Kantar

9.jūl
Skatītākais televīzijas kanāls Latvijā jūnijā bija LTV1, kam veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.
4.apr
Latvijā 26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji, atsaucoties uz veikto pētījumu.
5.feb 2022
Kantar 2022. gada janvārī veiktais jaunākais Covid-19 barometra pētījums atklāj, ka šobrīd Latvijā 87% iedzīvotāju jau ir paši izslimojuši, vai arī zina kādu, kurš ir slimojis ar Covid-19. Salīdzinājumā ar pagājušā gada septembri šis rādītājs ir palielinājies par 10 procentpunktiem.
10.feb 2021
Kopš augusta "Kantar" Covid-19 barometra pētījuma datos iekļauj arī iedzīvotāju segmentu izpēti, atkarībā no viņu rīcības stratēģijas un uzskatiem par krīzes pārvarēšanu.
23.mai 2020
Latvijā iedzīvotāju vidū turpina mazināties satraukums par koronavīrusa radītajiem apstākļiem (no 66% marta beigās uz 43% procentiem maija sākumā). Arī iedzīvotāju skaits, kas atzīst, ka koronavīrusa izraisītā ārkārtas situācija ietekmējusi viņu ikdienu, ir mazinājies par 11 procentpunktiem (no 67% marta beigās uz 56% procentiem maija sākumā). Tā kā vispārējās izolācijas periods ilgst otro un dažās valstīs trešo mēnesi, cilvēki visā pasaulē veido jaunus ieradumus un ikdienas paradumus, līdz ar to atjauno zināmu līdzsvaru savā dzīvē. Vairāk nekā 40% cilvēku visā pasaulē un 56% Latvijā apgalvo, ka pārvar jaunos apstākļus, biežāk vingrojot, lasot vai guļot. Vairāk nekā 50% cilvēku visā pasaulē un 57% Latvijā apgalvo, ka ēd veselīgāk un izmēģina jaunas receptes, teikts KANTAR TNS publikācijā.