Komentāri: Beidzot kāda laba ziņa par "Rail Baltica"

IMIK

Nu bet, ko mēs te redzam?

Redzam ka cilvēki šodien rautin raujas uz attīstību. Cilvēki grib būvēt tiltus un ceļus, infrastruktūru (gluži kā Ķīnā). Cilvēkiem to neļauj. Attīstība tagad esot kā dzīres mērā laikā.

Tagad tikai bruņoties, bruņoties un vēlreiz bruņoties? Priekš kam (Eiropa jau tā ir ieroču pilna, vēl vajag) un kā? Lai pēc šodienas mēra rīt vispār vairāk nekā nav?

Doktrīna kāda ir? Ir kaut kāda veca NATO bruņošanās doktrīna kurai sen vajadzētu atrasties uz nagliņas. Nekā jauna un nopietna vietā nav bet budžetu nolaist uz grunti jau tas netraucē, nu kaut vai pēc "sdelkas" uzpērkot bruņojuma lūžņus no tā paša Trampa.

Kā saka, Eiropas ceļš joprojām stulbs un neizdibināms.

30.jan Atbildēt
Didzis

Liekas ka Tu jauc attīstību ar apgūšanu.... šī apgūšana notiek tieši tāpēc, ka valsts nodarbojas ar biznesu, kā raksta Juris....ja projektu atdotu privātajam biznesam, tas nemaz nesāktos, jo biznesa tur nav.... Atiecībā uz brunošanos....es personīgi, pozitīvi apskaužu igauņus kuriem nu jau ir 6 Himars sistēmas....vismaz zinām, ka pie viņiem bumbas un raķetes nekritīs....

30.jan Atbildēt
zalais atbilde Didzis

Himars tagad ir pretgaisa aizsardzības sistēma?

30.jan Atbildēt
IMIK atbilde Didzis

Es jau nezinu, bet man liekas ka ķīnieši gan daudz nefilozofē kas tur, attīstība vai apgūšana. Ķīnieši apgūst un attīstās.

Jā, nu 6 Himari, 42 ASCOD. Ar tādiem skaitļiem jau operē tikai, kā saka, bērnudārza jaunākajās grupiņās. Lieli puikas runā par kilo , megatonnām, par 10 MAX un tamlīdzīgi.

Par 6, 42 mazumu tiešām var priecāties jo kurš tad nu pa tādiem niekiem ar raķetēm šaus. Loģiski taču ka šaus tur kur vairāk ir pa ko trāpīt.

30.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Didzis

Jā, sešas Himēras tas skan baisi. Tikai ir jāsaprot, ka Himēra ir palaišanas iekārtas kurā bez munīcijas nav vertīgāka par neejošu auto. Saskaņā ar grieķu mitoloģiju Himēru piebeidza Bellerofonts, kas pacēlās gaisā, jādams Pegasiņa mugurā. Vai šīs himēras negaida to priekšteces liktenis? Der padomāt!

30.jan Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

31.jan Atbildēt
Juris

Nav saprotams , KAM vēl iekš LV ir JĀNOTIEK (???????) , lai mūsu t.s. "elite" apjēgtu, ka VALSTIJ NAV JĀNODARBOJAS AR BIZNESU (!!!!!!) .

Ja valsts nodarbojas ar biznesu, tad tāda valsts ne ar ko neatšķiras no PSRS , no kuras mēs tā bēgām.

Ja visi šie "air" un "reil" - "baltiki" un vēl daži citi ... būtu privāti pasākumi, problēmu būtu simtreiz mazāk.

Kā jums šķiet?

30.jan Atbildēt
zalais

Šaubos ka būtu mazāk... Un valstis ar biznesu nodarbojas it visur... Jautājums tik kādā pakāpē...

