Komentāri: Degvielas tirgotāji brīdina par nepatikšanām

janis

karš ar Krieviju nav lēta izprieca. Krievs arī nobažījies- kaimiņos debiliķi - uzmatīs šim atombombu, natovciem jau ir, kas krievu glābs.

18.okt Atbildēt
ir tāds

Patīkama ziņa. Valdība raduši risinājumu kā pildīt budžetu un kārtējo reizi raisīt inflāciju. Ja padomju laikos bija teiciens: lai dzīvo Latvijā bez latviešiem!; un visi par to gardi smējās, tad tagad šis padomju melnais joks sāk pārvērsties realitātē. Lai dzīvo mūsu jaukā valdība, slava visiem nacionāli, progresīvi vienotajiem! Galvenais, ka mūsu valdība var un tas ir galvenais!

18.okt Atbildēt
Valdis

Diviem nacistiem ir viedoklis par degvielu!

18.okt Atbildēt
ir tāds

Voldiņ! Manu mazo draudziņ, tev jau no paša rīta dubultojas. Vai nebūsi traka buļļa pienu no rīta dzēris? Nacists te ir tikai viens, tas esi tu, tikai viedokli gan es neredzu, ka tev tāds būtu. Bet tev tas piedodams, īpaši, ja no rīta dzer traka buļļa pienu no viņa vienīgā pupa.

18.okt Atbildēt
Chils

Jā voldiņ š zin citus apdirst. A pats dročī sev uz pieres uzšļaksta

19.okt Atbildēt
daiko

Un tas viss kopa stipri vien velk uz sacelšanos un patreizējās varas formas gāšanu .Uz tagadējā kara rēķina Latvijā iedzīvojas vien neliels bariņs valdības parazītu.

Un cik deputatu berni un mazberni dzīvo ,strādā ,mācās ārzemēs ,izmantojot savu radiniku --deputātu --parazītu naudu??

Un turklāt ,ceļot degvielas cenas--tas ir drošs rādītājs ,ka jau tā kritiskā ekonomika iet bankrotu--cenas strauji celsies it visam---un tas nozīmē ,ka palielināsies bezpajumtnieku skaits ,pieaugs slimibas ,būs degradacija ,augs krimināls kaut gan jau tagad ir valdības ""bezpriģels""

18.okt Atbildēt
ir tāds

Sacelšanās? Joko? Latvietis notrausīs asariņu, varbūt vēl pat ja paveiksies publiski paraudās, sakravās koferus un dosies uz lidostu. Diemžēl mūsu realitāte. Latviešu lielāka traģēdija ir tā, ka tur kur divi latvieši, tur trīs partijas. Tāpec tie kuri māk, tie skalda un valda.

18.okt Atbildēt
Artūrs Malta

Latvijas Valdības ekonomika turas uz ierēdņiem un ņemtiem kredītiem, kas nav Saeimā apstiprināti! Tātad tie kredīti nav saistoši Latvijas valstij un mums iedzīvotajiem!

Nekādu sacelšanos, jo sacelšanās izraisa Līgumos paredzēto Fors-mažora stāvokli, kas atbrīvos ierēdni no atbildības par ņemto un izniekoto kredītu!

19.okt Atbildēt
Artūrs Malta atbilde ir tāds

Lielākā traģēdija ir tā, ka Latvijas un zemniecības pamats ir iztirgots vai ieķīlāts "baksu" drukātājiem!

Latvijas laikā varēja Ķeguma HES, rūpnīcas, skolas un slimnīcas uzcelt bez ārzemju kredītiem.

Kur ir vaina?

Kas nezina pagātni - tam nav nākotnes!

19.okt Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Cienītais Maltas kungs. Viss ir likumīgi, jo saskaņā ar likumu. Es protams Jums piekrītu, ka nav pareizi, bet ir likumīgi. Vai nezināt, ka tautai ir tāda valdība kādu tā pelnījusi? Kāda valdība, tādi likumi. Emocijas un mūsu viedoklis kurā es Jums daudz kur piekrītu ir viens un ir likums kurš nesakrīt ar mūsu viedokli.

