Kā zināms , 45-os pēckara padomijas gados Latvijas dzelzceļa nebija . Bija Baltijas dzelzceļš kura bija apvienoti Igaunijas ,Latvijas ,Lietuvas un Kaļiņingradas apgabala sliežu ceļi . Staļina politikā dzelzceļš vispār bija rusifikācijas centrs ,jo tur lietoja krievu valodu un pilnīgi visu republiku dzelzceļu vadītājus iecēla Maskava un 95% gadījumu tie bija krievi . Rīgā Baltijas dzelzceļa vadībā bija dzelzceļa karaspēka ģenerālis Krasnobajevs . Šī krievu nianse spilgti izpaudās arī 1991.gadā ,kad apmēram 70% Rīgas vagonu rūpnīcas inženieri - nelatvieši , kopā ar rasējumiem pārcēlās uz piemaskavu ,kur līdz šodienai ražo un remontē Krievijas elektrovilcienus .Šajā problemātikā arī jāmeklē atbildes tam kāpēc mums tā neveicās ar vilcienu pašražošanu .
Kā zināms , 45-os pēckara padomijas gados Latvijas dzelzceļa nebija . Bija Baltijas dzelzceļš kura bija apvienoti Igaunijas ,Latvijas ,Lietuvas un Kaļiņingradas apgabala sliežu ceļi . Staļina politikā dzelzceļš vispār bija rusifikācijas centrs ,jo tur lietoja krievu valodu un pilnīgi visu republiku dzelzceļu vadītājus iecēla Maskava un 95% gadījumu tie bija krievi . Rīgā Baltijas dzelzceļa vadībā bija dzelzceļa karaspēka ģenerālis Krasnobajevs . Šī krievu nianse spilgti izpaudās arī 1991.gadā ,kad apmēram 70% Rīgas vagonu rūpnīcas inženieri - nelatvieši , kopā ar rasējumiem pārcēlās uz piemaskavu ,kur līdz šodienai ražo un remontē Krievijas elektrovilcienus .Šajā problemātikā arī jāmeklē atbildes tam kāpēc mums tā neveicās ar vilcienu pašražošanu .