Komentāri: Šantažē sabiedrību ar draudiem, ka Latvijai būšot jāatmaksā "Rail Baltica" būvbedres Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

janis

protams, ka būs par RailB afēru jāmaksā un lielalgu saņēmējiem algas būs jādubulto - latviešiem izdevusies valsts. Kara ar Krieviju izdevumi arī jāmaksā aitām - aptrūksies vilnas - noplēsīs ādu.

2.okt Atbildēt
Gints

Bet sava valsts. Es arī esmu valsts. Tev būtu jāielāgo, ka savā vārdā jāieraksta garais ‘ā’, jo citādi Tev sanāk kā tajā anekdotē - kāpēc Anglijā visi spiegi tiekot noķerti? Jo tie tējas tasi dzerot, piemiedz ar aci, lai karote to neizbaksta.

2.okt Atbildēt
Pārdaugavs

Vajag sākt vākt parakstus referendumam!!! Ja tauta noraidītu celšanu, būtu ļoti problemātiski tādu uzcelt. Kādam tas ir jadara!!!

2.okt Atbildēt
ivars

Referndums nav realizējams , jo tad jāsavāc 155000 balsu, par to gudrās galvas ir savlaicīgi parūpējušās. Minimālais balsu skaits saeimas vēlēšanās nav noteikts . Šie divi nosacījumi ir mūsu ,,demokrātijas,, pamatā ar zelta burtiem ierakstīti.

2.okt Atbildēt
Pārdaugavs atbilde ivars

155 tūkstoši ir iespējami. Būtu labi, ja tomēr kāds mēģinātu.

2.okt Atbildēt
janis

latviešiem jau nav tāds Sunaks, kas var apturēt ātrvilciena būvi. Nu viņu pašu noņēma no premjerēšanas.

2.okt Atbildēt
Edgars

“Clean green” neviens sunaks L-Britāanijā nepturēs. Starp citu, nNocēla no prezidenta vēlēšanu "sliedēm" arī Dž.Baidenu, taču ne jau “Build back better for the world” stratēgijas īstenošanas pasākumus. Tagad problēmas ne tikai Ķīnai, kas jau 2013.g. uzsāka "The Belt and Road" projektu, bet arī Eiropas Savienībai ar savas Global gateway (2021) stratēģijas īstenošanu. Nebūsim viensētnieki, kas nemitīgi kāpj uz EK grābekļiem!

Konteksta info - "Kā tas notika un ko darīt" ( Rīgas Laiks)

2.okt Atbildēt
Arturs Ozols

Pavisam nesen daudz tika runāts par Latvijas IKP dubultošanu tuvākajā desmitgadē . Vienlaikus tiks izņemti dīzeļi no transporta ,tātad arī vilcienu dīzeļi kas šobrīd ved kravas vilcienus . Tātad jautājums ,vai vadus likt pie vecajam sliedēm ,vai tomēr savienoties ar Eiropu bez pārkraušanas uz Latvijas - Lietuvas robežas ,jo Lietuvā jau tiek nodoti jaunā ceļa posmi (17,7 km uzbūvējusi Latvijas firma) un Eiropas sliedes ieiet Kauņā !!! Un ko teiks igauņi ,jo viņi trasi Tallina - Pērnava nodos jau 2028.gadā ! Lai nu ko raksta ,latviešu domu gājienu un projektētāju "izlēcienu" cenu jomā nesaprotu ! Trases būvētājus nepiesaucu ,jo viņiem darbs netiek dots ,visi "vārās" kabinetos.

2.okt Atbildēt
Valdis

Ko nu Artūr. Ne jau tāda ir šī raksta jēga.

Ne jau tāpēc šeit Kluinis cep vienu rakstu pakaļ otram par RB.

Domā, ka kāds, izņemot grupiņu patstāvīgo NRA komentētaju ņem viņu par pilnu?

Protams, ka viņu neņem par pilnu nedz valdība, nedz arī EK.

Un neviens tāpēc nerīkos nekādu referendumu šinī sakarā.

Referendumi netika sarīkoti par daudz nopietnākiem jautājumiem.

Šie raksti ir tikai tāpēc, lai celtu kādas partijas reitingus. Kuras? Nu protams, tās kura aizstāv NRA īpašnieku intereses. Arī Kluinim labi, sanāk varens honorārs par ti daudziem rakstiem.