19.okt Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Jocīgi, ka degvielas tirgotāji satraukušies, kas šiem ko satraukties? Kā tirgoja, tā tirgos!

Krievijā, jā, tur ukraiņi ar droniem iznīcina šo tirgoņu mantību līdz Krievija bankrotēs!

18.okt Atbildēt
lasītājs33

Brauks pildīties uz Lietuvu, ar visiem solījumiem tur sadārdzināt, tie15-20 saņi sanāks lētāk.

Pirks jau pavecus 1.paaudzes EV un čakarēsies, jo jābrauc taču būs. Sabiedriskais transports (dzelzceļš), tramvaji, trolejbusi tā arī paliks pierīgas/rīgas luksuss.

Un valstij naudas būs, varēs pa miljonu pētīt, cik ātri aizaug ar kārkliem un nātrēm pamests ciems.

18.okt Atbildēt
Juris Seikovskis

Kāds man tumšam ļaužam no laukiem varētu paskaidrot, kam tiek tā SEG (CO2) nauda, ko visi maksā un maksās vēl vairāk nākotnē? Kurās kabtās tā ieplūst un pēc tam uz kurām kabatām aizplūst?

Ir skaidrs, ka "zaļais murgs" pie laba gala nenovedīs. Man grūti to apšaubīt, bet raksta, ka tie elektroauto nemaz tik zaļi nav. Tāpat tā elektrība jāsaražo. Un kurās stacijaš to ražo? Tik daudz HES-u nav un nebūs. Vējš visu laiku nepūš un saules paneļi pie mums praktiski ražo tikai vasarās un pavasaros, arī tikai dienas laikā. Pamatslodzes nosegšanai tāpat vajadzīgi TEC vai atomstacijas.

Vēl tos elektroauto ir jāsaražo!!! Un tā ražošana nav nu nemaz "zaļa". Cik tie auto akumulatori reāli ilgi kalps? 10 gadus!! Neticu. Ja ap 5 gadiem, tad būt labi. Un tad tos akumulatorus būs jāpārstrādā. Tās tehnoloģijas nopietniem apjomiem jau eksistē? Cik tas maksās?

Protams dabu nedrīkst gandēt. Mazāk TEC-os jādedzina ogles un nafta. Fakts. Tās ir netīrākās tehnoloģijas. Bet cita nekā reāli pagaidām nav. Ūdeņradis ir vēl tāla nākotne. Protams vēja stacijas, ja lielā elektrosistēmā, kur var manevrēt ar jaudām, ir labi. Saules paneļi, lieli kapitālieguldījumi un vajadzīgas jaudas, kas tos dublē. Kokam divi gali.

Ja par a/m, tad tie "zaļie" plāni man no laukiem izskatās utopija. A/m zaļināt var ar nafts gazi, jeb propānu. Arī dabas gāze a/m ir zaļāka. Izmeši stipri samazinās abām. Tikai visu vajag darīt, domājot ar galvu.

Rekur pat Merkeles kundzes tautieši nu atkal skatās uz AES pusi.

Kādi gudri ļauži varētu ko pastāstīt, seviški par to SEG (CO2)

18.okt Atbildēt
Artūrs Malta atbilde Juris Seikovskis

Skolā skaidroja, kas ir CO un kas ir CO2!

Vai tiešām skolās māca cik kaitīgs ir CO2 un cik labs ir CO?

Tik tiešām, boļševiki ir visu sagriezuši kājām gaisā!

19.okt Atbildēt
baiba baibiņa

Samērā laba bilde par degvielas cenām ir šeit. cargopedia.net/europe-fuel-prices Secinājumus varam izdarīt paši, nevis klausīties LV "ekspertus".

18.okt Atbildēt
Artūrs Malta

Baibiņ, ko var darīt, ja kilokalorija palikusi smagāka un līdz ar to labāka un dārgāka!!!

19.okt Atbildēt

Komentēt