Radio stacijas "Radio 101" izveidē ieguldīts aptuveni miljons eiro (703 000 latu), taču visas ieceres vēl nav līdz galam realizētas; attīstība saistīta ar interneta televīzijas virzienu, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" atzina "Radio 101" valdes priekšsēdētājs Edgars Mencis.
Galvenais fokuss un attīstības virziens ir "Radio 101" interneta platforma, ko iecerēts papildināt ar citiem medijiem, kuru pamats gan joprojām būtu "Radio 101".
Ar finanšu piesaisti "Radio 101" veicies salīdzinoši labi, jo bijis spēcīgi izstrādāts biznesa plāns. "Kredītu ņēmām bankā. Bija vairāki argumenti mums par labu - lielākajai daļai "Radio 101" komandas darbinieku ir vairāk nekā desmit gadu pieredze radio biznesā. Otra lieta - šāda veida ieguldījumam ir pievienotā, nemateriālā - zīmola - vērtība. Neviena banka, protams, mums uzreiz nekrita ap kaklu ar vēlmi palīdzēt, bet biznesa plāns bija pietiekami spēcīgi izstrādāts," sacīja Mencis.
Kopējās ieguldītās investīcijas iecerēts atpelnīt septiņu līdz astoņu, ilgākais, desmit gadu laikā.
Mencis atzīst, ka "Radio 101" pirmo trīs mēnešu reklāmas pārdošanas apjomi pārsniedzot prognozēto un radio stacija pirmo darbības gadu plāno noslēgt ar peļņu. Arī šī brīža kopējā naudas plūsma pat nedaudz apsteidzot plānoto.
Tehnoloģiskā ziņā "Radio 101" vairākas lietas esot racionalizētas, tomēr vēl līdz galam viss neesot realizēts. "Vēl ir vairākas lietas ieviešanas stadijā, ko plānojam realizēt līdz nākamā gada vasarai. Paredzētas vairākas interesantas iespējas gan skatītājiem, gan reklāmdevējiem. Galvenais trumpis ir tas, ka "Radio 101" ir ne tikai dzirdams, bet arī redzams," sacīja Mencis.
Patlaban aktuālākais esot "Radio 101" apraides teritoriju paplašināšana. "Augusta beigās sākām skanēt arī Liepājā un ap to, arī Rīgā uzlabosies dzirdamība. Dažās vietās, arī Rīgas centrā, aiz biezām māju sienām vai tamlīdzīgi, ir problēmas uztvert "Radio 101". Pārskatāmā nākotnē šādu problēmu nebūs," atzina Mencis.
Savukārt satura un produktu klāsta papildināšanā ieceres saistītas ar "Radio 101" kā galvenā kodola "apaudzēšanu" ar produktiem, ar kuriem iespējams ģenerēt papildu ieņēmumus. "Tomēr "mugurkauls" joprojām būs "Radio 101". Patlaban ir projekti līguma parakstīšanas stadijā, tādēļ nevaru vairāk neko atklāt," sacīja Mencis.
Viņš gan atzina, ka ar "Radio 101" interneta mājaslapu esot patlaban realizēti tikai aptuveni 30% no iecerētā. Pirmais kvalitatīvais lēciens paredzēts tuvāko mēnešu laikā. Attīstības virziens saistīts ar attēla kvalitāti un pieejamību internetā - interneta televīziju.
Radio stacija "Radio 101" darbojas no šī gada 21.jūnija. "Radio 101" ir dzirdama Rīgā un tuvējā apkaimē (101 FM), Limbažos (103 FM), Valmierā (103,4 FM), Smiltenē (103,1 FM), Cēsīs (104,7 FM), Liepājā (93,5 FM) un šo pilsētu apkaimēs.
"Radio 101" juridiskais īpašnieks SIA "TeleMedia centrs" reģistrēta 2010.gada 5.janvārī un līdz 24.martam pilnībā piederēja Sergejam Fiščenko. 24.martā par "TeleMedia centra" īpašnieku kļuvis bijušais "Radio SWH" finanšu direktors Edgars Mencis.
Šā gada 23.martā kļuva zināms, ka SIA "TeleMedia centrs" nopirkusi SIA "Radio Zemgale" un SIA "Radio trīs". Pirms tam "Radio Zemgale" un "Radio trīs" bija SIA "Mediju investīcijas Baltijā" meitasuzņēmumi.
Arī jaunā radio stacija "Radio 101", kuru veido vairāki no "Radio SWH" aizgājušie darbinieki, tapusi ar SIA "TeleMedia centrs" līdzdalību.
Reklāmas aģentūras "DDB Latvia", žurnāla "Kapitāls" un "TNS Latvia" veidotajā Mīlētāko zīmolu topā šogad "Radio 101" atzīts par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos.