internetbanka

3.jan
Piektdienas vakarā tehnisku iemeslu dēļ uz pāris stundām nebija pieejama "SEB bankas" internetbanka un mobilā lietotne, liecina bankas paziņojums.
1.jan
No šodienas valsts pārvaldes pakalpojumu portālam "Latvija.lv" vairs nevar pieslēgties ar banku izsniegtajiem internetbanku autentifikācijas līdzekļiem, aģentūru LETA informēja Valsts digitālās attīstības aģentūrā.
10.feb 2022
"Swedbank" mikroblogošanas vietnē "Twitter" informē, ka šobrīd ir novēroti tehniski traucējumi internetbankas darbībā.
10.sep 2019
Šodienas uz divām stundām bija traucēta "Smart-ID" darbība. Patreiz visas tehniskās problēmas esot novērstas.
2.sep 2019
Pēc nedēļas - 9.septembrī, Swedbank klienti vairs nevarēs autorizācijai izmantot bankas izsniegtās kodu kartes. Līdz ar stingrākām ES prasībām attiecībā uz klientu digitālu autentifikāciju, Swedbank pilnībā pārtrauks kodu karšu izmantošanu. Tāpēc Swedbank klienti, kuri vēl nav paspējuši nomainīt kodu karti pret citiem autentifikācijas rīkiem, tiek lūgti to izdarīt šīs nedēļas laikā, lai pēc 9.septembra nevajadzētu doties uz bankas filiāli. Šobrīd kodu kartes vēl nav nomainījuši vairāk nekā 70 tūkstoši klientu.
7.jun 2019
Nedēļas nogalē iespējami pārtraukumi "SEB bankas" maksājumu karšu, mobilās lietotnes un internetbankas darbībā, vēsta bankā.
8.feb 2019
Šodienas finanšu uzņēmumu izaicinājumi ir mūsdienu digitālo iespēju un ar tām saistīto risinājumu ieviešana. "Baltic International Bank" uzsākusi darbu pie uzlabotas internetbankas versijas, kurā lietotāju ērtībām būs iekļauti funkcionalitātes un drošības uzlabojumi, kā arī papildināts un pilnveidots sniegto pakalpojumu klāsts. Topošā internetbanka būs platforma jaunu produktu un pakalpojumu attīstībai nākotnē.
17.mai 2018
"Swedbank" no ceturtdienas pielāgojusi internetbanku lietošanai mobilajos tālruņos, pavēstīja bankas mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.
10.feb 2018
Svētdien, 11.februārī, no plkst.4 līdz plkst.8 nebūs pieejama "SEB bankas" internetbanka un mobilā lietotne, kā arī norēķini ar maksājumu kartēm interneta tirdzniecības vietnēs un citos interneta resursos, liecina bankas paziņojums.
7.feb 2018
No rītdienas Swedbank klienti varēs izmantot jaunu ērtu iespēju atbloķēt piekļuvi savai internetbankai vai mobilajai lietotnei, ja tā tika netīšām nobloķēta, piemēram, nepareizi ievadot paroli. Tagad klients pats varēs vairākas reizes vēlreiz mēģināt ievadīt pareizo paroli pēc noteikta laika, par ko informāciju redzēs internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā. Iespēju varēs izmantot arī Smart-ID lietotāji.
13.sep 2017
Šonakt, naktī uz 14.septembri no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. Darbu laikā naktī iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.
28.aug 2017
Jau tuvākā gada laikā Latvijas iedzīvotājiem un uzņēmumiem lielāko daļu maksājumu būs iespēja veikt sekunžu laikā. Tas kļūs iespējams, pateicoties zibmaksājumu jeb ātro elektronisko maksājumu ieviešanai starp Eiropas bankām, kam plāno pievienoties arī vairākas Latvijas bankas. Swedbank prognozē, ka Latvijas iedzīvotāji novērtēs šo ērtību, jo pieraduši pie tūlītējiem maksājumiem savas bankas ietvaros, kamēr maksājumi starp bankām aizņem vismaz stundu vai pat dienas, ja maksājums veikts brīvdienās.
30.mar 2017
No sestdienas, 1.aprīļa, Latvijā mainīsies nosacījumi klientu autorizācijai un darījumu veikšanai internetbankās - papildu ierastajām kodu kartēm tiek ieviesti jauni, inovatīvi un droši risinājumi.
21.mar 2017
Lai arī lielākā daļa (80%) Latvijas iedzīvotāju ir dzirdējuši, ka no 1.aprīļa mainīsies kārtība, kā apstiprināt maksājumus internetbankā, katrs trešais (27%) atzīst, ka īsti nesaprot, kādas tieši būs izmaiņas, bet katrs piektais (18%) - nejūtas informēts par šādiem jaunumiem, liecina Swedbank veiktā aptauja . Zīmīgi, ka pat trešā daļa no tiem , kuri ir informēti, ka papildu kodu kartēm būs jauni risinājumi, praksē tos vēl nelieto, savukārt piektdaļa (19%) jau sākusi izmantot banku piedāvātos jaunos risinājumus.
20.feb 2017
Lai internetbankā pārskaitītu lielāku summu nekā 30 eiro, no 1. aprīļa daļa banku papildus ierastajai kodu kartei prasīs apstiprinājumu ar kodu no īsziņas. Savukārt daļa banku vispār atteiksies ko kodu kartēm un ieviesīs pilnīgi citus autentifikācijas rīkus. Bankas apgalvo, ka jaunas prasības nekādus papildu izdevumus klientiem neradīs.
6.dec 2016
No 2017.gada 1.aprīļa maksājumu veikšanai internetbankās bankas nodrošinās klientiem stingro autentifikāciju, kas ietver vismaz vienu unikālu (neatkārtojamu) autentifikācijas elementu, informē Latvijas Komercbanku asociācija.
14.nov 2013
"Swedbank" konstatējusi mēģinājumus nelikumīgi iegūt klientu internetbankas datus, izmantojot vienkāršākā veida paroles.
4.nov 2010
Maksājumu kartes ir mūsdienīgs maksāšanas līdzeklis jeb elektroniskais maciņš, kam ir daudz priekšrocību. Diemžēl negodīgi cilvēki to ir gatavi patukšot bez kartes lietotāja ziņas, tāpēc ir svarīgi zināt, kā iespējams sevi pasargāt no krāpniekiem un krāpnieciskiem darījumiem.
25.mai 2010
Lai kļūtu par internetbankas lietotāju, jābūt kontam bankā?– tad atliek tikai noslēgt līgumu par internetbankas pieslēgšanu un saņemt izvēlēto autorizācijas ierīci ar paroli pirmajai ieejai. To var izdarīt tuvākajā klientu apkalpošanas centrā.
1.nov 2009
Kredītiestāžu elektronisko norēķinu sistēmu jeb internetbanku lietotājiem no šodienas būs iespēja bez maksas elektroniski deklarēt savu dzīvesvietu.