Kā daļu no uzņēmuma stratēģijas "Pasaule bez atkritumiem" (World Without Waste), Coca-Cola Company ir izvirzījusi vērienīgus mērķus attiecībā uz iepakojumu, plānojot līdz 2030.gadam atgūt 100% pārdotā iepakojuma, lai to nodotu atkārtotai pārstrādei.
Dāvanas izvēle šogad sagādā mazāk grūtības kā 2020.gadā, vairāk kā divām trešdaļā (72%) esot pārliecinātiem par to kā iepriecinās otro pusīti (2020.gadā dāvanas izvēle sagādāja grūtības 48%)
Šī gada laikā "Baltic Pork" iecerējis paplašināt kompleksu grūsno sivēnmāšu un 7-30 kilogramu cūku audzēšanai, kā arī investēt barības ražošanas procesa modernizācijā un jaudu palielināšanā.
Iztikas minimuma groza izstrāde nav pabeigta. Centrālās statistikas pārvaldes aprēķinātais pēdējais iztikas minimuma rādītājs ir par 2013.decembri, kad šis rādītājs bija 252,19 eiro.
Uzņēmējus pārstāvošās organizācijas paudušas satraukumu, ka Latvijā sagatavotajā plānā uzņēmējdarbības atbalstam paredzēts novirzīt tikai 18% no kopējā finansējuma.
“Velkot mūsdienās aktuālās paralēles ar veselību un bioloģiju, cilvēka ķermeņa temperatūra var celties divu iemeslu dēļ: kad viņam ir drudzis vai tāpēc, ka viņš ir izveseļojies un sācis kustēties. Cenu kāpums dažu turpmāko mēnešu laikā būs drīzāk kā slimnieka drudzis,” komentējot patēriņa cenu pārmaiņas, teic bankas “Luminor” ekonomikas eksperts Pēteris Strautiņš.
Kopš augusta "Kantar" Covid-19 barometra pētījuma datos iekļauj arī iedzīvotāju segmentu izpēti, atkarībā no viņu rīcības stratēģijas un uzskatiem par krīzes pārvarēšanu.
Populārākās šogad janvārī bijušas "Volvo" markas lietotas vieglās automašīnas - reģistrētas 378 šādas lietotas vieglās automašīnas, kas ir 16,6% no visām reģistrētajām.
"Nasdaq Baltic Awards" balva tika iedibināta 2018.gadā, lai ik pēc diviem gadiem izvērtētu un godinātu Baltijas biržu uzņēmumu sasniegumus atklātības, labas korporatīvās pārvaldības un investoru attiecību jomā.
Nozīmīgs pērnā gada projekts ir cepumu ražošanas līnijas pilnveide, lai radītu divkrāsu cepumus. Projekta ietvaros uzstādīts jauns tehnoloģisks risinājumus jau esošai cepumu ražošanas līnijai.
Visbiežāk pēdējo sešu mēnešu laikā cilvēki internetā iegādājušies apģērbu, apavus un dažādus aksesuārus (50%), sadzīves tehniku (42%), skaistumkopšanas preces (37%) un elektroniku (34%).
Pēc pirmajiem novērojumiem, lielāks pieprasījums vērojams tādās kategorijās, kā piemēram, rūpniecības un saimniecības preces, virsdrēbes, apavi un citās, kas ir ļoti ikdienišķas iedzīvotāju vajadzības.
Nav jau starpības, ko mēs pērkam - vai tā ir pārtika, vai tās ir citas preces. No tā jau bīstamība nerodas. Bīstamība rodas no tā, ja mēs nenodrošinām pienācīgu distancēšanos veikalā.
Jaunās ražošanas telpas ļaus uzņēmumam dubultot ražošanas jaudu, apgrozījumu un radīs līdz gada beigām vismaz 120 jaunas darbavietas, kopumā nodarbinot ~250 liepājnieku.
Šis ir īpaši lolots projekts, jo sniedz būtisku ieguldījumu bērnu prasmju attīstīšanā, sākot jau no sēklu iesēšanas un beidzot ar izaudzētās produkcijas nokļūšanu veikala plauktā.
Tirdzniecības centros jānodrošina, ka apmeklētāji tiek ielaisti tikai pa vienam, kā arī jānodrošina, ka tirdzniecības centrā ir uzstādīta elektroniska apmeklētāju plūsmas uzskaites iekārta.
Jelgavas novada Vilces pagastā plānots atklāt lielizmēra brīvās turēšanas vistu novietni 20 000 vistām, ar iekoptu ābeļdārzu astoņu hektāru platībā. Vienlaikus Iecavā "Balticovo" turpinās attīstīt ārpus sprosta turētu dējējvistu novietnes.
Jaunajā dzesēšanas iekārtā pildītās vafeļu lapas dzesējas ar tīru, sausu un atdzesētu gaisu, kas labvēlīgi ietekmē vafeļu pildījumu un palīdz saglabāt nemainīgi labu produkta garšu un kvalitāti. Vienlaikus mēs varam samazināt dīkstāves laiku.