Komentāri: Evikas Siliņas valdība "Rail Baltica" krīzi "atrisinājusi" spīdoši

Aiva

Galvenais pastastīt to Panarāmā,lai vecie tic cik apburoši viss nokartots un noteikti VĒLĒŠANAS LAI NEAIZMIRST NOVĒLĒT PAR PAREIZO PARTIJU.

12.apr Atbildēt
ir tāds

Nu re pati pateici kāpēc ne. Ja pensionāriem kuri rauga "Panorāmu" tv zilajos ekrānos ko tādu pateiks viņi nobalsos par "nepareizajām" partijām un tad "pareizās" partijas kuras tērējušas valsts naudu savām interesēm un to aizstāvībai var palikt gribot, bet tas nav pieļaujams. Tā lūk! Bet vajag, lai tauta nobalso par tiem kuriem vajag, tas ir JV un V kā arī tās satelītiem, citādi nu nekā.

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde ir tāds

Ilgi gulēji!

12.apr Atbildēt
Lora

Latvijas nodokļu maksātājs tajā skaitā vēlētājs, prokurors, policists, skolotājs, ārsts, politiķis, maizes cepējs, asenizators un citi laimīgie personāži ir patiesi lieli idioti!

12.apr Atbildēt
Juris

No Dieva viedokļa raugoties, mēs visi esam "idioti" . Tomēr tie, kas Viņu uztver nopietni , saņem ievērojamu palīdzību idiotisma pārvarēšanā. Ja šādu indivīdu ir daudz, tad vispārējā aina arī uzlabojas.

Un pretējais... pavēro to cilvēku uzvedību, kuri atdod desmitiem tūkstošus naudiņu kaut kādiem tupiem krāpniekiem. Ar kādu loģiku lai izskaidro šo prāta paralīzi?

12.apr Atbildēt
Lora atbilde Juris

Dievam nav idiotu vai gudro,

Dieva priekšā visi ir vienādi!

Idioti ir vēlētāji, kuri atbalsta laicīgās varas politiskās zagšanas un laupīšanas shēmas.

12.apr Atbildēt
Kalamburs

/Nupat autobusu kompānija “Lux Express” slēdza maršrutu Rīgas centrs-lidosta. Mazā pieprasījuma dēļ. Izrādās, nevar vienu autobusu pusstundā piepildīt. Kam domāta milzīgā dzelzceļa stacijas ēka pie lidostas, miljardus vērtais dzelzceļš, varam tikai minēt. /

No mušas uzpūstais zilonis ir uzsprādzis, pietuvinātie ir saņēmuši savu daļu Latvijas nodokļu maksātāju sanestās naudiņas un viss ir skaisti.

Tagad visi gatavojas nākamajām vēlēšanām un nemaz neuztraucas par to, ka kāds tos varētu padzīt ar sūdainu mietu (ko tie arī IR pelnījuši), jo Latvijas vēlētājs ir neizglītots, pasīvs un arī, piedodiet, tups kā zābaks!

12.apr Atbildēt
Valdis

Nav pareizi, Kalambur.

22. autobusu piepilda ļoti ātri, dažreiz tur ir kā siļķu mucā.

Drīzāk jau problēma jāmeklē tur, kur parastu mēslu nosauc par Luxus.

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde Valdis

Esmu izmantojis 22. autobusu, man nav nekādu ilūziju vai nepiepildītu sapņu par šo maršrutu vai dzelzceļa savienojumu starp lidostu un Rīgas centru. Kopā ar draugiem no Nīderlandes, esam veikuši taksometru testu - tas bija reāli uzjautrinoši, kad fruktiņam tika norādīts, ka krāpties nav labi un ka par braucienu šamais saņems precīzi tik, cik ir km un h no lidostas līdz Elizabetes ielai un ne centa vairāk.

P.S. Es tikai citēju publikācijā minēto un man ir pilnīgi pajāt uz LUX Ekspreša vēlmi, izmantojot lētu ažiotāžu, nopelnīt tur, kur nav nekā cita, izņemot lētu ažiotāžu!

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Kalamburs

Es ne par to. Mums ir paliela lidosta, kas gadā apkalpo 7,5 miljonus pasažieru un tikai viens reāls sabiedriskais savienojums- 22.autobuss.

Nu vajag vilcienu satiksmi ar lidostu, tas ir skaidrs.

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde Valdis

Ja tie 7,5 miljoni lauztos tajā nabaga 22. autobusā, tad gan jau tur būtu pieckāršots reisu skaits.

Bet jā - stāsts nav par to. Protams, ka vilciena savienojums ar Centrālo staciju būtu ērtāks un saprotamāks, be ne jau nu tādēļ jābūvē tilts blakus jau esošajam!

Abet tagad mums būs jauns piemineklis - jāsludina konkurss nosaukuma piešķiršanai!

