Nupat pusdienlaikā klausījos pārraidi par šo tēmu. Ko tā Autotransporta direkcija vāvuļo kā bērna prātā?! Pati vien ir līdzvainīga par radušos situāciju. Tās nekārtības ieperinājušās jau daudzus gadu desmitus. Un nevienam nav par to daļa. Pirms gadiem 15 vai 18 man nācās pabraukāt pa zemgales ceļiem. Jau toreiz pārvadātājs bija Liepājas AP. Jelgavas autobusi izskatījās kā bārabērni, šoferi buntojās jau tad. Valsts atbildīgajiem bija galīgi paralēli, kas un kā. Vietas iesēdētas un siltas - algas labas. Otra situācija. Ir tāds Latgalē Aglonas pagrieziens. Tur satiekas vienlaicīgi vairāku maršrutu autobusi. Un cilvēki labprāt izmantoja šo pārsēšanās iespēju. Tak bija toreiz vienas firmas šoferi, kuri atļāvās aizbraukt no pieturas vismaz 5 minūtes pirms laika. Toreiz Autotransporta direkcija atrada labu izejau no situācijas. Pamainīja tā maršruta kustības grafiku un visi braukt gribētāji varēja sēdēt lietū un vējā stundu līdz nākamajam busam. Bet ja nu ļaudīm tāds variants neģeld? Ja nu viņi tā zaudē iespēju braukt vēl ar citu reizi? Direkcijai prātiņš bija par īsu? Vai sirdsapziņas zudums?, ja izmantoja staļinisko metodi - nav cilvēka- nav problēmas? Tā ka ne tik vien kā skopais kartelis vainīgs. Zivs galva tam līdzās...
autopārvadājumi ir tipiski latviešiem - savāc naudiņu un notinas. Un neiztiek bez himnu dziedāšanas par izdevušos valsti.