2.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Kam gan citam ja ne progresīvi vienotajam Voldiņam būs to visu zināt. Būtu interesanti kādi tad varētu būt nopietnāki jautājumi par šo, ka par šo nevar rīkot referendumu? 1931. gadā Latvijā rīkoja referendumu likumam par Māras baznīcu un nekas. Atceries vienoti progresīvais bērniņ Voldiņ, ja tauta izdomās un savāks parakstus un teiks, ka referendumu vajag, tad neviens ne tev, ne taviem progresīvi vienotajiem atļauju neprasīs un referendums būs. Pie reizes gribu tev vaicāt, vai neesi pamanījis, ka šeit esi vienīgais vienoti progresīvajiem pietuvinātais kurš atbalsta RB būvniecību? Kāpēc tu esi viens? Secinājums- tev domu biedru nav, jo karalis esot kails domāja, ka visi domā kā viņš.

2.okt Atbildēt
Valdis

Jā, par to neuzbūvēšanu. Es rakstīju, ka nedz NRA, nedz Kluinis to nevar ietekmēt. Toties var savākt pie sevis visus RB pretiniekus.

2.okt Atbildēt
Valdis

Tātad vēlreiz:

1.Ienāc uzņemumu registrā.

2.Atrodi īpašnieku.

3. Iesit īpasmieka uzvārdu meklētajā(tā ir labi zināma persona Latvijā).

4.Pilns internets ar informāciju par šo personu, lai droši varētu noteikt viņas biznesa un politiskās intereses Latvijā.

5. Uzdod sev jautājumu, un paralēli pakaties Mediju nama atskaites, par viņu peļņu.

6. Uzdod sev vēl vienu, jautājumu, kāpēc tad ir nopirkts šis uzņēmums.

7. Uzdod sev vēl vienu jautājumu, kāpēc Kluiņa kungs ar tādu neatlaidību, praktiski ik pēc pāris dienām, cep, praktiski vienādus rakstus par RB.

P.S. Nerunā ar mani pavēlošā toni. Lasi manas atbildes.

Nu, ja neapmierina, tad neapmierina.

2.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Manu mazo, mīļo draudziņ Voldiņ! Pirms tu ver vaļā savu mazo mutīti padomā ko tu runā. Te es tev bērniņ gribu teikt, kā tu kā labākajās Staļina tradīcijās gribi apklusināt tos kuri atļaujas uzdot jautājumus. Redzi manu mazo draudziņ, ja tu vai kāds cits spētu pierādīt RB nepieciešamību un ekonomisko pamatojumu, ok, iespējams arī es iestātos par šādu dzelzceļa līniju. Pagaidām neviens tādu nav uzrādījis, gluži pretēji viss liecina par kārtējo naudas izsaimniekošanu. Paraugi bērniņ, pie RCT gaļas paviljona 1939. gadā izbūvēja lielu dzelzceļa rampu ar liftiem utt., pa kuru piegādāt gaļu. Atlika tikai izveidot divus savienojumus ar dzelzceļu, tikai jau 85. gadus nekādi neizdodas to paveikt. Vai nav dīvaini? Bet cik līdzekļus Latvijas valsts reiz iztērēja šīs rampas būvniecībai. Vai neesi neko dzirdējis par savulaik slaveno Staļina dzelzceļu Soliharda- Igarka? Tas arī bija tāds pats megaprojekts kurš tā arī palika līdz galam nerealizēts. Tikai interesenti reizumis dodas pārgājienos pa šo dzelzceļu, pareizāk tā atliekām. Bet cik naudas netika izmests gaisā, cik cilvēku tur negāja bojā (tiek lēsts ap 15 000), un viss tikai tāpēc, ka Staļinam kā tagad Voldiņam kā mazam bērnam vajadzēja un viss, kaut arī toreiz bija ļaudis kuri teica, ka tas ir neprāts, bet Staļins, gluži kā tagad to grib Voldiņš, apklusināja šos cilvēkus, tā teikt, es teicu, tātad būs. Žēl, ka Voldiņš, bērniņš to nesaprot.

4.okt Atbildēt
ir tāds

Interesantākais, ka neviens nav spējis pamatot šīs dzelzceļa līnijas ekonomisko pamatojumu. Atkal murgi par Latvijas starptautisko reputāciju. Te pat tarakānam jāsmejas! Ko nozīmē reputācija? Locīšanās citu priekšā un izdabāšana, lai tikai kāds onkulis no Briseles jeb Vašingtonas paslavē, labi saliegto muguru! Ja šādu klanīšanos šuc par Latvijā starptautisko repurāciju, tad tiem kuri tā saka, ir laiks pamest Latviju un iet vērot saviem kaklakungiem, bet šeit ir un būs Latvija kur tauta pati zinās kas tai vajadzīgs, kas nē un ne vienotu, progresīvu Kangaru bariņš te mācīs dzīvot!