12.apr Atbildēt
Juris atbilde Kalamburs

Es jau Valdim ierosinu uz tā tilta balsta izveidot platformu un uz platformas uzbūvēt restorānu. Nosaukums varētu būt "Pālī". Es pilnīgi nopietni.

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Kalamburs

Tilts, protams, arī ir vajadzīgs.

Tikai tas jāceļ, nevis jānotrallina nauda visādiem birojiem, kordinatoriem, projektētājiem un t.t.

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Juris

Es jau tev atbildēju par pāli.

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde Juris

Jurīt, .is taisni, kad onkuļi sarunājas!

12.apr Atbildēt
Juris atbilde Kalamburs

Un cik tad Tev bērniņ, to gadiņu?

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde Juris

Ko tieši tu nesaprati no "pis taisni", pajol?

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Juris

Kāda nozīme gadu skaitam, ja joprojām bērna prātiņā....

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Kalamburs

"Kāda nozīme gadu skaitam, ja joprojām bērna prātiņā...."

Tas par Jurku.

12.apr Atbildēt
Kalamburs atbilde Valdis

/Tilts, protams, arī ir vajadzīgs.

Tikai tas jāceļ, nevis jānotrallina nauda visādiem birojiem, kordinatoriem, projektētājiem un t.t./

Tomēr ir dažas lietas, kurās mūsu domas sakrīt.

12.apr Atbildēt
Valdis atbilde Kalamburs

Jā, es to saku tāpēc, ka daudzi šeit pavelkas uz sekām, bet aizmirst cēloņus.

Un cēloņi, gan tilta, gan citos gadījumos, ir tas, ka netiek sodīti vainīgie par nekompetenci, zagšanu, līdzekļu izsaimniekošanu, neprofesionalitāti u.t.t.

12.apr Atbildēt
baiba baibiņa

Kā cara laikos ap 1860. gadu ar tā laika tehniku - lāpstām, lomiem, kuvaldām un zirgu transportu 2-sliežu dzelzceļu Rīga D-pils caur mežiem un purviem ar visiem tiltiem varēja uzsliet nieka nepilnos 3arpus gados?

12.apr Atbildēt
Kalamburs

Liberastu bija krietni mazāk un par zagšanu, kuru mūsdienās dēvē "naudas apguve", varēja nokļūt pāris metrus zem zemes.

12.apr Atbildēt
Juris

Baiba, tolaik to "lāpstu , kuvaldu un zirgu" bija ļoti, ļoti daudz, jo vairāk - cilvēku. Cilvēku bija daudz vairāk, nekā "cilvēk-tiesību". Tagad ir daudz "cilvēk-tiesību" , bet cilvēki stipri gājuši mazumā.

12.apr Atbildēt
Valdis

Kluinis rej, bet karavāna iet tālāk ....

12.apr Atbildēt
Juris

Karavānai nav cita varianta, kā tikai "iet tālāk". Kaut kad arī aizies.

12.apr Atbildēt
ir tāds

Mans mazais, pūkainais, troļļainais draudziņš Voldiņš bubina, bet karavāna iet tālāk savu ceļu pa nosprausto maršrutu.

12.apr Atbildēt
Edgars

Saules mūžu 4. maija republikai Eiropas Savienības sastāvā!

Vajag domāt amerikāniski, tad "asprātīgus" jautājumus: "Kas te nav saprotams" nevajadzēs uzdot.

Konteksts - "Šobrīd mūsu „projektu” varētu izteikt vienkāršā formulā: „grābj, kas var!” H.Tumans: Par valsts identitāti un par ciklopiem valstī (blogi.lu.lv)

12.apr Atbildēt
Barts

Suns ir aprakts raksta pēdējā tēzē - "Bet pagaidām - jo mazāk naudas šim projektam tērēsim, jo vairāk atliks citam. Tai skaitā aizsardzībai."

Nemaz nav salīdzināmi tie apjomi, kurus iespējams nospert kaut kāda smirdīga RB būvniecībā un "aizsardzības" iepirkumos. Pie tam tur praktiski visi tēriņi ir noslepenoti, iepirkumu "konkursus" var taisīt pēc sirds patikas. Galvenais, nokļūt (vai palikt) pie varas kloķiem, tad miljardi ripos kabatās skanēdami. Tāpēc priekš elitēm RB tēriņi vairs nebūs primārie, kur pa kaut kādu smieklīgu miljonu izzagšanu jāklausās visādu lupatlašu gaudas internetā.

13.apr Atbildēt
Andrejs

Rail Baltica sākumā bija plānots atklāt 2023.gadā, bet visādas Pleskavas šosejas, trekno gadu un pirmās partijas projektu veiksmīgi aizkavēja, kā augstākās prioritātes nosakot tranzītu (bet tikai austrumu - rietumu virzienā) nekustamo īpašumu+TUA biznesu. Kulbergs, būdams auto pārvadājumu biznesa lobētāju organizāciju vadītājs, ar neslēptu prieku prognozē arvien tālākus konkurenta parādīšanās termiņus.

20.apr Atbildēt

Komentēt