Dzelzceļa "Rail Baltica" projektā Latvijā ir nepieciešama visa parlamenta un ministriju iesaiste, ceturtdien "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja Eiropas Komisijas (EK) Mobilitātes un transporta ģenerāldirektorāta Ziemeļjūras-Baltijas jūras transporta tīkla (TEN-T) koridora koordinatore Katrīna Trautmane.
Prioritāte ir līdz 2030.gadam savienot trīs Baltijas valstis ar Eiropas dzelzceļa tīklu - tā ir stratēģiska nepieciešamība, un tāpēc jākoncentrējas uz pamatlīnijas būvniecību, ceturtdien pēc tikšanās ar Latvijas valdības ministriem uzsvēra Eiropas Komisijas (EK) Mobilitātes un transporta ģenerāldirektorāta Ziemeļjūras-Baltijas transporta koridora koordinatore Katrīna Trautmane.
Dzelzceļa projektā "Rail Baltica" netiek samazināta neviena tā daļa un netiek mainīta projekta kopējā definīcija, intervijā aģentūrai LETA teica Eiropas Komisijas Mobilitātes un transporta ģenerāldirektorāta Ziemeļjūras-Baltijas TEN-T pamattīkla koridora, kurā ietilpst arī "Rail Baltica", koordinatore Katrīna Trautmane.
Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošana vairāku valstu starpā rada papildu sarežģījumus, tādēļ ir svarīga Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail" kā centrālā koordinatora nozīme projekta nacionālo interešu samērošanā, šonedēļ, piedaloties "Rail Baltica" pamattrases būvniecības sākšanas pasākumā Latvijā, sacīja Eiropas Komisijas (EK) Mobilitātes un transporta ģenerāldirektorāta Ziemeļjūras-Baltijas TEN-T pamattīkla koridora koordinatore Katrīna Trautmane.