2.okt Atbildēt
janis

ekonomiskais pamatojums ir acim redzams =- ar pārvadājumu tiek galā 22. autobuss un pāris duču taxi , bet kur tad rubesenes ilgtspējīgais piķis. -

2.okt Atbildēt
ir tāds

Atgādinu! Baltijas starptautiskie projekti:

1 Baltijas vienotie bruņotie spēki (1939-40)- tālāk par amatu dalīšanu netika, sākās okupācija

2 Visaginas AES kurā nodrošinātu Baltijas energoneatkarību - norakts

3 Skultes sašķidrinātās gāzes terminālis no kura gāze tiktu sūknēta uz Inčukalnu un tālāk uz Igauniju un Lietuvu- norakts

4 RB projekts- neiet uz priekšu. Zinot, ka neviens Baltijas valstu starptautiskais kopprojekts nav novests līdz galam, kāds ir pamats domāt, ka tagad tas izdosies? Negatīva pieredze arī ir pieredze, kura liecina, ka Baltijas valstis nespēj vienoties kopējiem projektiem un sākot domāt par kārtējo projektu vajadzēja ņemt vērā iepriekšējo negatīvo pieredzi.

Bet viss vēl nav nokavēts, vajag savākt kopā visus šī projekta bīdītājus no Latvijas puses kuru šajā laikā ir bijis gana daudz un no viņiem mīļi palūgt atmaksāt visus radušos zaudējumus un viss būs ok! Latvijas Civīllikums to pieļauj, tikai mēs dzīvojam pēc padomju pārmantotājiem principiem, ka neviens ne par ko neatbild, labākajā gadījumā atceļ no amata. Viss kā reiz padomjzemē, kur tieši tā pat bija, aizmirstot, ka likums paredz vainīgas personas saukšanu pie atbildības.

2.okt Atbildēt
Edgars

"Ko Eiropas Komisija uzzīmē, tas Latvijai jāizpilda."

Jāmaksā par EK stratēģijas Global Gateway ietvaros paredzētā neizpildi būs LV, jo atbildīgie Briselē to pieprasīs. Smuka naudiņa tiek apgūta, tāpēc par Baltijai RB atmestajām "saulespuķu sēkliņām" nav daudz uztraukuma.

Between 2021 and 2027, Team Europe will mobilise up to €300 billion of investments for sustainable and high-quality projects.... ( Global Gateway overview / europa.eu )

2.okt Atbildēt
Ivars

Kad tos Latvijas apzadzējus beidzot sāks likt cietumos ?

2.okt Atbildēt
Valdis

Nu ļoti operatīvi NRA?

Laikam trāpīja desmitniekā?

2.okt Atbildēt
Juris

Ha....NEKAD... Roka roku mazgā!

2.okt Atbildēt
ir tāds

🤣🤣🤣🤣🤣

2.okt Atbildēt
Edmunds Kance

Jā, tā ir Eirookupācija! To lūžņu dzelzceļu nevajag, jo skaidrs jau tagad, ka nebūs ne daudz kravu, ne daudz pasažieru, kam pietiek ar esošajām sliedēm. Visa pamatā ir lielvaru slepenie plāni celtnieku aizsegā Latvijā iepludināt lielu imigrantu skaitu, līdzīgi kā reiz Maskava gribēja ar Rīgas metro celtniecību ...

2.okt Atbildēt
lasītājs33

Kamēr padzēru tēju, apskatījos domburšovu. Varza, kā viens dalībnieks teica, spieto ap lielo džunguli. Visi bļāva kautko, visnožēlojamākais bija finmins, saprotot, kā tā naudiņa, kas bija pieejama, ir izvazāta, jauna vairs nebūs. Valdība ir agonijā ar pilnībā rīcībnespējīgu premjeri. Kādreiz vecos laikos oligarhi ir strīdējušie, kā darīt, kurš deķi sev vairāk uzvilks, bet beigās ir izdarījuši. Šī valdība ir kā divi stabi Daugavā - vientuļi, nespējīgi.

3.okt Atbildēt

Komentēt