Atjaunota "SEB bankas" internetbankas un mobilās lietotnes darbība [papildināts]

© Pixabay

Piektdienas vakarā tehnisku iemeslu dēļ uz pāris stundām nebija pieejama "SEB bankas" internetbanka un mobilā lietotne, liecina bankas paziņojums.

Ziņas par traucējumiem pienāca pēc plkst. 17:00, savukārt īsi pēc plkst. 21:00 "SEB banka" informēja portāla nra.lv redakciju, ka traucējumi ir novērsti.

"Informējam, ka tehniskie traucējumi ir novērsti un visi bankas pakalpojumi pieejami kā ierasts - gan SEB mājaslapa, gan internetbanka, gan mobilā lietotne ir pieejami, ir iespējams veikt pārskaitījumus un izmantot maksājumu kartes," liecina bankas pārstāvju paziņojums.

"Jau ziņojām, ka piektdien pēc plkst. 17.20 saskārāmies ar tehniskām problēmām, kuru dēļ bija traucēta SEB mājaslapas, internetbankas un mobilās lietotnes darbība, karšu izmantošana atsevišķās tirdzniecības vietās, kā arī kādā brīdī nebija iespējams sazvanīt Klientu centru."

Ļoti atvainojamies mūsu klientiem par radušos situāciju un neērtībām.

Latvijā

Kamēr viss ir kārtībā, tikmēr cilvēka un banku attiecības Latvijā ir pieklājīgā līmenī. Samērā labs un parocīgs serviss. Protams, vienmēr var būt labāk, bet kopumā – nav par ko sūdzēties. Viss mainās brīdī, kad kaut kas aiziet ne tā. Ja pēkšņi rodas kādi sarežģījumi, kāda nesaprotama transakcija vai kas tamlīdzīgs. Šajā brīdī starp banku un cilvēku parādās necaursitama siena.

Svarīgākais