemeslu vakcinēties”, 80 tūkstoši eiro kampaņai “Es gribu vasaru!”, 119 tūkstoši eiro kampaņai “Drošs paliek drošs”. Tās ir tikai dažas no kampaņām, ar kurām iedzīvotāji tiek mudināti vēl paciesties, vakcinēties, braukt ar riteni autobusa vietā, droši iepirkties. Valsts tērē tūkstošiem eiro reklāmas kampaņām, kas cilvēkus īsti neuzrunā. Vairākos konkursos ir uzvarējis SIA “McCann Rīga”, kuras īpašnieks pēdējo astoņu gadu laikā “Latvijas attīstībai” un “Attīstībai/Par!” ziedojis 96 729 eiro. “McCann Rīga” ir arī Vakcinācijas projekta biroja vadītājas Evas Juhņēvičas viena no iepriekšējām darba vietām.