Cenu ziņas

23.feb 2021
Tirdzniecības nozarei noteiktie ilgstošie ierobežojumi ir iznīcinoši. Un tie nav devuši valdības gaidīto rezultātu - būtisku Covid-19 izplatības samazināšanos valstī.
23.feb 2021
Patēriņa cenas Latvijā janvārī salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn samazinājušās par 0,5%. Gada deflācija vēl fiksēta sešās valstīs.
23.feb 2021
Ekonomikas ministrija (EM) valdībai otrdien piedāvās lemt par kādu no pieciem variantiem tirdzniecības pilnīgai atjaunošanai ārkārtējās situācijas laikā, tostarp atcelt preču tirdzniecības ierobežojumus pavisam vai turpināt ierobežojumus tikai brīvdienās.
22.feb 2021
Pircēju lēmumu pieņemšanas procesā, izvēloties kādu noteiktu preci, pētījumos kā TOP kritēriji tiek minēta garša un cena, bet svarīgu lomu ieņem arī produkta reputācijas kritērijs.
21.feb 2021
"Gulfood 21" šogad ir pirmā pārtikas izstāde pasaulē, kura uzņem ražotājus stendos, ļaujot izstādi aplūkot un ar produkciju klātienē iepazīties arī apmeklētājiem.
20.feb 2021
LTRK piedāvā drošas tirdzniecības konceptu attiecināt uz visām tirdzniecības vietām, un pilnībā atteikties no preču sarakstiem sākot ar š.g. 1.martu.
20.feb 2021
Darba nedēļas nogalē dārgākais benzīns joprojām bija nopērkams Tallinā, sekoja Rīga, bet lētākā benzīna cena bija Viļņā.
19.feb 2021
Pārejas periods bija nozīmīgs solis pareizā virzienā, lai dotu iespēju pakāpeniski pāriet uz ilgtermiņa risinājumu drošai tirdzniecībai, kā arī mainīt sabiedrības iepirkšanās paradumus.
19.feb 2021
Ar balto karogu akciju uzsveram, ka lēmumi par atbalstu nomas maksai slēgtajiem veikaliem ir jāpieņem nekavējoties, vai arī liels ekonomikas segments tiks iznīcināts. Operatīvie dati par 2021.gada janvāri liecina, ka cilvēku plūsma uz tirdzniecības centriem ir samazinājusies par vismaz 70%.
18.feb 2021
Savukārt pēc patēriņam nodotā naftas produktu (degvielas) apmēra pagājušajā gadā lielākās kompānijas bija "Neste Latvija", "Circle K Latvia" un "Pirmas".
18.feb 2021
2020.gadā saražots par 8% mazāk alkoholisko dzērienu, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) apkopotie akcīzes preču aprites rādītāji.
18.feb 2021
Pārējās Baltijas valstīs un arī citviet Eiropā piesātinājums ar tirdzniecības centriem ir vēl lielāks nekā Latvijā, tādēļ teorētiski vieta jauniem tirdzniecības centriem ir, bet vai praktiski ekonomiskā situācija un iedzīvotāju pirktspēja Rīgā ir pietiekama?
17.feb 2021
Iedzīvotāji turpina aktīvi izmantot tehnoloģijas un piedāvātās iepirkšanās iespējas tiešsaistē. Platformā Barbora.lv pircēju skaits iepriekšējā nedēļā audzis pat 6 reizes, salīdzinājumā ar identisku nedēļu pērnajā gadā.
17.feb 2021
Pērn par 3,4% pieaugusi graudu vidējā iepirkuma cena - no 158,24 eiro par tonnu 2019.gadā līdz 163,59 eiro 2020.gadā. Lielākais graudu eksports bija uz Nigēriju, Saūda Arābiju, Alžīriju, Maroku un Turciju. 
17.feb 2021
2020.gadā "Mārupes siltumnīcas" pārdeva 3600 tonnu gurķu un 1400 tonnu tomātu, uzņēmuma apgrozījumam sasniedzot 11,3 miljonus eiro. Salīdzinot ar 2019.gadu, pieprasījums pēc mūsu gurķiem un tomātiem ir audzis.
17.feb 2021
Cūkgaļa decembrī Latvijā maksāja mazāk nekā vidēji Eiropas Savienībā. ES tirgus cena 2020.gada decembrī bija vidēji 128,52 eiro par 100 kilogramiem cūkgaļas, savukārt Latvijā - 117,1 eiro par 100 kilogramiem. 
16.feb 2021
No šā gada 1.marta stāsies spēkā ES regulējums, kas paredz jaunu energomarķējuma ieviešanu piecām elektropreču grupām - mājsaimniecības ledusskapjiem un saldētavām, veļas mazgāšanas un žāvēšanas mašīnām, trauku mazgāšanas mašīnām, TV un elektroniskajiem displejiem, kā arī gaismas avotiem.
15.feb 2021
Pēc Finanšu ministrijas aplēsēm, vienreizēja pabalsta izmaksas 500 eiro apmērā par katru bērnu budžetam izmaksās 179 miljonus eiro.
15.feb 2021
2019. gadā sāka attīstīt sortimentu, piedāvājot klasiskos kartupeļu čipsus, kuros ir mazāk sāls, 2020. gadā pieprasījums pēc šī segmenta produktiem pieauga teju divas reizes.
15.feb 2021
Uzbūvēta jauna biezpiena sieriņu rūpnīca, iegādātas jaunas ražošanas iekārtas un modernizēta esošā infrastruktūra.
15.feb 2021
Tirdzniecību klātienē ar visu preču sortimentu var nodrošināt veikali, kuros pārtika veido ne mazāk kā 70% no preču sortimenta, kā arī veikali, kuros tirgo higiēnas preces ne mazāk kā 70% apmērā no preču sortimenta.
12.feb 2021
Lielāks pieprasījums šajā nedēļā bijis pēc apģērba un zeķēm, apakšveļas, bērnu un zīdaiņu precēm, rotaļlietām, baterijām, mājas uzkopšanas līdzekļiem, dziju un nedaudz arī vairāk pēc elektroprecēm.