“Kafijas Draugs” – mazumtirdzniecības uzņēmums, kas dibināts 2010. gadā, šobrīd tiek uzskatīts par kafijas automātu tirgus līderi Baltijas valstīs. Nemitīgi attīstoties, meklējot labākos pārdošanas un klientu apkalpošanas risinājumus, uzņēmuma komanda saka, ka šo izaugsmi ietekmēja daudzi faktori, bet vissvarīgākais aspekts ir pieaugošā interese par kafiju un kafijas kultūru.
Tā kā kafejnīcas aizvēra savas durvis karantīnas laikā un iedzīvotāji sāka vairāk laika pavadīt mājās, veidojās lielāks pieprasījums pēc kafijas automātiem, ko var lietot mājās. Kad tika liegta iespēja baudīt pilsētā pagatavotu kvalitatīvu kafiju, daudzi cilvēki sāka meklēt jaunus veidus, kā to darīt, neizejot no mājām. Kafijas automāti sāka saņemt arvien lielāku uzmanību. Salīdzinot 2019. un 2020. gada pārdošanas datus, uzņēmuma, kas pārdod kafijas automātus, peļņa pieauga par 185 procentiem. Tas liek domāt, ka kafijas automāts kļuva par arvien populārāku ierīci mājās. Uzņēmuma vadītājus nepārsteidz šis pieaugošais pieprasījums pēc kafijas automātiem, turklāt viņi priecājas, ka cilvēki arvien lielāku uzmanību pievērš ne tikai kafijas automātiem, bet arī pašai kafijai un tās vēsturei.
“Kafijas Draugs” mazumtirdzniecības tīkls, kas darbojas kopš 2010. gada, šobrīd pārdod kafijas automātus ne vien Baltijas valstīs, bet arī citās Eiropas valstīs. Pastāvīgi uzraugot tirgu un pielāgojoties mainīgajai situācijai, uzņēmums priecājas būt tirgus līderis kafijas automātu tirdzniecībā Baltijas valstīs. Tomēr šis sasniegums nebūt nav beigas, apgalvo ambīcijām bagātā uzņēmuma komanda. Komandas mērķis ir arī attīstīt biznesu Vācijā un Lielbritānijā, kur šobrīd darbojas interneta veikali ar attiecīgās valsts tirgum pielāgotu nosaukumu.
“Kafijas Draugs” ir ne tikai interneta veikals, bet arī trīs fiziski veikali Latvijā. Pazīstamais nosaukums tiek asociēts ne tikai ar rūpīgi izvēlētu kafijas automātu un kafijas klāstu, bet arī ar izcilu klientu apkalpošanu. Katrā veikalā strādājošās komandas mērķis ir būt ne tikai pārdevējiem, bet arī klientu draugiem, palīdzot viņiem ne vien izprast kafijas pasaules daudzveidību, bet arī vienkāršiem un saprotamiem vārdiem izskaidrojot visu par kafijas pagatavošanas rīkiem. Šāda pieeja palīdz uzņēmumam izcelties konkurentu starpā, palielināt klientu uzticību un izveidot lojālu klientu loku.
Globālā situācija pasaulē lika uzņēmumam pārdomāt savas biznesa izaugsmes stratēģijas, tāpēc komanda vairāk koncentrējās uz e-komercijas platformas uzlabošanu un veltīja vairāk laika, lai izprastu savu klientu vajadzības. Tā rezultātā radās ideja, kas veicina kafijas pasaules iepazīšanu, jaunu garšu atklāšanu un kafijas kultūras kopšanu mājās. Kafijas kultūra nozīmē dažādus kafijas pagatavošanas veidus un iemācīšanos izgaršot kafiju, lai pazītu tās garšu paleti. Tāpēc komanda izveidoja ekskluzīvu kafijas degustācijas kasti, kas ļauj mājās izbaudīt kafiju no četrām dažādām pasaules valstīm.
Uzņēmums arī pastāvīgi runā par dažādiem kafijas pagatavošanas veidiem un paša dzēriena īpašībām. Viņi izceļas ne tikai ar savu unikālo attieksmi pret katru klientu, bet arī ar spēju izglītot, prezentēt ne tikai pašu produktu, bet arī vispārējo kafijas kultūru. Tā rezultātā klientus bieži vien apvieno ne tikai vēlme iegādāties kafijas automātu vai savu iecienītāko kafiju, bet arī iespēja iepazīties ar kafijas pasauli. Šķiet, ka kafejnīcu slēgtās durvis pavēra jaunas iespējas. Kafijas automāts mājās ir arvien izplatītāka ierīce, kas kļūst tikpat svarīga kā visas citas mājsaimniecības ierīces. Tāpēc, visticamāk, interese par to nākotnē tikai pieaugs.
APMAKSĀTA PUBLIKĀCIJA