Visvairāk būvdarbu posmu uz valsts autoceļiem joprojām ir uz Ventspils šosejas (A10). Tur darbi turpinās četros posmos no Jūrmalas šosejas līdz Tukuma rotācijas aplim. Lai izvairītos no iespējamiem sastrēgumiem, ieteicamie apbraucamie ceļi ir caur Jūrmalu vai pa Liepājas šoseju (A9).
Eiropas Savienības (ES) 2007.-2013.gada kohēzijas politika ļāvusi uzlabot vairāk nekā 630 kilometru (km) galvenokārt Eiropas transporta tīklā (TEN-T) ietilpstošu autoceļu Latvijā, liecina Eiropas Komisijas (EK) publicētie secinājumi.
Arī šonedēļ uz Latvijas ceļiem turpināsies remontdarbi, bet visvairāk būvdarbu posmu joprojām būs uz Ventspils šosejas, aģentūru LETA informēja "Latvijas valsts ceļi".
Kā jau ziņots, līdz novembrim ir slēgts aptuveni kilometru garš posms uz Ventspils šosejas (A10) aiz tilta pār Lielupi. Slēgtajā posmā tiek veikta ceļa rekonstrukcija, lai uzlabotu ceļa nestspēju, daļēji tiek pārbūvēti arī segas pamati. Lai būvnieki varētu veikt posmā paredzētos remontdarbus abās brauktuves joslās vienlaicīgi un pabeigt tos iespējami īsā laikā, satiksme ir novirzīta pa apvedceļu.
Trešdien, 24. augustā, ir paredzēts sākt remontdarbus uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) nobrauktuves uz Daugavpils šoseju (A6) Rīgas virzienā. Satiksmi uz šīs nobrauktuves plānots pilnībā slēgt uz laiku līdz trīs dienām. Satiksme tiks organizēta pa apbraucamo ceļu ar apgriešanos Rīgas virzienā Saulkalnē.
Šonedēļ sākas būvdarbi divos posmos uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10): tilta pār Lielupi rekonstrukcija un ceļa posma no Varkaļiem līdz Jūrmalas šosejai atjaunošana. Remontdarbi abos ceļa posmos paredz satiksmes ierobežojumus.
Ne vienmēr remontam ir nepieciešami lieli naudas līdzekļi un milzu darbs. Pareizi definējot telpas trūkumus, tos var vienkārši pilnveidot, izmantojot nelielus resursus. Veikalu tīkla K-rauta dizaina konsultante Alīna Eglīte ir pārliecināta, ka, domājot radoši, remontu var paveikt, netērējot vairāk par 100 eiro.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) apstiprinājusi 13 projektus valsts galveno autoceļu rekonstrukcijai no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda (KF) līdzekļiem par kopējo summu 183,5 miljoni eiro un 15 projektus par būvdarbiem uz valsts reģionālajiem autoceļiem par kopējo summu 128,7 miljoni eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Rīgas domes Satiksmes departaments otrdien akceptēja ieceri Salu tilta kompleksa remontam piesaistīt Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu 9 484 671 eiro apmērā.
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ir pabeidzis bedru masveida remontu uz valsts galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem asfaltētajiem autoceļiem jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā - A uzturēšanas klase. Bedres saremontētas gandrīz 205 tūkstošu m2 platībā, kas ir līdzvērtīgs apjoms kā pērnajā gadā.
Remontdarbu dēļ no šodienas līdz 13.martam tiks slēgta satiksme Matīsa ielas un Tērbatas ielas krustojumā, virzienā no Lielgabalu ielas, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.
Līdz nākamā gada 31.janvārim saglabāsies satiksmes ierobežojumi 11.novembra krastmalas posmā no Dzelzceļa tilta līdz Akmens tiltam, informē darbu veicēji. Kanalizācijas tīklu izbūvi bija plānots pabeigt līdz gada beigām, taču rakšanas laikā tika uzieti seni Rīgas nocietinājuma mūra fragmenti, kuru arheoloģiskā izpēta un konservācija aizkavē izbūves darbus.
Ceļu būves firma SIA "Binders" ir ievērojami apsteigusi darbu izpildes grafiku un Vidzemes šosejas rekonstrukciju Rīgas pievārtē plāno pabeigt vēl šogad. Ceļa un satiksmes pārvadu rekonstrukcija izmaksāja 14,9 miljonus eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.
Sprādzienā bojātā Palmu ielas nama remontdarbu izmaksas būs jāsedz pie nelaimes vainīgajam ēkas iemītniekam, aģentūrai LETA pastāstīja ēkas apsaimniekotāja "Latvijas namsaimnieks" pārvaldnieks Aleksandrs Lārmanis.
Valsts prezidents, atsaucoties Rīgas pils atjaunošanas padomes priekšsēdētāja Rundāles pils muzeja direktora Imanta Lancmaņa 19.augustā izteiktajam uzaicinājumam, kopā ar viņu iepazinās ar Rīgas pils remonta darbos līdz šim paveikto un iecerēm par darbu pabeigšanu.