Šovasar Dziesmu un deju svētku laikā tramvaju satiksmi nodrošinās pār vienu Brasas tilta pusi, kas līdz šim laikam tiks pilnībā izbūvēta. Tilta otras puses būvniecību plānots pabeigt līdz šī gada rudenim. Par to, pirmdien, 22. maijā, pārliecinājās Rīgas domes vadības pārstāvji un Latvijas Republikas kultūras ministrs. Amatpersonas apmeklēja Brasas tiltu, lai pārliecinātos par būvdarbu progresu.
No 14. aprīļa, uz būvdarbu laiku, 5. maršruta tramvaji kursēs maršrutā “Imanta - Mīlgrāvis”, bet posmā no galapunkta “Iļģuciems” līdz Jūrmalas gatvei tiks organizēts 5T autobusa maršruts “Iļģuciems - Botāniskais dārzs” un tramvaja kustība šajā posmā tiks slēgta. Pasažieriem tiks nodrošinātas iespējas pārsēsties starp maršrutiem pieturvietā “Botāniskais dārzs/Rīgas Stradiņa universitāte” (Jūrmalas gatve). Pārsēšanas laiks starp maršrutiem būs 2-3 min, atsevišķos reisos 4 minūtes.
Rīgā tramvaja sliežu remontdarbu laikā 1., 2., 5., 10. tramvajs no pirmdienas, 6.marta kursēs caur Centrāltirgu, informē "Rīgas satiksmes" Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.
Ir saprotams, ka Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojas dažādi cilvēki un sūdzības par smirdošiem pasažieriem ir ikdiena. Taču ar asinīm notraipīta vagona siena un krēsls, cilvēkam ar "vājāku kuņģi parauj visu uz augšu".
Jau februāra beigās “Rīgas satiksme” uzsāks būvniecības darbus 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojumā. Būvprojekts paredz 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojumā esošo tramvaja infrastruktūras, t.i. sliežu ceļu, kā arī tramvaja kontakttīkla pārbūvi. Būvdarbu zonā ir sešu sliežu ceļu krustojums ar sešām pārmijām, kur visas tiks nomainītas pret automātiskajām.
Patīkamu pārsteigumu nesen Rīgas Doma kora skolas audzēkņi bija sarūpējuši 1.tramvaja pasažieriem. Bērni un jaunieši līksmi dziedāja Ziemassvētku dziesmas. Un šis video ātri kļuva populārs un komentāros cilvēki pateicās audzēkņiem par sirsnību un patīkamām emocijām.
Latvijas Nākotnes Institūts ierosina Rīgas Domei janvārī Barikāžu nedēļas laikā nodrošināt barikāžu dalībniekiem no visas valsts iespēju bez maksas izmantot Rīgas sabiedrisko transportu.
Pirms 50–60 gadiem Latvijas galvaspilsētas plānotāju kabinetos noritēja «tramvaju kaujas». Vieni galvaspilsētas «trambulim» paredzēja milzīgu uzplaukumu un saulainu nākotni, bet citi to norakstīja kā pagātnes palieku. Pagājušā gadsimta sešdesmito gadu vidū sāka izstrādāt projektus, kā tramvaja sliedes aizvilkt aiz Latvijas galvaspilsētas administratīvās robežas uz tuvējiem pagastiem, toreiz – ciemu un kolhozu centriem.
No 16. līdz 21. novembrim tiks veikti tramvaja sliežu remonta darbi, tādējādi, 7. tramvajs kursēs posmā no Stacijas laukuma līdz Ķengaragam. Posmā no Ausekļa ielas līdz Stacijas laukumam maršruts būs slēgts.
Par godu mūsu Latvijai, kura šogad svin 104. dzimšanas dienu, ir radīts īpašs tramvaja dizains ar Latvijas karogu. Jaunā izskata zemās grīdas tramvajs būs redzams Rīgas ielās no šī gada 7. novembra līdz pat 2023. gada pavasarim.
Kārtējo reizi sociālajos tīklos vērība pievērsta Daugavpils mēra Andreja Elksniņa publikācijai, kurā viņš informējis par to, kā varētu izskatīties jaunie pilsētas tramvaji.
Vairums pat nenojauš, ka kādreiz pa Latvijas smukākās pilsētas greznāko maģistrāli gar lepnākajiem pilsētas namiem Pils ielā kursēja tramvajs. Tiesa gan, tas nebija paredzēts pilsoņiem, bet gan kravu pārvadāšanai. Savukārt Hruščova un Brežņeva laikā visā nopietnībā sprieda par to, ka Tukumā un tā rajonā būtu jāierīko elektriskais tramvajs arī pilsoņu jeb, kā toreiz teica – proletāriešu un darba zemniecības pārvadāšanai.
Enciklopēdijās lasāms, ka savulaik Ventspilī bija zirgu tramvajs, kā arī tas, ka pirms apmēram 100 gadiem šajā ostas pilsētā nopietni domāja par elektriskā tramvaja līnijas ierīkošanu. Tomēr 1923. gada pilsētas ārkārtas domes sēdē sociāldemokrāti šim nodomam pārvilka krustu.