Kas attiecas uz privātā biznesa efektivitāti - tā arī ir dažāda. Pietiek palasīt, piemēram, par to cik "labā" stāvoklī ir dzelceļš tajā pat ASV... Un jā - tur tas pieder privātajiem, bet no sliedēm sastāvi krīt nost praktiski katru nedēļu.. ja ne biežāk...

30.jan Atbildēt
Juris

Ļoti jauka intervija ar Stendzenieku. Tikai, nezin kāpēc, nav iespējams komentēt.

Un vēl viens vārds par politiku... ievērojiet, ar kādu sašutumu tiek vērtēts fakts, ka Lukašenko valdīs sesto termiņu pēc kārtas, bet neviens nepamana, ka vienotība valda trešo (vai vairāk) termiņu pēc kārtas .

Kā jums šķiet.

30.jan Atbildēt
Kalamburs

Vienotība ir laba, bet Lukašenko - slikts!

Tu avīzes nelasi? Visas avīzes pilnas pierakstītas par labo Vienotību. Ievēlēta demokrātiskās vēlēšanās ...... (atcerēsimies jauko atgadījumu ar Sarkanmati, kura pēc tam tika aizsūtīta "trimdā" uz Itāliju)......

To tak katrs bērnudārznieks zina - Vienotība ir laba!

30.jan Atbildēt
Kurpe

Juri, ko tu tur gribi komentēt? Tev ir kas iebilstams Stendzenieka teiktajam?

30.jan Atbildēt
Valdis atbilde Kurpe

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "Kurpe".

Viņš ir nacists,kuŗš komentāros iesaka patīrīt pasauli pēc etniskām pazīmēm.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kurpe atbilde Valdis

Man jau pirms šī tava tēvišķā padoma viss bija skaidrs!

Pasaule tikai iegūs, ja to patīrīs pēc etniskām pazīmēm.

Raksts: Ir zināms, kurš Krieviju pēdējiem spēkiem glābj no finanšu kraha (Māris Krautmanis).

30.jan Atbildēt
Juris atbilde Kurpe

Kāpēc Tu domā, ka man ir kas IEBILSTAMS?

Man ir kas PIEBILSTAMS - precīza informācija par vietu un laiku, kur "Kariņš nāktu pretī pa ielu".

Bet Tu tikai - "iebilst!" Nespried par citiem pēc savas samaitātības!

30.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "Voldiņš".

Viņš ir nacists,kurš izvairās no piespiedu ārstēšanās Gintermuižiņā!

30.jan Atbildēt
Andrejs

NRA īpašniekiem tā patiešām ir laba ziņa. Tikai esam aizmirsuši vēstures faktus, ka Latvijas ekonomikas izaugsme,t.sk. lielāko pilsētu veidošanās ir notikusi pie tieši pie dzelzceļa līnijām. Mūsdienās apdzīvotās vietas iztukšojas tajos novados, kur tika slēgta dzelzceļa satiksme.

30.jan Atbildēt
Edgars

"Dzelžu" ražotāji, starpnieki un nomenklatūra rokas nenolaiž, jo pelnīt jau var arī ar bruņmašīnām u.c. militāru ekipējumu, ierīcēm.

Ja par vēsturi un pieredzi, tad pārdomām noder raksts "Valsts dzelzceļi atjaunotās Latvijas laikā" ( Dzelzceļu Vēstnesis. Neoficiālā daļa, Nr.9 / 13.05.1939.) 2. Pasaules priekšvakarā tik būvēja un būvēja...

