Atjaunota "SEB bankas" internetbankas un mobilās lietotnes darbība [papildināts]

© Pixabay

Piektdienas vakarā tehnisku iemeslu dēļ uz pāris stundām nebija pieejama "SEB bankas" internetbanka un mobilā lietotne, liecina bankas paziņojums.

Ziņas par traucējumiem pienāca pēc plkst. 17:00, savukārt īsi pēc plkst. 21:00 "SEB banka" informēja portāla nra.lv redakciju, ka traucējumi ir novērsti.

"Informējam, ka tehniskie traucējumi ir novērsti un visi bankas pakalpojumi pieejami kā ierasts - gan SEB mājaslapa, gan internetbanka, gan mobilā lietotne ir pieejami, ir iespējams veikt pārskaitījumus un izmantot maksājumu kartes," liecina bankas pārstāvju paziņojums.

"Jau ziņojām, ka piektdien pēc plkst. 17.20 saskārāmies ar tehniskām problēmām, kuru dēļ bija traucēta SEB mājaslapas, internetbankas un mobilās lietotnes darbība, karšu izmantošana atsevišķās tirdzniecības vietās, kā arī kādā brīdī nebija iespējams sazvanīt Klientu centru."

Ļoti atvainojamies mūsu klientiem par radušos situāciju un neērtībām.

Latvijā

"Mani izņirdza, aprēca, kliedza virsū pat tādi ierēdņi, par kuriem iepriekš biju labās domās. Es no tā šoka nevaru atgūties, un mana uzticība valsts sektoram nekad nav bijusi zemāka," mikroblogošanas vietnē X pēc sanāksmes ministrijā rakstīja atbalsta centra ģimenēm, kas uzņem bērnus no bērnu namiem, vadītāja. Viņas ieraksts sacēla kājās internetu, un ministram Reinim Uzulniekam nācās skaidrot situāciju TV tiešraides laikā.