30.jan Atbildēt
ir tāds

Pilnīgs stulbums! Dzelzceļam ir un būs sava niša, tikai ir jāsaprot, ka dzelzceļš savu aktualitāti Latvijā sāka zaudēt jau pirms apmēram simts gadiem. Dzelzceļš ir un būs lielgabarīta un lielapjoma kravu transports, tikai šaubos vai kāds gribētu kā padomju laikos, kad pasta mašīna D- pilī piebrauca pie vilciena, sameta speciālajā pasta vagonā pasta sūtījumus, veda uz Rīgu, šķiroja un tad ar auto izvadāja tālāk. Tagad to visu var izdarīt pa tiešo ar auto. Jautājums par dzelzceļu vai auto prioritāti iesākās jau pagājušā gs., 20- to gadu beigās kad LDz bija spiests klientu ertībām iegadāties kravas auto, jo vairs nepietika ar preču piegādi no stacijas A līdz stacijai B. Man personīgi precētu, ja būtu nevis RB, bet ātrgaitas dzelzceļš Rīga- Liepāja, Ventspils, D-pils un vēl citi, tā būtu daudz jēdzīgāk.

30.jan Atbildēt
Marcis Dzelme

NRA ir viens kremliska prese un zinu kam NRA pieder.

30.jan Atbildēt
Valdis

Nu tas jau nav nekāds noslēpums, katrs, kam nav slinkums, var izlasīt uzņēmumu reģistrā.

30.jan Atbildēt
ir tāds

Marcis Dzelme ir viens ar rusofobiju un kremplinofīliju pārņemts cilvēciņš! Ja Dievs kādu grib sodīt, Viņš tam atņem prātu. Šeit klasisks gadījums!

30.jan Atbildēt
Marcis Dzelme

Lukasanko sevi iecelis Baltkrievijas cara vieta un JV ir savs stabils velataju loks un liekais atbalsts no valsts ieredniem.

30.jan Atbildēt
Juris

Lukašenko arī ir "savs stabils vēlētāju loks" un "atbalsts no valsts ierēdņiem".

Kur Tu saskati atšķirību?

30.jan Atbildēt
ir tāds

JV sevi iecēlusi Latvijas cara vieta kamēr Baltkrievijas Lukašenko ir savs stabils vēlētāju loks, tikai 86% vēlētāju. JV un V kopā ar saviem satelītiem un Marcis Dzelmi par ko tādu var tikai pasapņot! Bet kā teica Lukašenko: nav svarīgi ko domā citi, svarīgi ir ko domā Baltkrievijas tauta. Latvijā viss ir tieši pretēji, svarīgi ir ko domā citi un Marcis Dzelme, bet par tautu var nospļauties!

30.jan Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

30.jan Atbildēt
ir tāds

Tāpēc jau arī tik ļoti steidzās salikt pāļus Daugavā un pie lidostas, jo tā teikt par padarīto samaksa pienākas, bet kas pēc tam, tas nevienu neinteresē. Beigās būvnieki vēl saņems atlīdzību par pašu sabūvēto demontāzu. Vai nav laba doma, labs bizness?

30.jan Atbildēt
Madris

Tātad loģisks secinājums. Tie, kas būvē pāļus Daugavā, tie gaida krievus, kas liks šos pāļus nojaukt un par to samaksās.

30.jan Atbildēt
Andris Ozols

Tieši tā! Autoram ir polnīga taisnība. RailBaltica mums (Baltijai un ES kopumā) tagad ir vajadzīgs kā zaķim stopsignāls. Jo ātrāk šo nelietderīgo un izšķērdīgo darbošanos apturēs, jo labāk. Var būt runa tikai patr objektu iekonservēšanu un savešanu tādā puslīdz kārtībā, lai to kaut kā varētu lietot. Vispirms jau Rīga staciju, kas ir pamatīgi izbojāta.

IMIK nav taisnība, ka ES esot pilna ieročiem. ES militārā rūpniecība attīstās, bet vēl ir zemā līmenī. To bremzē novecojušās pacifistiskās regulas, kas bankām neatļauj finansēt tīri militārus uzņēmumus. Tikai nemilitārus vai divējādus-militari civilos. Ne pirmo reizi IMIK bīda domas , kas izdevīgas tikai potenciālajam agresoram. Diez kāpēc? Naudas vara lielu dara? Krievu pasaules ideja iedvesmo?

30.jan Atbildēt

Komentēt